205 CTI "stary ale jary" :)

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
Awatar użytkownika
RafGentry
Moderator
Posty: 6945
Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 205 CTI "stary ale jary" :)

Post autor: RafGentry »

Co takiego ciekawego ma jeszcze na podwórku tajemniczy palacz? :)

Aha - i nie bardzo rozumiem, o co chodzi z tą szybą z pleksy. Przecież w normalnych CTI ona właśnie taka jest :)

A tapicerkę masz nieoryginalną. Nie było takiego wzoru w CTI. Ktoś wstawił nowy środek do foteli.

Wnętrze CTI Phase I wygląda tak:
chapi 205 cti.JPG
W ogóle, to polecam Ci cały temat - ponad 30 stron o aucie niemal identycznym jak Twoje. Cedric Chapignac to znany i ceniony spec od 205-tek. Możesz śmiało się na nim wzorować, bo koleś naprawdę ma pojęcie o tych autach.

http://www.planete-205.com/forum/viewtopic-47214.html
Awatar użytkownika
MichalKowalski
Junior
Posty: 329
Rejestracja: 04 lut czw, 2010 10:58 am
Posiadany PUG: 205 cabriolet '94 (TU3MC/Z), 205 Gentry manual '90 (XU9J1), 205 Roland Garros '90 (TU3M)
Lokalizacja: Hamburg / Warszawa

Re: 205 CTI "stary ale jary" :)

Post autor: MichalKowalski »

Nie warto wymieniać tylnych lamp na poliftowe. Na allegro co i rusz pojawiają się przedliftowe ORY tylnej lampy lub ich klosze za bezcen. Znacznie gorzej jest z nowymi lampami - jest ich mało i są drogie.

MK
Awatar użytkownika
Florek2b
Peugeot 205 Master
Posty: 2196
Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
Numer Gadu-gadu: 1958447
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: 205 CTI "stary ale jary" :)

Post autor: Florek2b »

RafGentry pisze: Aha - i nie bardzo rozumiem, o co chodzi z tą szybą z pleksy. Przecież w normalnych CTI ona właśnie taka jest :)
Raf Plexi jest sztywne :) szyba w CTi (i ogolnie w cabrioletach gdzie musi sie zginać) zapewne robiona jest z PVC :) (dlatego nie wolno składać dachu przy niskich temp. bo PVC staje sie sztywne i kruche)

A tu wywnioskowałem że szyba to był kawałek plexi z suwakiem którą trzeba było zdemontować przed złorzeniem dachu :)

p.s. tak dla ciekawości w niektórych cabrio z miekkiem dachem stosowane sa zwykłe szyby (często nawet podgrzewane) > przykłady Golf MK I Cabrio, albo Ford Escort Cabrio :)
Serek
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 03 lut sob, 2007 5:51 pm
Posiadany PUG: Forever 1,1 '95, CTI I 1,6 '86
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław/Opole

Re: 205 CTI "stary ale jary" :)

Post autor: Serek »

@RafGentry dzięki za linka

Co do aut- miał sporo starszych aut, w tym także wspomniany przez Florka golf I cabrio (brzydal ;) ), a z ciekawszych to Dodge Stealth.

@Florek2b jest tak jak napisałeś. W miejsce starej szyby jest wszyta (!) i podklejona szyba z dosyć cienkiej, lecz wciąż sztywnej pleksy. Gdybym złożył dach bez odpinania suwaka 'szyba' by pękła. Było to strasznie uciążliwe, ale na szczęście problem mam za sobą.
Awatar użytkownika
allman1
Uzalezniony
Posty: 714
Rejestracja: 04 mar ndz, 2012 6:52 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 1,9. Pod opieką: 205 XE leżak. Ex. Green. R.I.P. 205 XRD.
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: allman1
Lokalizacja: Leszno

Re: 205 CTI "stary ale jary" :)

Post autor: allman1 »

Ciekawi mnie jak przebiegają prace nad autem. Swego czasu miałem je kupować ;-)
ODPOWIEDZ