Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINAŁU
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Znaczek GTI 16 jest dłuższy i trzeba przesunąć 205 ciut na lewo
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Dobra...dam se siana z tym znaczkiem - zostawiam jak jest ;-0
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- BzyQ
- Uzalezniony
- Posty: 568
- Rejestracja: 01 maja ndz, 2011 1:00 am
- Posiadany PUG: chyba Ty
- Numer Gadu-gadu: 4534544
- Lokalizacja: Kraków
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Zostaw CTI to będzie sleeper
2.9 V6 ot co !
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Musisz zdobyć oznaczenia 16 sousapes z BX GTI na rynek francuski - będzie stylowo i to jest dopiero wyzwanie, a nie jakas tam rzeźba na bazie mi16
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Moje tak długo leżą w pudle, że już zapomniałem pisowni, a jezyk ten jest dla mnie tajemnicą dzięki Munir
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
tak, zostawię ory, tak będzie lepiej, dość już rzeźby w tym aucie
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Będzie niepozorna rakieta Jak objedziesz jakiegoś buraka z golfa i sprawdzi w necie, że CTI ma 102 kunie, to się zdziwi
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Lache kładę na golfiarzy
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Ale niech myślą buraki, że 102 konie w pugu to nie przelewki
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Otóż to... aczkolwiek teraz to by mnie i zwykłym golfem objechał, bo do momentu dotarcia silnika , jeżdżę ..spokojnie
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Golfiarze są zabawni, miny wylansowanych gości w Audi 1.8T i podobnych uważanych za 'rakiety' dają dużo radości, ale gdy widzisz jak piękna pasażerka Mercedesa AMG pokazuje Ci 'OK' po krótkim sprincie z driverem tego auta - bezcenne
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Gdzie jest przycisk "Lubię to"?d_ARC pisze:Golfiarze są zabawni, miny wylansowanych gości w Audi 1.8T i podobnych uważanych za 'rakiety' dają dużo radości, ale gdy widzisz jak piękna pasażerka Mercedesa AMG pokazuje Ci 'OK' po krótkim sprincie z driverem tego auta - bezcenne
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
A wracając do tematu...niedługo będę wymieniał olej, zleje wodę z układu chłodzenia i napełnię płynem, muszę też odpowietrzyć hamulce bo.. coś miękkie są...
Co dzień coś tam jakieś pierdoły robię...jeżdżę do pracy, docieram....
Zauważyłem, że w okresie docierania, gdy opory wewnętrzne silnika ( tarcie ) jest dość spore, utrzymuje wyższą temperaturę.
na trasie około 85 stC, ale gdy w te upalne dni na chwile się zatrzymam, temp. szybko rośnie do niecałych 100st, wychłodzi się wentylatorami i wraca do około 90 st.
Planuję założyć czujnik temp. uruchamiający wentylatory o niższej wartości załączania, by sie silnik tak nie grzał.
Co dzień coś tam jakieś pierdoły robię...jeżdżę do pracy, docieram....
Zauważyłem, że w okresie docierania, gdy opory wewnętrzne silnika ( tarcie ) jest dość spore, utrzymuje wyższą temperaturę.
na trasie około 85 stC, ale gdy w te upalne dni na chwile się zatrzymam, temp. szybko rośnie do niecałych 100st, wychłodzi się wentylatorami i wraca do około 90 st.
Planuję założyć czujnik temp. uruchamiający wentylatory o niższej wartości załączania, by sie silnik tak nie grzał.
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl