FORZA MOTORSPORT 4
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
FORZA MOTORSPORT 4
czy ktoś z Was grywa w FM4?
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: FORZA MOTORSPORT 4
Ja już rozklepałem na 900 GS
- scaliburgreg
- Junior
- Posty: 319
- Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
- Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
- Numer Gadu-gadu: 5932746
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: FORZA MOTORSPORT 4
Forza 4 to gra doskonała pod względem oddania fizyki prowadzenia pojazdu. Ja śmigam w tą serię od pierwszej części i mógłbym rozwodzić się nad tym tematem bez końca, jednak od lutego obecnego roku mam do "czwórki" pewien uraz.. Z resztą obczajcie sami..
http://www.youtube.com/watch?v=Q6_p-G8B ... E8B1CEE6F0
oraz
http://www.youtube.com/watch?v=1X5juKuG ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Q6_p-G8B ... E8B1CEE6F0
oraz
http://www.youtube.com/watch?v=1X5juKuG ... re=related
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: FORZA MOTORSPORT 4
Dla odskoczni czekam na Forzę Horizon, czyli coś a'la Test Drive Unlimited
A na chwilę obecną męczę niemiłosiernie Gears of War 3
A na chwilę obecną męczę niemiłosiernie Gears of War 3
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
Re: FORZA MOTORSPORT 4
z użyciem czego grasz (pad, kierownica)?scaliburgreg pisze:...... i mógłbym rozwodzić się nad tym tematem bez końca, .....
ja przerzuciłem się z pada na ory kierownice Microsoftu z FF i mocno się zastanawiam nad produktem fanateca niestety jej cena mnie zniechęca
mam dziwne odczucie że że kierownica od MS słabo przekazuje delikatne drgania przy zrywaniu przyczepności (słabo wibruje, no chyba że to wina mojej kiery którą kupiłem na allegro, bo wiadomo że nowych nie ma w sklepach) pad te wibracje oddaje wg mnie lepiej ale FF w kierownicy miażdży i dyskwalifikuje tym samym pada do użycia
masz jakieś zdanie na ten temat?
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: FORZA MOTORSPORT 4
Ja również jak mój brat scalibur, pogrywałem we Forzę od 1 części. Mieliśmy kierownice M$ wraz z Forzą 2 i odczucia z jazdy były beznadziejne. FF był słaby, nie to co na PC w rFactor czy GT Legends na kierownicy MOMO Racing. Odniosłem wrażenie że gra ma słabo zakodowany FF + tandeta kierownicy, szybko dostaje luzu na kole, słaby silnik FF, plastikowe trybiki i łożysko ślizgowe.
Również miałem takie samo wrażenie. Słabo wyczuwalny jest moment zerwania przyczepności. Wychodzi na to że Forza ma słabo zakodowany FF lub kierownica M$ słabo to przenosi.
Mam porównanie z kierownicą Logitech Drive FX, która ma same wibracje, brak FF, więc wydawało by się że różnica między nimi powinna być ogromna, a tak naprawdę to jest słaba, na plus oczywiście kierownicy M$. Ale ogólnie to nie to.
Niech Scalibur wypowie się na temat fanateca, bo miał okazje testować na PGA bodajże.
Ja przed zakupem fanateca musiał bym go sam przetestować żeby się na tak drogą kierownicę zdecydować. Rozczarował bym się bardzo, gdyby poziom FF na fanatecu był tak mało dokładny jak na kierownicy M$
Osobiście we Forzie wole pada, może precyzja kierowania jest mniejsza, ale dobre setupy pod pada i można robić dobre czasy, ale z prosami łupiącymi na kierownicy niestety PAD nie ma szans.
mam dziwne odczucie że że kierownica od MS słabo przekazuje delikatne drgania przy zrywaniu przyczepności (słabo wibruje,
Również miałem takie samo wrażenie. Słabo wyczuwalny jest moment zerwania przyczepności. Wychodzi na to że Forza ma słabo zakodowany FF lub kierownica M$ słabo to przenosi.
Mam porównanie z kierownicą Logitech Drive FX, która ma same wibracje, brak FF, więc wydawało by się że różnica między nimi powinna być ogromna, a tak naprawdę to jest słaba, na plus oczywiście kierownicy M$. Ale ogólnie to nie to.
Niech Scalibur wypowie się na temat fanateca, bo miał okazje testować na PGA bodajże.
Ja przed zakupem fanateca musiał bym go sam przetestować żeby się na tak drogą kierownicę zdecydować. Rozczarował bym się bardzo, gdyby poziom FF na fanatecu był tak mało dokładny jak na kierownicy M$
Osobiście we Forzie wole pada, może precyzja kierowania jest mniejsza, ale dobre setupy pod pada i można robić dobre czasy, ale z prosami łupiącymi na kierownicy niestety PAD nie ma szans.
1991 GTI [M0TW]
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
- scaliburgreg
- Junior
- Posty: 319
- Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
- Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
- Numer Gadu-gadu: 5932746
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: FORZA MOTORSPORT 4
Ja miałem dokladnie takie same odczucia grając w drugą Forzę na Kierownicy M$. Czasy były słabe i non stop latałem poślizgami, dlatego kierownica po zaledwie paru dniach poleciała na allegro. Tym samym zostałem przy padzie na kolejne części bo miałem już duże doświadczenie. A porównując odczucia jazdy z PeCeta i gier wymienionych przez brata (dodam tu jeszcze Richard Burns Rally) nie widziałem sensu w graniu na kierownicy w Forze.Marin205 pisze: mam dziwne odczucie że że kierownica od MS słabo przekazuje delikatne drgania przy zrywaniu przyczepności
Fanateca Porsche owszem miałem okazję obczaić na targach Poznań Game Arena w 2009 r. Ale nie był wtedy skonfigurowany pod grę, a na dodatek była możliwość zrobienia ledwie jednego kółka, bo za plecami kolejka ludzi. Pamiętam tylko silny FF, ale o odczuciach z jazdy się nie wypowiadam bo nie można mieć jakichkolwiek odczuć na gdy odrobina skrętu kierownicą wywołuje maksymalny skręt kół i nie pozwolili niczego zmieniać..
AGM Bukos, z którym przegrałem finał w Warszawie gra na Kierownicy M$, ale z tego co wiem to on po prostu od niej zaczął, nie miał pewnie porównania wcześniej i dlatego się przyzwyczaił. A dla mnie poziom sterowania tą kierownicą jest żenujący.
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
Re: FORZA MOTORSPORT 4
scaliburgreg pisze:....... Czasy były słabe i non stop latałem poślizgami, ....
wniosek taki, że muszę przeprosić się z padem, wjeździć w jeden tor i jedno auto i zobaczyć na czym lepiej mi pójdzie
bo generalnie odkąd jeżdżę na kierownicy to mam problem w jeździe z padem
wiem że na padzie świetnie wychodziła mi jazda poślizgami na kierownicy nie miałem okazji poszaleć jeszcze (oprócz mnie jeździ jeszcze żonka w sumie więcej niż ja i synek , więc jak jest czas na konsole to jest bitka o kierownicę)
z FF na kółko MS jestem zadowolony, natomiast drgania przy utracie przyczepności są lepsze na padzie (pad jest generalnie lżejszy więc łatwiej nim zatelepać)
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- scaliburgreg
- Junior
- Posty: 319
- Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
- Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
- Numer Gadu-gadu: 5932746
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: FORZA MOTORSPORT 4
Ja nie miałem na myśli wibracji, ale to jak kierownica przekazuje wrażenia z układu kierowniczego fury w grze. Na padzie umiem dokładnie wyczuć kiedy kończy się przyczepność, na omawianej kierownicy szło mi to średnio. A jak chcesz się przekonać jak powinien działać "Prawdziwy FF" podłącz pod PieCa jakąś dobrą kierę od Logitecha: MOMO Racing, G25 lub G27 i odpal Richarda Burnsa lub GTR. Tam jak wjeżdżasz autem na wyboje to jedną ręką kierownicy nie utrzymaszMarin205 pisze:z FF na kółko MS jestem zadowolony, natomiast drgania przy utracie przyczepności są lepsze na padzie (pad jest generalnie lżejszy więc łatwiej nim zatelepać)
- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: FORZA MOTORSPORT 4
Nie chodzi o wibracje bo, wibracje kierownica M$ miała nawet silne, tylko odczucie feedingu opon (nie wiem jak to się pisze) przednich przy jeździe na granicy przyczepności. W GTR kiedy się przesadzi w zakręcie kierownica robi się wiodka. we Forzie nie, lub jest to bardzo słabo odtworzone przez FF.
1991 GTI [M0TW]
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
Re: FORZA MOTORSPORT 4
chyba coś w tym jest, w FM4 na FF jestem w stanie wyczuć utratę przyczepności w sytuacji gdy np w zakręcie za mocno skręcę i kiera rzeczywiście robi się wiotka czuję że kółka tracą przyczepność - ale pewnie mnie to zadowala bo nie jeździłem na lepszych kółkachscaliburgreg pisze:..... A jak chcesz się przekonać jak powinien działać "Prawdziwy FF" podłącz pod PieCa jakąś dobrą kierę od Logitecha: MOMO Racing, G25 lub G27 i odpal Richarda Burnsa lub GTR. Tam jak wjeżdżasz autem na wyboje to jedną ręką kierownicy nie utrzymasz
z tego co zauważyłem FF sygnalizuje utratę przyczepności w zakręcie a drgania w jeździe po prostej
a widzisz ja widać naprawdę nie mam porównania, bo z FF jestem zadowolony w kółku MS natomiast drgania przy utracie przyczepności w jeździe na wprost są dla mnie za słabeHideoOSW pisze:Nie chodzi o wibracje bo, wibracje kierownica M$ miała nawet silne, tylko odczucie feedingu opon (nie wiem jak to się pisze) przednich przy jeździe na granicy przyczepności. W GTR kiedy się przesadzi w zakręcie kierownica robi się wiodka. we Forzie nie, lub jest to bardzo słabo odtworzone przez FF.
Macie jakieś ulubione auta ? ja dopiero rozpocząłem przygodę z FM4 i na razie nie przepaliłem zbyt wiele fur, skończę sobie na spokojnie tryb kariery (no właśnie ile czasu na to potrzebuje????) i dopiero wtedy wezmę się za kręcenie czasów
na razie skasowałem save'a i jadę od nowa tryb kariery (dokonywałem złego wyboru aut bo każdym poziomie)
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- scaliburgreg
- Junior
- Posty: 319
- Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
- Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
- Numer Gadu-gadu: 5932746
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: FORZA MOTORSPORT 4
Po co save'a kasowałeś? Te auta, które się dostaje na początku to i tak są same złomy Dopiero później pojawiają się ciekawe fury, a te których nie wybrałeś można i tak sobie kupić.Marin205 pisze:isze)Macie jakieś ulubione auta ? ja dopiero rozpocząłem przygodę z FM4 i na razie nie przepaliłem zbyt wiele fur, skończę sobie na spokojnie tryb kariery (no właśnie ile czasu na to potrzebuje????) i dopiero wtedy wezmę się za kręcenie czasów
na razie skasowałem save'a i jadę od nowa tryb kariery (dokonywałem złego wyboru aut bo każdym poziomie)
Ja generalnie jestem hardcore'owcem i dla mnie im trudniej tym lepiej, dlatego gram niemal wyłącznie w klasach wyścigowych i moje ulubione furki z FM4 to Radical SR8 i Pagani Zonda R - Oba są w R2.
Ukończenie kariery zajmuje duuuuuuuuuuuuuuuuuużo czasu Czasy w karierze zapisują się na tablicy, więc grając karierę tak naprawdę już czasy kręcisz A co do pobijania rekordów jest tylko jedna opcja - doświadczenie czyli trening, trening i jeszcze raz trening. Powodzenia to może spotkamy się na jakimś turnieju
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
Re: FORZA MOTORSPORT 4
scaliburgreg pisze:.....dlatego gram niemal wyłącznie w klasach wyścigowych i moje ulubione furki z FM4 to Radical SR8 i Pagani Zonda R - Oba są w R2 .....
ja na razie jeżdżę pierdzikółkami bo niestety z R2 sobie nie radzę - to i tak sukces że jeżdżę bez wspomagaczy i na ręcznej skrzyni, niestety jeszcze bez sprzęgła ciężko mi skoordynować wrzucanie sprzęgła guzikiem , choć biegi mam opanowane zarówno na łopatkach jak i na padzie
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: FORZA MOTORSPORT 4
Na padzie dobrze jest sobie ustawić sprzęgło pod zielonym, i przyciskać go razem z niebieskim (bieg w górę,) i czerwonym (bieg w dół). Jeżdżąc ze sprzęgłem, zyskuje się średnio sekundę lub dwie na okrążeniu, na krótkich torach, na dłuższych przepaść jest jeszcze większa. Ogólnie online na manualu bez sprzęgła, można wąchać tylko spaliny. Oczywiście jeśli w lobby są w miarę równi gracze. Łatwo jest uczyć się czegoś od początku, trudniej oduczyć się starych nawyków
Ja za to uwielbiam w tej grze, cywilne wozy przygotowywać do toru, budować wydmuszki do klasy D, C, B... Mam CRX odchudzoną z wagi, ze sportowym zawieszeniem i oponami. Kręci fajne czasy na Tsukubie z prawie seryjnym silnikiem robie czasy okolo 400 miejsca. Szufladami też lubie jezdzić ale mają bardzo mały margines błędu.
Niech tylko w kolejnym DLC wrzucą P205
Ja za to uwielbiam w tej grze, cywilne wozy przygotowywać do toru, budować wydmuszki do klasy D, C, B... Mam CRX odchudzoną z wagi, ze sportowym zawieszeniem i oponami. Kręci fajne czasy na Tsukubie z prawie seryjnym silnikiem robie czasy okolo 400 miejsca. Szufladami też lubie jezdzić ale mają bardzo mały margines błędu.
Niech tylko w kolejnym DLC wrzucą P205
Ostatnio zmieniony 07 cze czw, 2012 11:26 pm przez HideoOSW, łącznie zmieniany 1 raz.
1991 GTI [M0TW]
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
- scaliburgreg
- Junior
- Posty: 319
- Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
- Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
- Numer Gadu-gadu: 5932746
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: FORZA MOTORSPORT 4
Ja właśnie uwielbiam wyczynowe fury za ten ich mały margines - jeden błąd i fuuuuu się leci na bandę Można przez to wytrenować koncentrację.