ja też znalazłem skrzynię z migajose_arkadio pisze:Wszystkie biegi zostaly standardowe, wymienilem tylko przelozenia glowne, ktore wzialem ze skrzyni od mi16, 14/62 bodajze.
odczuwasz różnicę?
ja też znalazłem skrzynię z migajose_arkadio pisze:Wszystkie biegi zostaly standardowe, wymienilem tylko przelozenia glowne, ktore wzialem ze skrzyni od mi16, 14/62 bodajze.
140 na 4?jose_arkadio pisze:Prawde powiedziawszy, to nie bardzo, ale nie mam punktu odniesienia, bo przed zmiana, nie siedzialem w nim przez 0,5 roku.
Jedyne co zauwazylem, to ze czworka konczy sie przy 140
Robi, 14/33 czyli 2,357... Sądząc po cenie całego wkładu do skrzyni, to ze 300 euro krzyknie...buniooo pisze:ja bym wlasnie chcial zrobic dłuższa 2 ale tak samo nie ma z czego.
wszystkie be3 mialy baardzo podobne to przełożenie
chyba ze ... Bacci Romano zrobi:D
3 i 4 było z Miga, teraz jest z 1.6, 1.9 GTiwynalazek pisze: O kurcze ja miałem ponad 180 na przełożeniu 4.06, ale miałem jak się okazało kółko 3 i 4 biegu od 1.9 gti, teraz wszystkie 1-4 są z 1.6 gti, a 5 z diesla
W weekend pewnie będą testy drogowe jak to wyszło
buniooo pisze:paka z 1,6 i 1,9 ma taki sam wkład tylko przełożenie gl jest inne.
rozebrałem 2 skrzynie i się to potwierdziło.
http://www.205gti.com/techgearboxUK.htm
http://www.taylor-eng.com/gearing/205-405gearing.htm
no dobra troszkę mnie poniosło, a poza tym się nie znamMichal gti pisze:3 i 4 było z Miga, teraz jest z 1.6, 1.9 GTi
MA-5?... Od Berlinga?... Też może być różnica tylko w przełożeniu głównym.... Jak masz luźne 2000 Euro, to wspomniany już Bacci Romano http://www.bacciromano.com/index.php?p= ... 2=41&mar=6 pierwsza pozycja od góry...cinek3543 pisze:Panowie potrzebuje skrzyni jak naj krótszej do silnika 1.4 8v macie jakis pomysł?
Gwarancji to bym w ogóle się nie spodziewał w motorsporcie.xtrack pisze:gwarancji tez nie ma z racji charakterystki uzywania ich podzespołów.