Spełnione marzenie... 205 CTI.
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Spełnione marzenie... 205 CTI.
Radyjko zajebiste Czyli widzę, że moje ex CTI i Twoje obecne nie miało szczęścia do mechaników
- xonax
- Junior
- Posty: 263
- Rejestracja: 16 sty pn, 2006 7:35 pm
- Posiadany PUG: 309 gti, audi b2 coupe
- Numer Gadu-gadu: 1366687
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Spełnione marzenie... 205 CTI.
cisnienie oleju nie wzrosniej przez dokrecenie miski ;/ trzeba bylo miske sciagnac i wymienic uszczelke odrazu! 15w40 troche lipny olej, ja bym przeszedl na 10w40!
LENC AUTO Części do Samochodów Francuskich Citroen Peugeot Renault
Opole ul. Mieszka I-go 11
tel. 77-4367001
gg 1366687
www.lencauto.pl
sklep@lencauto.pl
Opole ul. Mieszka I-go 11
tel. 77-4367001
gg 1366687
www.lencauto.pl
sklep@lencauto.pl
- allman1
- Uzalezniony
- Posty: 714
- Rejestracja: 04 mar ndz, 2012 6:52 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 1,9. Pod opieką: 205 XE leżak. Ex. Green. R.I.P. 205 XRD.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: allman1
- Lokalizacja: Leszno
Re: Spełnione marzenie... 205 CTI.
Tak tak, właśnie tak sobie myślałem że taki zwykły minerał to nie do końca dobry wybór. Niestety nie znalazłem informacji o tym jakie parametry oleju zaleca producent - może ktoś podpowie. "Na czuja" też obstawialem 10W/40. Mogę teraz po 15W/40 bezkarnie taki zalać? Kiedyś czytałem że "w tę stronę" można, ale też wolę się upewnić. No i może ktoś jakąś konkretną markę od razu poleci. Naturalnie wymienię też i uszczelkę, nawet już wczoraj obczajałem ich dostępność.
Obecnie moim głównym autem jest "Golf w dieslu" , ale pamietam że gdy dawno temu miałem benzyniaka, to nie znosił on niektórych filtrów (np. Nie wiedzieć czemu na filtronie często zdarzało mu się zamrógać kontrolką ciśnienia, a na knecht-cie wszystko grało). Czy w CTI/GTI też ktoś spotkał się z takim zjawiskiem i może zalecić jakąś konkretną markę filtra?
Kto pyta nie błądzi...
Obecnie moim głównym autem jest "Golf w dieslu" , ale pamietam że gdy dawno temu miałem benzyniaka, to nie znosił on niektórych filtrów (np. Nie wiedzieć czemu na filtronie często zdarzało mu się zamrógać kontrolką ciśnienia, a na knecht-cie wszystko grało). Czy w CTI/GTI też ktoś spotkał się z takim zjawiskiem i może zalecić jakąś konkretną markę filtra?
Kto pyta nie błądzi...
- xonax
- Junior
- Posty: 263
- Rejestracja: 16 sty pn, 2006 7:35 pm
- Posiadany PUG: 309 gti, audi b2 coupe
- Numer Gadu-gadu: 1366687
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Spełnione marzenie... 205 CTI.
kup sobie filtr purfluxa ls867 i olej total 7000 10w40 i bedzie wszystko gralo! jezeli jest niskie cisnienie to silnik juz dogorywa;/
jak bedziesz miske sciagal to mozesz zerknac na panewki za jednym razem !
jak bedziesz miske sciagal to mozesz zerknac na panewki za jednym razem !
LENC AUTO Części do Samochodów Francuskich Citroen Peugeot Renault
Opole ul. Mieszka I-go 11
tel. 77-4367001
gg 1366687
www.lencauto.pl
sklep@lencauto.pl
Opole ul. Mieszka I-go 11
tel. 77-4367001
gg 1366687
www.lencauto.pl
sklep@lencauto.pl
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- allman1
- Uzalezniony
- Posty: 714
- Rejestracja: 04 mar ndz, 2012 6:52 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 1,9. Pod opieką: 205 XE leżak. Ex. Green. R.I.P. 205 XRD.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: allman1
- Lokalizacja: Leszno
Re: Spełnione marzenie... 205 CTI.
A czy ja mogę sobie tak bezkarnie wlać 10W/40 do tak starego auta, ze stanem licznika 163000km i przeświadczeniem że ostatnie kilka lat (a może icały żywot) jeździł na 15W/40 mineralnym?
Anybody?
Anybody?
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Spełnione marzenie... 205 CTI.
Witaj,
Piszę Ci tutaj zamiast na PW
Wg mnie możesz bez obaw zalać olej półsyntetyczny, tylko polepszysz sobie sytuację.
To, ze półsyntetyki, czy syntetyki rozszczelniają silniki, rozpuszczają nagary to MITY !!!
Dlaczego ?
proszę spojrzeć w karty katalogowe jakiegokolwiek mineralnego oleju obecnie sprzedawanego, Orlen, Shell, Lotos, Mobil...cokolwiek...i poszukać tam parametru TBN ( liczba zasadowa ). Odpowiada on za stopień w jakim utrzymuje silnik w czystości - im większa liczba TBN tym lepiej czyści z nagarów.
gdy porównasz wartości TBN olejów mineralnych z TBN olejów semi, okaże się, ze są baaaardzo zbliżone, bywa , ze są oleje mineralne które mają TBN wyższe od semi a nawet o pełnych syntetyków. Dlatego możesz spokojnie lac semi - NIC SIĘ NIE STANIE !!!!
No chyba, ze ktoś jeździł na najgorszej jakości mineralu i w silniku masz galaretę w postaci miękkich osadów lakowych ...
Ale sadze, ze jest to bardzo mało prawdopodobne.
jeśli tak jak mówisz od góry jest suchy to dobrze.
Zanim zalejesz semisyntetyk, sprawdź czy simeringi od strony rozrządu nie ciekną.
Jeśli nie wymieniałeś rozrządu to wymień, a przy okazji KONIECZNIE simeringi na wale korbowym i wałku rozrządu.
Zostanie jeszcze jeden , najgorszy simering, który znajduje się na wale korbowym ale pod kołem zamachowym i dotarcie do niego wymaga demontażu skrzyni biegów oraz sprzęgła i koła zamachowego. A to boli niestety. Aby sprawdzić, czy puszcza olej, czy nie, zdejmij czarną półksięzycowatą blaszaną osłonę od spodu silnika, która zasłania część koła zamachowego i zobacz czy sa tam ślady oleju, czy jest sucho.
Jeśli oleju tam jest , to niestety trzeba ten simering wymienić. Bo nawet jeśli jest go mało to niebawem będzie coraz więcej.
W przypadku, gdyby jednak okazało się sucho ( w co wątpię szczerze ) to masz sytuacje prostą jak konstrukcja cepa.
Wlewasz płukankę do silnika, zlewasz stary olej, z rozpuszczonymi osadami i zalewasz czyściutki świeżutki semisyntetyk.
Co bym polecił ?
Zdecydowanie Valvoline Max life 10w40
osobiście używałem go w CTI jak miałem stary silnik.
polecam też Totala Quartz 10w40
Możesz oczywiście wlać dowolnie wybrany przez siebie półsynetyk.
jeśli chodzi o filtr oleju, to tak jak pisał wcześniej Xonax - PURFLUX. A jesli nie to Mahle, MecaFilter, Mann ...
Koniecznie wymień uszczelkę pod miską olejową, ewentualnie zamontuj miskę na dobry jakościowo silikon - Weicon jest najlepszy, ale możesz użyć innego, byle wysokotemperaturowy .
Sprawdź dobrze, czy na pewno nie sączy ci sie gdzieś spod dekla zaworów oraz czy nie masz wycieku spod aparatu zapłonowego.
W pierwszym przypadku - wymiana uszczelki która nie kosztuje dużo.
W drugim - wymienić należy oring za kilka złotych i po bólu.
tak wiec, semi i .. zimą będzie łatwiej uruchamiać to po pierwsze, po drugie lepsze smarowanie, po trzecie.. lepiej dla komfortu psychicznego
Piszę Ci tutaj zamiast na PW
Wg mnie możesz bez obaw zalać olej półsyntetyczny, tylko polepszysz sobie sytuację.
To, ze półsyntetyki, czy syntetyki rozszczelniają silniki, rozpuszczają nagary to MITY !!!
Dlaczego ?
proszę spojrzeć w karty katalogowe jakiegokolwiek mineralnego oleju obecnie sprzedawanego, Orlen, Shell, Lotos, Mobil...cokolwiek...i poszukać tam parametru TBN ( liczba zasadowa ). Odpowiada on za stopień w jakim utrzymuje silnik w czystości - im większa liczba TBN tym lepiej czyści z nagarów.
gdy porównasz wartości TBN olejów mineralnych z TBN olejów semi, okaże się, ze są baaaardzo zbliżone, bywa , ze są oleje mineralne które mają TBN wyższe od semi a nawet o pełnych syntetyków. Dlatego możesz spokojnie lac semi - NIC SIĘ NIE STANIE !!!!
No chyba, ze ktoś jeździł na najgorszej jakości mineralu i w silniku masz galaretę w postaci miękkich osadów lakowych ...
Ale sadze, ze jest to bardzo mało prawdopodobne.
jeśli tak jak mówisz od góry jest suchy to dobrze.
Zanim zalejesz semisyntetyk, sprawdź czy simeringi od strony rozrządu nie ciekną.
Jeśli nie wymieniałeś rozrządu to wymień, a przy okazji KONIECZNIE simeringi na wale korbowym i wałku rozrządu.
Zostanie jeszcze jeden , najgorszy simering, który znajduje się na wale korbowym ale pod kołem zamachowym i dotarcie do niego wymaga demontażu skrzyni biegów oraz sprzęgła i koła zamachowego. A to boli niestety. Aby sprawdzić, czy puszcza olej, czy nie, zdejmij czarną półksięzycowatą blaszaną osłonę od spodu silnika, która zasłania część koła zamachowego i zobacz czy sa tam ślady oleju, czy jest sucho.
Jeśli oleju tam jest , to niestety trzeba ten simering wymienić. Bo nawet jeśli jest go mało to niebawem będzie coraz więcej.
W przypadku, gdyby jednak okazało się sucho ( w co wątpię szczerze ) to masz sytuacje prostą jak konstrukcja cepa.
Wlewasz płukankę do silnika, zlewasz stary olej, z rozpuszczonymi osadami i zalewasz czyściutki świeżutki semisyntetyk.
Co bym polecił ?
Zdecydowanie Valvoline Max life 10w40
osobiście używałem go w CTI jak miałem stary silnik.
polecam też Totala Quartz 10w40
Możesz oczywiście wlać dowolnie wybrany przez siebie półsynetyk.
jeśli chodzi o filtr oleju, to tak jak pisał wcześniej Xonax - PURFLUX. A jesli nie to Mahle, MecaFilter, Mann ...
Koniecznie wymień uszczelkę pod miską olejową, ewentualnie zamontuj miskę na dobry jakościowo silikon - Weicon jest najlepszy, ale możesz użyć innego, byle wysokotemperaturowy .
Sprawdź dobrze, czy na pewno nie sączy ci sie gdzieś spod dekla zaworów oraz czy nie masz wycieku spod aparatu zapłonowego.
W pierwszym przypadku - wymiana uszczelki która nie kosztuje dużo.
W drugim - wymienić należy oring za kilka złotych i po bólu.
tak wiec, semi i .. zimą będzie łatwiej uruchamiać to po pierwsze, po drugie lepsze smarowanie, po trzecie.. lepiej dla komfortu psychicznego
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- allman1
- Uzalezniony
- Posty: 714
- Rejestracja: 04 mar ndz, 2012 6:52 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 1,9. Pod opieką: 205 XE leżak. Ex. Green. R.I.P. 205 XRD.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: allman1
- Lokalizacja: Leszno
Re: Spełnione marzenie... 205 CTI.
Wielkie dzięki - To będzie pierwsze co zrobię! Nie omieszkam oczywiście opisać
- peterp194
- Junior
- Posty: 251
- Rejestracja: 16 maja pn, 2011 6:52 pm
- Posiadany PUG: 205 phII 1.1 TU1M Color Line
- Numer Gadu-gadu: 7770682
- Lokalizacja: Świerzowa Polska/Krosno
Re: Spełnione marzenie... 205 CTI.
Tak jak ja przeżywasz kryzys seksualno-ekonomiczny - patrzysz do portfela, a tam ch*j
- allman1
- Uzalezniony
- Posty: 714
- Rejestracja: 04 mar ndz, 2012 6:52 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 1,9. Pod opieką: 205 XE leżak. Ex. Green. R.I.P. 205 XRD.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: allman1
- Lokalizacja: Leszno
Re: Spełnione marzenie... 205 CTI.
Ufff... Wreszcie skończył się ten nudny jak flaki z olejem sezon drogowy, a zaczął się ten długo oczkiwany i upragniony sezon warsztatowy. Moje CTI od wczoraj jest w rękach kolegi daro, którego poprosiłem o wyczajenie co w pierwszej kolejności trzeba w aucie wymienić/naprawić. Czekam teraz sobie na telefon od kolegi z raportem inspekcji auta. W czasie wakacyjnych przejażdżek wyszło jeszcze kilka mechanicznych bolączek, więc niestety mam złe przeczucia. Nie uprzedzajmy jednak faktów.
Kolega daro przewiózł mnie też swoim straszliwym CTI, i przyznaję, że robiłem pod siebie Piekielna maszyna Wspaniałe cacuszko...
Udanego weekendu
Kolega daro przewiózł mnie też swoim straszliwym CTI, i przyznaję, że robiłem pod siebie Piekielna maszyna Wspaniałe cacuszko...
Udanego weekendu
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Spełnione marzenie... 205 CTI.
Teraz Ci go nie odda przed wstawieniem V8 biturbo
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- allman1
- Uzalezniony
- Posty: 714
- Rejestracja: 04 mar ndz, 2012 6:52 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 1,9. Pod opieką: 205 XE leżak. Ex. Green. R.I.P. 205 XRD.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: allman1
- Lokalizacja: Leszno
Re: Spełnione marzenie... 205 CTI.
No to autko wróciło od daro. Wymienione zostały:
Panewki
Uszczelka pokrywy zaworów
Uszczelka panewnicy
Uszczelka miski
Olej (Total 7000 10W40)
Filtr oleju Mecafilter ELH4119
Regulacja zaworów + płytki
3 uszczelniacze
Oring aparatu zapłonowego
Przyśpieszacz zapłonu
Daro był tak uprzejmy że naprawił też czujnik i wskaźnik temperatury oleju (Fajny bajer gdy działa ) Poskręcał belkę, usunął wyciek ze skrzyni i zrobił pewnie całą masę drobiazgów. Auto dostało mocy w górnym zakresie obrotów a silnik pracuje o wiele spokojniej. Ciśnienie oleju wzrosło do "bezpiecznego" poziomu. Cena i jakość obsługi naprawdę wspaniała. Przesympatyczny gość i świetny fachowiec.
Niestety, daro stwierdził że patrząc długoterminowo na to auto, to silnik nadaje się jednak do remontu lub wymiany. Oczywiście póki co wszystko gra, no ale motor jest już jednak wyeksploatowany. Nie jest to dobra wiadomość, poprosiłem o wycenę remontu w różnych opcjach. Daro namawia na poszukiwania silnika z GTI. Niezła opcja - kilka koni więcej nikomu jeszcze nie zaszkodziło, ale z kupnem używanych silników zawsze jest tak, że nie wiadomo czy nie są w gorszym stanie niż ten co się ma.
Zaczyna też mnie denerwować falowanie silnika. To przepływomierz? Na pewno przepływomierz? Można taki kupić jeszcze żeby pozbyć się denerwujących auto-przegazowań na światłach?
W najbliższym czasie:
Wymiana tłumika na standardowy
Zmierznie się z tymi cholernymi bujanymi fotelami co by je usztywnić i może obszyć na nowo,
i najważniejsze: Naklejki i ramki klubowe
Jednym z moich ulubionych cytatów z KMN jest "JAK KTOŚ MA W ŻYCIU PECHA TO I W DOOPIE PALEC ZŁAMIE". Mianowicie... Przedni reflektor z zamówienia grupowiego przyszedł peknięty. @#$%^& Dziś natomiast pojechałem do rodziców gdzie trzymam auto żeby wymienić lampy z tyłu. Za instrukcję pięknie dziękuję koledze Martinoo - Tak jak mówiłeś - po otwarciu wszystko stało się jasne. Do rzeczy - Wyjeżdżam autem, odkręcam lampę, wyjmuje żarówki, przepinam wiązkę, wkładam żarówki, skręcam do kupy - Pikuś. Z lewej jeszcze łatwiej bo sam klosz, takze demontaż, czyszczenie lampy wraz z jej otoczeniem, montaż nowego. Ależ pieknie wyglądają 2 nowe, a co ważniejsze równe lampki. Tyle że stopu nie mam. Ciekawe, czy ja go zepsułem, czy sam się zepsuł. Co ciekawe na obu lampach (przy lewej nic nie grzebałem tylko klosz wymieniłem). Odpalam silnik - Może czeski błąd w elektryce i tylko na chodzie swieci... Nie no, puknij sie w głowę Piotr... Doooobra, na wiosnę zawiozę do elektryka - ogarnie wszystko... Zaraz , a co ten silnik tak wolno chodzi... Zaglądam do środka, a tam 500obr... próbuje dodac gazu, zdechł... Fakt, było mało paliwa, ale jak się wierciłem siedząc w aucie, to kontrolka jeszcze mrugała, więc bez przesady - sucho nie było... Przekręcam kluczyk, i ciekawostka: Silnik nie kreci, słyszę szum jakiś tylko i... obrotomierz sie podnosi. Fajnie, ale co jest grane? Po obiedzie skok na stację, tankowanie z kanistra, i jeszcze jedna próba. Pół obrotu silnika a dalej juz tylko cykanie (zupełnie inny dźwięk niż niedawny szum, a obrotomierz stoii na 0)
Mam Cię dość żabojadzie! Do garażu wepchnałem o własnych siłach... Czy ktos może wysnuć jakieś przypuszczenie, co się mogło stać?
ROZWIĄZANIE: Wygląda na to, że to wina akumulatora. Najdziwniejsze objawy z jakimi się spotkałem.
Panewki
Uszczelka pokrywy zaworów
Uszczelka panewnicy
Uszczelka miski
Olej (Total 7000 10W40)
Filtr oleju Mecafilter ELH4119
Regulacja zaworów + płytki
3 uszczelniacze
Oring aparatu zapłonowego
Przyśpieszacz zapłonu
Daro był tak uprzejmy że naprawił też czujnik i wskaźnik temperatury oleju (Fajny bajer gdy działa ) Poskręcał belkę, usunął wyciek ze skrzyni i zrobił pewnie całą masę drobiazgów. Auto dostało mocy w górnym zakresie obrotów a silnik pracuje o wiele spokojniej. Ciśnienie oleju wzrosło do "bezpiecznego" poziomu. Cena i jakość obsługi naprawdę wspaniała. Przesympatyczny gość i świetny fachowiec.
Niestety, daro stwierdził że patrząc długoterminowo na to auto, to silnik nadaje się jednak do remontu lub wymiany. Oczywiście póki co wszystko gra, no ale motor jest już jednak wyeksploatowany. Nie jest to dobra wiadomość, poprosiłem o wycenę remontu w różnych opcjach. Daro namawia na poszukiwania silnika z GTI. Niezła opcja - kilka koni więcej nikomu jeszcze nie zaszkodziło, ale z kupnem używanych silników zawsze jest tak, że nie wiadomo czy nie są w gorszym stanie niż ten co się ma.
Zaczyna też mnie denerwować falowanie silnika. To przepływomierz? Na pewno przepływomierz? Można taki kupić jeszcze żeby pozbyć się denerwujących auto-przegazowań na światłach?
W najbliższym czasie:
Wymiana tłumika na standardowy
Zmierznie się z tymi cholernymi bujanymi fotelami co by je usztywnić i może obszyć na nowo,
i najważniejsze: Naklejki i ramki klubowe
Jednym z moich ulubionych cytatów z KMN jest "JAK KTOŚ MA W ŻYCIU PECHA TO I W DOOPIE PALEC ZŁAMIE". Mianowicie... Przedni reflektor z zamówienia grupowiego przyszedł peknięty. @#$%^& Dziś natomiast pojechałem do rodziców gdzie trzymam auto żeby wymienić lampy z tyłu. Za instrukcję pięknie dziękuję koledze Martinoo - Tak jak mówiłeś - po otwarciu wszystko stało się jasne. Do rzeczy - Wyjeżdżam autem, odkręcam lampę, wyjmuje żarówki, przepinam wiązkę, wkładam żarówki, skręcam do kupy - Pikuś. Z lewej jeszcze łatwiej bo sam klosz, takze demontaż, czyszczenie lampy wraz z jej otoczeniem, montaż nowego. Ależ pieknie wyglądają 2 nowe, a co ważniejsze równe lampki. Tyle że stopu nie mam. Ciekawe, czy ja go zepsułem, czy sam się zepsuł. Co ciekawe na obu lampach (przy lewej nic nie grzebałem tylko klosz wymieniłem). Odpalam silnik - Może czeski błąd w elektryce i tylko na chodzie swieci... Nie no, puknij sie w głowę Piotr... Doooobra, na wiosnę zawiozę do elektryka - ogarnie wszystko... Zaraz , a co ten silnik tak wolno chodzi... Zaglądam do środka, a tam 500obr... próbuje dodac gazu, zdechł... Fakt, było mało paliwa, ale jak się wierciłem siedząc w aucie, to kontrolka jeszcze mrugała, więc bez przesady - sucho nie było... Przekręcam kluczyk, i ciekawostka: Silnik nie kreci, słyszę szum jakiś tylko i... obrotomierz sie podnosi. Fajnie, ale co jest grane? Po obiedzie skok na stację, tankowanie z kanistra, i jeszcze jedna próba. Pół obrotu silnika a dalej juz tylko cykanie (zupełnie inny dźwięk niż niedawny szum, a obrotomierz stoii na 0)
Mam Cię dość żabojadzie! Do garażu wepchnałem o własnych siłach... Czy ktos może wysnuć jakieś przypuszczenie, co się mogło stać?
ROZWIĄZANIE: Wygląda na to, że to wina akumulatora. Najdziwniejsze objawy z jakimi się spotkałem.
- Slavko
- Junior
- Posty: 276
- Rejestracja: 30 mar pn, 2009 9:50 am
- Posiadany PUG: 205 XRD 91`
- Numer Gadu-gadu: 6259259
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Spełnione marzenie... 205 CTI.
Regulacja jest na torx. Jest to regulacja składu mieszanki. Żeby regulacja miała ręce i nogi powinieneś odszukać przewód na którym można zmierzyć napięcie przepływomierza. Wszystko jest dokładnie opisane w sam naprawiam P205.
- rallye
- Uzalezniony
- Posty: 834
- Rejestracja: 08 cze pt, 2007 11:57 am
- Posiadany PUG: 205 GTi Export 1.9 >< 205 Gentry
- Numer Gadu-gadu: 3612169
- Login tlen: fastadi
- Lokalizacja: Frankfurt am Main / Wrocław
Re: Spełnione marzenie... 205 CTI.
nowe panewki i górny zakres obrotów
Powodzenia
Powodzenia
Fast Garage ... in progress
- allman1
- Uzalezniony
- Posty: 714
- Rejestracja: 04 mar ndz, 2012 6:52 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 1,9. Pod opieką: 205 XE leżak. Ex. Green. R.I.P. 205 XRD.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: allman1
- Lokalizacja: Leszno
Re: Spełnione marzenie... 205 CTI.
Cześć Adrian Coś nie tak z górnym zakresem? Nie błysnąłem zapewne, ale to dlatego że nie jestem mechanikiem, a jedyne co mogę to opisywać subiektywne odczucia z użytkowaniarallye pisze:nowe panewki i górny zakres obrotów
Powodzenia
OT: Widzę w sygnaturze nowy pojazd, chwaliłeś się już na forum?