Jestem nowy wiec prosze na wstepie o wyrozumialosc
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
moj problem dotyczy stukania w przednim zwieszeniu... moze od poczatku. Kupilem sobie 205 1.4 XR '87 i pierwsze 1.5 tys km jezdzil pieknie a teraz mam z nim same problemy, najpierw wymiana nowego lozyska (bo sie zepsulo niewiedziec dlaczego) 100zl...
Strasznie wylo i powodem tego wycia bylo lozysko. Oprocz tego wycia podczas pokonywania wszelkiego rodzaju dziur ktorych nie brakuje na naszych drogach bylo slychac stukania a czasami nawet walenia, moj wspanialy mechanik powiedzal ze to wahacze do wymiany sa bo sa luzy... ok 250 zl w plecy jakos przezylem (zeby w sciane
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Zaraz po wyjezdzie od mechanika zauwazylem ze kierownica przy jezdzie na wprost jest dziwnie skrecona, wrocilem, i powiedzial ze trzeba w takim razie ustawic zbierznosc 60zl...
grrr... ale powiedzial zebym pojezdzil z tydzien, wiec sie umowilem na ten piatek z nim. Jako ze studiuje poza miejscem zamieszkania to wsiadlem w samochod i jade... a tu mnie szlak trafia...stukanie na dziurach dalej slychac (choc duzo mniejsze) i na dodatek zaczelo sie stukanie podczas gwaltownegho przyspieszania (gaz do deski) i tylko na pewnych obrotach (wydaje mi sie ze to w prawym kole choc glowy nie dam sobie uciac), utrzymujac predkosc i delikatnie przyspieszajac nic nie slychac... i po tym dlugim wstepie kilka pytan:
1. pomocy!
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
2. co moze byc nie tak?
3. czy moze oni podczas wymiany wahaczy cos spieprzyli ze podczas przyspieszania slychac stukanie?
4. czy ustawienie zbierznosci cos tu pomoze?
5. i co z tym stukaniem na nierownosciach?
z gory dzieki za odpowiedzi
Galik
EDIT: poprzedni wlasciciel w tym samym warsztacie wymienil koncowki drazkow, lozyska kol, sprzeglo, skrzynie biegow.... wiec niby samochod powinnie znac..