Dziekuje za mile slowa.Niestety nie bede mogl sie z Wami w Jarocinie spotkac.Mialem przygode i mam stluczona klatke piersiowa.Prawie nie moge sie ruszacHideoOSW pisze:Super autko i widzę że ostro działasz:)
W moim nie mniej do zrobienia, między innymi trochę blacharki i nowy lakier również mnie czeka do położenia.
Widzę że jesteś na liście jutrzejszej imprezy w Jarocinie, kijewięc będzie okazja pogadać i zobaczyć dwa Winnery w jednym miejscu;) Pozdrawiam i do jutra
Wi205 (bączek)
- Wi205
 - Junior
 - Posty: 170
 - Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
 - Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
 - Numer Gadu-gadu: 2023693
 - Login tlen: wars1977
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Wi205 (bączek)
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu 
a później pokona doświadczeniem"
			
						a później pokona doświadczeniem"
- Wi205
 - Junior
 - Posty: 170
 - Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
 - Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
 - Numer Gadu-gadu: 2023693
 - Login tlen: wars1977
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Wi205 (bączek)
UP
Jak tylko dojdę do siebie, myślę że gdzieś za 2 tyg biorę w rękę pistolet włączam kompresor i zabieram się za lakierowanie całego auta. Oczywiście tylko farba akrylowa.
UWAGA -poszukuję sprężyn obniżających o -30mm przód dla wersji silnikowej TU (1.0,1.1,1.4)
			
			
									
						
							Jak tylko dojdę do siebie, myślę że gdzieś za 2 tyg biorę w rękę pistolet włączam kompresor i zabieram się za lakierowanie całego auta. Oczywiście tylko farba akrylowa.
UWAGA -poszukuję sprężyn obniżających o -30mm przód dla wersji silnikowej TU (1.0,1.1,1.4)
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu 
a później pokona doświadczeniem"
			
						a później pokona doświadczeniem"
- HideoOSW
 - Junior
 - Posty: 269
 - Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
 - Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Częstochowa
 - Kontakt:
 
Re: Wi205 (bączek)
O to nieciekawie 
 wracaj do zdrowia.
Ja mam Jamexy -40, obczaj jak siedzi w moim temacie, jak dla mnie idealnie.
Jakies 2tyg temu sprzedawal takie Kubas w dziale sprzedam za 100zl, (chyba niesprzedał) ja swoje tez kupilem uzywki w takiej cenie, nowe mozna trafic za okolo 200-240zl...
Z nowych sa jeszcze sprezyny sparco w Rallyshopie albo podobnym widzialem w przecenie za okolo 350zl, niepamietam teraz ale poszukaj, bo pisze z telefonu i ciezko mi teraz znaleźć i wkleić linka.
Do tych jamexów przydało by sie zalozyc jeszcze twardsze amortyzatory jak koni albo kayaba agx, bo troche buja autem na dziurach, i przydal by sie stabilizator grubszy od xs,a bo w moim winnerze jest cienki jak w juniorze i troche jeszcze przechyla w zakretach... Ja w swoim pujde w to lub zaloze sanki i wachacze GTI, a wtedy sportowe amory dobrze kupic takie pod GTI, bo w GTI stabilizator mocowany jest do amortyzatora.
Pozdrawiam
			
			
									
						
							Ja mam Jamexy -40, obczaj jak siedzi w moim temacie, jak dla mnie idealnie.
Jakies 2tyg temu sprzedawal takie Kubas w dziale sprzedam za 100zl, (chyba niesprzedał) ja swoje tez kupilem uzywki w takiej cenie, nowe mozna trafic za okolo 200-240zl...
Z nowych sa jeszcze sprezyny sparco w Rallyshopie albo podobnym widzialem w przecenie za okolo 350zl, niepamietam teraz ale poszukaj, bo pisze z telefonu i ciezko mi teraz znaleźć i wkleić linka.
Do tych jamexów przydało by sie zalozyc jeszcze twardsze amortyzatory jak koni albo kayaba agx, bo troche buja autem na dziurach, i przydal by sie stabilizator grubszy od xs,a bo w moim winnerze jest cienki jak w juniorze i troche jeszcze przechyla w zakretach... Ja w swoim pujde w to lub zaloze sanki i wachacze GTI, a wtedy sportowe amory dobrze kupic takie pod GTI, bo w GTI stabilizator mocowany jest do amortyzatora.
Pozdrawiam
 1991 GTI [M0TW]
 1993 WINNER [M0MY]
 1992 XS [P3XY] RIP- Wi205
 - Junior
 - Posty: 170
 - Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
 - Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
 - Numer Gadu-gadu: 2023693
 - Login tlen: wars1977
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Wi205 (bączek)
Dzięki za propozycję, ale te od GTI są na cięższy silnik i obawiam się ,że u mnie przód poleci max -20mm w dół. Chyba ,że się mylę i jest inaczej to proszę o sprostowanie.pawel pisze:jak chcesz przerabiać zawias to ja mam spręzyny -30 do GTI
Niestety mimo moich kilku krotnych prób składania oferty kupna, kolega Kubas w sprawie sprzedaży swoich sprężyn się do mnie nie odzywa
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu 
a później pokona doświadczeniem"
			
						a później pokona doświadczeniem"
- DJPreZes
 - Moderator
 - Posty: 4593
 - Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
 - Posiadany PUG: Roland Garros/307
 - Numer Gadu-gadu: 2516096
 - Lokalizacja: Gdynia
 
Re: Wi205 (bączek)
Ja mam takie -40mm: http://www.hamann-tuning.de/joomla_1108 ... &Itemid=80
Po zdjęciu z samochodu, wypiaskowaniu i ponownie pomalowane na niebiesko proszkiem. Miały wrócić, ale na -40mm od CTI mi się lepiej jedzie - mniejsze obniżenie mam na nich i jest sztywniejszy, a kolejny raz zmieniać mi się nie chce - za dużo roboty. Jak zainteresowany, to na PW zapraszam.
			
			
									
						
							Po zdjęciu z samochodu, wypiaskowaniu i ponownie pomalowane na niebiesko proszkiem. Miały wrócić, ale na -40mm od CTI mi się lepiej jedzie - mniejsze obniżenie mam na nich i jest sztywniejszy, a kolejny raz zmieniać mi się nie chce - za dużo roboty. Jak zainteresowany, to na PW zapraszam.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio

			
						
- HideoOSW
 - Junior
 - Posty: 269
 - Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
 - Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Częstochowa
 - Kontakt:
 
Re: Wi205 (bączek)
Z tymi sprężynami GTI to chyba niezabardzo obniży bo silniki gti sa ciezkie. Nawet na forum w starych tematach bylo że TU3 idzie nawet w górę na sprężynie seryjnej z GTI.
Ze sprężynami CTI jest chyba tak samo jak w przypadku GTI.
Według mnie sztywność zawieszenia lepiej poprawić twardszym amortyzatorem i grubszym stabilizatorem.
Kubas chyba żadko bywa na forum bo mnie też nie odpisał w kwesti amorów.
			
			
									
						
							Ze sprężynami CTI jest chyba tak samo jak w przypadku GTI.
Według mnie sztywność zawieszenia lepiej poprawić twardszym amortyzatorem i grubszym stabilizatorem.
Kubas chyba żadko bywa na forum bo mnie też nie odpisał w kwesti amorów.
 1991 GTI [M0TW]
 1993 WINNER [M0MY]
 1992 XS [P3XY] RIP- Wi205
 - Junior
 - Posty: 170
 - Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
 - Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
 - Numer Gadu-gadu: 2023693
 - Login tlen: wars1977
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Wi205 (bączek)
Up.
Nabyłem drogą kupna kilka nowych dupereli do Pugiano
. Troche elektroniko-elektryki i hamulce od 1.9 GTI.
Czuję się już na tyle dobrze ,że chyba dam rade w weekend to wszystko powymieniać. Myślę jednak ,że zaciski zostawię sobie na przyszły miesiąc. Do odbioru w piątek mam jeszcze uszczelki pomiędzy kolektorem ssącym a przepustnicą. Zestaw zamienników kosztuje 120zł , a oryginał w ASO 5,79zł hehehe
			
			
									
						
							Nabyłem drogą kupna kilka nowych dupereli do Pugiano
Czuję się już na tyle dobrze ,że chyba dam rade w weekend to wszystko powymieniać. Myślę jednak ,że zaciski zostawię sobie na przyszły miesiąc. Do odbioru w piątek mam jeszcze uszczelki pomiędzy kolektorem ssącym a przepustnicą. Zestaw zamienników kosztuje 120zł , a oryginał w ASO 5,79zł hehehe
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu 
a później pokona doświadczeniem"
			
						a później pokona doświadczeniem"
- Wi205
 - Junior
 - Posty: 170
 - Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
 - Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
 - Numer Gadu-gadu: 2023693
 - Login tlen: wars1977
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Wi205 (bączek)
Up,
Prace nad przekładką i zestrojeniem silnika 1.4 KFT dobiegły końca z dniem 04.08.2012. Silniczek działa pięknie i na chwilę obecną po wielu trudach jakie miałem z zestrojeniem go ze starym osprzętem można uznać ,że prace na praca silnika dobiegły końca.
Poniżej wklejam link do krótkiego filmu, jaki udało mi się nagrać podczas ostatnich zmian w elektryce. Można posłuchać jak pracuje i obejrzeć jak to wszystko tam upchnąłem i rozwiązałem.
Pozdrawiam.
Film:
http://youtu.be/XCp3mirrXBY
			
			
									
						
							Prace nad przekładką i zestrojeniem silnika 1.4 KFT dobiegły końca z dniem 04.08.2012. Silniczek działa pięknie i na chwilę obecną po wielu trudach jakie miałem z zestrojeniem go ze starym osprzętem można uznać ,że prace na praca silnika dobiegły końca.
Poniżej wklejam link do krótkiego filmu, jaki udało mi się nagrać podczas ostatnich zmian w elektryce. Można posłuchać jak pracuje i obejrzeć jak to wszystko tam upchnąłem i rozwiązałem.
Pozdrawiam.
Film:
http://youtu.be/XCp3mirrXBY
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu 
a później pokona doświadczeniem"
			
						a później pokona doświadczeniem"
- Pluto
 - Maniak
 - Posty: 1615
 - Rejestracja: 17 cze śr, 2009 10:33 pm
 - Posiadany PUG: Audi A4 Quattro Avant
 - Lokalizacja: Lubin
 - Kontakt:
 
Re: Wi205 (bączek)
Bardzo fajny filmik 
			
			
									
						
										
						- Wi205
 - Junior
 - Posty: 170
 - Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
 - Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
 - Numer Gadu-gadu: 2023693
 - Login tlen: wars1977
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Wi205 (bączek)
Dziękuję, to był mój debiutPluto pisze:Bardzo fajny filmik
Pozdrawiam.
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu 
a później pokona doświadczeniem"
			
						a później pokona doświadczeniem"
- Wi205
 - Junior
 - Posty: 170
 - Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
 - Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
 - Numer Gadu-gadu: 2023693
 - Login tlen: wars1977
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Wi205 (bączek)
Up,
Dzisiaj dojechały oczekiwane laminaty od kolegi mortinop. Jeżeli będą pasować tak dobrze jak wyglądają ,to będzie naprawdę super.
W skład zestawu wchodza poszerzenia rallye i dokładki GTI przód i tył. Za tydzień zaczynam lakierować samochód w związku z tym wszystko przyszło w samą porę.
Poniżej zdjęcie zestawu:
			
			
									
						
							Dzisiaj dojechały oczekiwane laminaty od kolegi mortinop. Jeżeli będą pasować tak dobrze jak wyglądają ,to będzie naprawdę super.
W skład zestawu wchodza poszerzenia rallye i dokładki GTI przód i tył. Za tydzień zaczynam lakierować samochód w związku z tym wszystko przyszło w samą porę.
Poniżej zdjęcie zestawu:
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu 
a później pokona doświadczeniem"
			
						a później pokona doświadczeniem"
- Pluto
 - Maniak
 - Posty: 1615
 - Rejestracja: 17 cze śr, 2009 10:33 pm
 - Posiadany PUG: Audi A4 Quattro Avant
 - Lokalizacja: Lubin
 - Kontakt:
 
Re: Wi205 (bączek)
Ciekawie będzie w tym setupie wyglądać
			
			
									
						
										
						- Wi205
 - Junior
 - Posty: 170
 - Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
 - Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
 - Numer Gadu-gadu: 2023693
 - Login tlen: wars1977
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Wi205 (bączek)
Up.
Przyjechały kolejne części. Tym razem do zamocowania alternatora za silnikiem, tak aby zrobić z przodu miejsce na pompę wspomagania. Jest prawie wszystko, poza wspornikiem napinacza, ale ten już jedzie do mnie i w poniedziałek powinien być na miejscu.
PS.Dzisiaj wymieniam zbiornik paliwa, mam nadzieję ,że kupiłem właściwy i wszystko się uda.
			
			
									
						
							Przyjechały kolejne części. Tym razem do zamocowania alternatora za silnikiem, tak aby zrobić z przodu miejsce na pompę wspomagania. Jest prawie wszystko, poza wspornikiem napinacza, ale ten już jedzie do mnie i w poniedziałek powinien być na miejscu.
PS.Dzisiaj wymieniam zbiornik paliwa, mam nadzieję ,że kupiłem właściwy i wszystko się uda.
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu 
a później pokona doświadczeniem"
			
						a później pokona doświadczeniem"
- Wi205
 - Junior
 - Posty: 170
 - Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
 - Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
 - Numer Gadu-gadu: 2023693
 - Login tlen: wars1977
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Wi205 (bączek)
Up
Zbiornik paliwa wymieniony. Nie mam niestety relacji fotograficznej z całej operacji, ale sprawa była dosyć prosta.
Pozdrawiam.
			
			
									
						
							Zbiornik paliwa wymieniony. Nie mam niestety relacji fotograficznej z całej operacji, ale sprawa była dosyć prosta.
Pozdrawiam.
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu 
a później pokona doświadczeniem"
			
						a później pokona doświadczeniem"