Co się dzieje z tym silnikiem?
-
- Uzalezniony
- Posty: 994
- Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
- Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Brodnica
Re: Co się dzieje z tym silnikiem?
To bardzo popularny uklad wtryskowy, jezdzi na tym masa samochodow, TPS moze byc od Uno, chyba Golfa 2, Cytryny, pewnie od innych aut gdzie jest ten sam wtysk Boscha
-
- Junior
- Posty: 104
- Rejestracja: 21 cze czw, 2012 12:34 pm
- Numer Gadu-gadu: 8114272
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Co się dzieje z tym silnikiem?
Ok ale ten jest taki trochę jakby prostokątny na 4 śruby mocujące a wszystkie jakie znajduje to jakieś okrągłe na 2 śruby... Mógłby ktoś podrzucić jak dokładnie szukać i ewentualnie pytać w sklepach żeby to pasowało? Nie znam się a nie chciałbym kupić i oddawać 100 razy, jeśli chodzi o kształt to nie znalazłem jeszcze poprawnego NIGDZIE..
-
- Junior
- Posty: 104
- Rejestracja: 21 cze czw, 2012 12:34 pm
- Numer Gadu-gadu: 8114272
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Co się dzieje z tym silnikiem?
Dobra znalazłem jakoś zupełnie przez przypadek ale ta cena??????????????
http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=276532
http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=276532
-
- Junior
- Posty: 104
- Rejestracja: 21 cze czw, 2012 12:34 pm
- Numer Gadu-gadu: 8114272
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Co się dzieje z tym silnikiem?
Witam po długim czasie i moich poszukiwaniach potencjometru oraz problemów.
Założyłem nowy potencjometr przepustnicy, i jest to samo, napięcie nie do wyregulowania... Nie mam już sił, albo ktoś wie o co chodzi albo może chce kupić tego Peugeota odemnie..... szkoda żeby stał i sie niszczył..
Założyłem nowy potencjometr przepustnicy, i jest to samo, napięcie nie do wyregulowania... Nie mam już sił, albo ktoś wie o co chodzi albo może chce kupić tego Peugeota odemnie..... szkoda żeby stał i sie niszczył..
-
- Junior
- Posty: 104
- Rejestracja: 21 cze czw, 2012 12:34 pm
- Numer Gadu-gadu: 8114272
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Co się dzieje z tym silnikiem?
i jeszcze pytanie, jak sprawdzić ten potencjometr? Wydaje mi się że trzeba pomierzyć rezystancje ścieżek i wyjdzie czy jest walniety czy dobry, ALE, jakie te rezystancje są w sprawnym, może ktos podać dane.
-
- Junior
- Posty: 104
- Rejestracja: 21 cze czw, 2012 12:34 pm
- Numer Gadu-gadu: 8114272
- Lokalizacja: Gdańsk
Odp: Co się dzieje z tym silnikiem?
Dobra auto wreszcie naprawione.
Wysyłane z mojego Desire HD za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego Desire HD za pomocą Tapatalk 2
- andi_kamachi
- Junior
- Posty: 471
- Rejestracja: 28 kwie czw, 2011 1:58 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4 Roland Garros, 205 1,8DT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa (praca i mieszkanie), Trzcianka k. Wilgi (stąd pochodzę)
- Kontakt:
Re: Co się dzieje z tym silnikiem?
Tu wychodzi cała natura peugeotów..., wystarczy, że postraszysz nowym właścicielem i zachodzi autonaprawa..
A tak wogóle, to co mu było?
A tak wogóle, to co mu było?
-
- Junior
- Posty: 104
- Rejestracja: 21 cze czw, 2012 12:34 pm
- Numer Gadu-gadu: 8114272
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Co się dzieje z tym silnikiem?
Okazało się że potencjometr który był jest sprawny, mój błąd polegał na tym że nie zauważyłem ze ta śruba regulacyjna od (nie wiem jak to się nazywa, powiedzmy kowadełka na którym idzie linka gazu) jest wkręcona tak że to kowadełko się dalej nie zamuka, czyli że przepustnica nie jest do końca zamknięta także.
Wykręciłem śrubę no i udało się bez problemu uzyskać napięcie rzędu 0.23V i jest cacy, wyregulowałem zderzak przy krokowym, co prawda na oko bo nie mam szczelinomierza chwilo no ale działa wszystko, prócz tego że, na zapalonym silniku wolne obroty są ok nie mam pojęcia ile ich tam jest bo brak obrota ale na słuch jest ok, ale włączając światła lub nawiew obroty ewidentnie troche spadają i po przegazowaniu kiedy spadają do jałowych troszeczke sie zadławia ale nie gaśnie. Za to chyba odpowiada krokowy prawda? No ale jest mniej więcej wyregulowany więc o co chodzi? Jakieś rady??
Odrazu kiedy zapalił i dało się jechać poszalałem trochę na bocznych drogach bo po dłuższym staniu to kierownicą nie da się kręcic nie mówiąc o braku hamulców i zawieszeniu które chyba się jakoś zapieka xD wszystko trzeba rozjeździć niestety. Słyszałem, że kiedyś robili tak że wstrzykiwali olej z benzyną we wszystkie te zakamarki w zawieszeniu i ukł kierowniczym żeby to lekko chodziło, może ktoś się wypowie na ten temat gdyż wydaje mi się to głupie ale zarazem zachęcające
I jeszcze jedna sprawa, żeby nie zakładać nowego tematu, wie ktoś jak wyregulować odpowiednio lampy? Gdyż montowałem sobie bo wyskoczyła mi regulacja która i tak nie działa ze środka ;/ no ale pomijając to trzeba wyregulować żeby nie oślepiać innych, wiem że podjężdża się do ściany i można to w ten sposób tak sobie wyregulować ale jaką odległość musi być i najakiej wysokości ma być światło na ścianie? hmm
Wykręciłem śrubę no i udało się bez problemu uzyskać napięcie rzędu 0.23V i jest cacy, wyregulowałem zderzak przy krokowym, co prawda na oko bo nie mam szczelinomierza chwilo no ale działa wszystko, prócz tego że, na zapalonym silniku wolne obroty są ok nie mam pojęcia ile ich tam jest bo brak obrota ale na słuch jest ok, ale włączając światła lub nawiew obroty ewidentnie troche spadają i po przegazowaniu kiedy spadają do jałowych troszeczke sie zadławia ale nie gaśnie. Za to chyba odpowiada krokowy prawda? No ale jest mniej więcej wyregulowany więc o co chodzi? Jakieś rady??
Odrazu kiedy zapalił i dało się jechać poszalałem trochę na bocznych drogach bo po dłuższym staniu to kierownicą nie da się kręcic nie mówiąc o braku hamulców i zawieszeniu które chyba się jakoś zapieka xD wszystko trzeba rozjeździć niestety. Słyszałem, że kiedyś robili tak że wstrzykiwali olej z benzyną we wszystkie te zakamarki w zawieszeniu i ukł kierowniczym żeby to lekko chodziło, może ktoś się wypowie na ten temat gdyż wydaje mi się to głupie ale zarazem zachęcające
I jeszcze jedna sprawa, żeby nie zakładać nowego tematu, wie ktoś jak wyregulować odpowiednio lampy? Gdyż montowałem sobie bo wyskoczyła mi regulacja która i tak nie działa ze środka ;/ no ale pomijając to trzeba wyregulować żeby nie oślepiać innych, wiem że podjężdża się do ściany i można to w ten sposób tak sobie wyregulować ale jaką odległość musi być i najakiej wysokości ma być światło na ścianie? hmm
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Co się dzieje z tym silnikiem?
Regulacja świateł kosztuje 20zł na stacji diagnostycznej, psiknij wcześniej WD40 śruby regulacyjne przy reflektorach. Sam może i osiągniesz satysfakcjonujący Ciebie efekt ale inny użytkownicy dróg mogą nie byc zadowoleni.
GTI_Efekt Masy
-
- Junior
- Posty: 104
- Rejestracja: 21 cze czw, 2012 12:34 pm
- Numer Gadu-gadu: 8114272
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Co się dzieje z tym silnikiem?
Dobrze wiedzieć
A co z tym spadaniem obrotów?
A co z tym spadaniem obrotów?
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Co się dzieje z tym silnikiem?
U mnie w tu1m obroty lekko spadają po włączeniu świateł a spaść muszą bo obciążony alternator stawia konkretny opór ale nie mam mowy o zadławianiu.
GTI_Efekt Masy
-
- Junior
- Posty: 104
- Rejestracja: 21 cze czw, 2012 12:34 pm
- Numer Gadu-gadu: 8114272
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Co się dzieje z tym silnikiem?
Z tego co wiem to alternator nie jest w najlepszym stanie tak powiedzial pan ktory cos tam sobie mierzyl jak wymienial mi akumulator w sklepie.. tak samo rozrusznik ale to chyba szczotki sie wymienia prawda?
No i jeszcze przeciez jest krokowy silnik ktory powinnien to zrownowazyc tak aby nie spadaly obroty gdyz nie spotkalem sie w zadnym aucie ktorym do tej pory jezdzilem aby tak sie dzialo...
No i jeszcze przeciez jest krokowy silnik ktory powinnien to zrownowazyc tak aby nie spadaly obroty gdyz nie spotkalem sie w zadnym aucie ktorym do tej pory jezdzilem aby tak sie dzialo...
-
- Junior
- Posty: 104
- Rejestracja: 21 cze czw, 2012 12:34 pm
- Numer Gadu-gadu: 8114272
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Co się dzieje z tym silnikiem?
I jeszcze jedna sprawa, jakie przewody kupić do paliwa chodzi o te co idą od filtra do przepustnicy i ten drugi co wychodzi z przepustnicy? Sa juz sparciałe i czas na nie pewnie można kupic jakies oryginalne za spora kasę ale przecież można kupić tez w castoramie kawałek węża ogrodowego xD Czy to zda egzamin ?
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Co się dzieje z tym silnikiem?
Zajdź do jakiegoś sklepu motoryzacyjnego i kup przewód paliwowy na metry.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
-
- Junior
- Posty: 104
- Rejestracja: 21 cze czw, 2012 12:34 pm
- Numer Gadu-gadu: 8114272
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Co się dzieje z tym silnikiem?
No jeśli można to tak zrobię. Gorzej jak będą tylko dedykowane do danego modelu bo zazwyczaj tak jest. A jaki koszt może być no i jaka ta średnica wewnętrzna jest? Żeby dało sie na przepustnice założyc