STRUMIENICA CZY ONA COŚ DAJE???
-
- Junior
- Posty: 137
- Rejestracja: 18 sie śr, 2004 12:17 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wiśniowa
STRUMIENICA CZY ONA COŚ DAJE???
Witam serdecznie!!!
Chciałbym się doweidzieć czy strumienica wydechu może w jakiś sposób poprawić dynamikę mojego GTI 1.6. Chodzi mi konkretnie o to jaką długość dobrać jaką średnicę rury i czy stumienice sprzedawane na allegro nadają się do montażu czy nalezy kupić michaela za 300 zł.
Bardzo prosze o pomoc
Pozdrawiam!!!
Chciałbym się doweidzieć czy strumienica wydechu może w jakiś sposób poprawić dynamikę mojego GTI 1.6. Chodzi mi konkretnie o to jaką długość dobrać jaką średnicę rury i czy stumienice sprzedawane na allegro nadają się do montażu czy nalezy kupić michaela za 300 zł.
Bardzo prosze o pomoc
Pozdrawiam!!!
http://www.darek1223.205.pl zdjecia opis hehe trzeba usprawnic furke ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
tak kat zabiera troche mocy nie wiem ile ale gadalem z ludzmi ktorzy to usuwali i wiedza cos o tym .... strumienica, z tego co ja slyszalem daje .... ale to juz chyba caly uklad trzeba dostosowac ..... wg mnie dla zobrazowania jest tak ze masz rure w ktorej plynie woda nagle natrafia na strumienice ( niby ze szersza rura ) ale co z tego jak pozniej znow zwezenie rury i efekt sumaryczny = kupa.
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- JoT_JoT
- Moderator
- Posty: 2910
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
- Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
- Numer Gadu-gadu: 3288286
- Lokalizacja: Wrocław
hehe Dobre no z tego co ja wiem to katalizator zabiera moc bo wtrysk daje wiecej mocy kosztem wiekszych spali kat zabiera troche mocy po to zeby autko miescilo sie w kryteriach spalin. Ale chciałbym wiedziec czy ktoś wymontował kata i to sprawdził w praktyce
I ile tej MOCY PRZYBYWA
:D:D
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
z tego co wiem nie duzo, jak cos to na http://www.calibra-team.pl wejdz na forum Oni powinni wiedziec lub http://www.calibragroup.idk.com.pl
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
David Baker przez 25-lat przygotowan 205-tki do sportu wyrobil sobie zdanie ze zaden sportowy wydech nie byl lepszy od oryginalnego seryjnego!!!
Proponuje nic nie zmieniac, a jesli chesz sie pobawic i stracic troche kasy to sprawdz w praktyce ... zmierz czasy 0-100, 60-80 na V biegu, 80-120 itp na seryjnym wydechu potem na strumienicy!
Polecam artykuly Jacka Chonackiego na ten temat!
Proponuje nic nie zmieniac, a jesli chesz sie pobawic i stracic troche kasy to sprawdz w praktyce ... zmierz czasy 0-100, 60-80 na V biegu, 80-120 itp na seryjnym wydechu potem na strumienicy!
Polecam artykuly Jacka Chonackiego na ten temat!
hmmm nie przesadzaj, wiadomo wszem i wobec że fabryczne tłumiki dławią silnik. Zdejmij ostatni tłumik i się przejedź poczujesz różnice.stef pisze:David Baker przez 25-lat przygotowan 205-tki do sportu wyrobil sobie zdanie ze zaden sportowy wydech nie byl lepszy od oryginalnego seryjnego!!!
Proponuje nic nie zmieniac, a jesli chesz sie pobawic i stracic troche kasy to sprawdz w praktyce ... zmierz czasy 0-100, 60-80 na V biegu, 80-120 itp na seryjnym wydechu potem na strumienicy!
Polecam artykuly Jacka Chonackiego na ten temat!
Strumienica to produkt marketingowy jak magnetyzer i jeszcze pare innych wynalazków.
Najważniejsze dla mocy silnika jest pierwszy odcinek wydechu (do pierwszego tłumika) reszty mogło by nie być bo i tak nic nie zmienia.
W jednym z testów które czytałem, opel astra po wycięciu kata i wspawaniu rury, moc poszła o 2% (mierzone na kołach). Lecz nie to było tak ważne jak wzrost dynamiki silnka i odcięcie 300obr wyzej
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Po zastosowaniu strumienicy bez zmian. to samo co rura.
Zreszta proponuje poczytać http://www.streetracing.pl/forum/ tam ten temat był trzepany 1000 razy i wykresów też jest sporo
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Stef dobrze mowi!
Seryjny ORGINALNY PEUGEOTOWSKI wydech w GTI byl zajebiscie wyliczony!
Seryjny ORGINALNY PEUGEOTOWSKI wydech w GTI byl zajebiscie wyliczony!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Junior
- Posty: 137
- Rejestracja: 18 sie śr, 2004 12:17 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wiśniowa
ale wiecie co mój kumpel ma zamontowaną stumienicę w miejsce tłumika środkowego i jak zdjeliśmy rurę przed strumienicą to dynamika wyraźnie zmalała.
Kumpel ma 1.6 GTI. Najleprze jestto że u mnie 1.6 GTI od 1000 do 2000 obr ssamochód słabo się rozchodzi a u jego puga czy ma 1100 obr czy 1900 samochód od razu idzie po wćiśnieci€ gazu i wcale sie nie dławi. Moment obrotowy jest wyraźnie wyższy. Jak zdjęliśmy tę rurę to była totalna ich tak jak u mnie.
A na wygląd to jest strmienica za 70 zł. No i co
Kumpel ma 1.6 GTI. Najleprze jestto że u mnie 1.6 GTI od 1000 do 2000 obr ssamochód słabo się rozchodzi a u jego puga czy ma 1100 obr czy 1900 samochód od razu idzie po wćiśnieci€ gazu i wcale sie nie dławi. Moment obrotowy jest wyraźnie wyższy. Jak zdjęliśmy tę rurę to była totalna ich tak jak u mnie.
A na wygląd to jest strmienica za 70 zł. No i co
http://www.darek1223.205.pl zdjecia opis hehe trzeba usprawnic furke ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)