Stukanie w zawieszeniu..

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
fly2b3
Junior
Posty: 127
Rejestracja: 16 sie pn, 2004 8:47 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: fly2b3 »

i na dodatek zaczelo sie stukanie podczas gwaltownegho przyspieszania (gaz do deski) i tylko na pewnych obrotach (wydaje mi sie ze to w prawym kole choc glowy nie dam sobie uciac), utrzymujac predkosc i delikatnie przyspieszajac nic nie slychac...
sprawdź poduszkę zawieszenia silnika tą z prawej strony bo jeżeli ona się "wyruchała" to przy gwałtownej zmianie obrotów silika moment obrotowy huśta silnikiem i może stukać a nawet walić o coś :!:
Diesel power
Obrazek
Galik

Post autor: Galik »

fly2b3 pisze:
i na dodatek zaczelo sie stukanie podczas gwaltownegho przyspieszania (gaz do deski) i tylko na pewnych obrotach (wydaje mi sie ze to w prawym kole choc glowy nie dam sobie uciac), utrzymujac predkosc i delikatnie przyspieszajac nic nie slychac...
sprawdź poduszkę zawieszenia silnika tą z prawej strony bo jeżeli ona się "wyruchała" to przy gwałtownej zmianie obrotów silika moment obrotowy huśta silnikiem i może stukać a nawet walić o coś :!:
czy to mozliwe ze moglo sie to stac? to stukanie zaczelo sie zaraz jak zjechalem z kanalu, po wymnianie wahaczy, czy podczas tej wymiany mogli mi to uszkodzic? wczesniej tego nie bylo!
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

Galik pisze:
Pieraś pisze:co do wahacza 250 zl ? zdzierstwo za 147zl mozesz kupic dobra podrobke czyt. firma TRW ( teraz MOOG robi na ich licencji ) a wymiana 25zl
te 250zl to bylo za 2 wahacze wraz z robocizna, chcial mnie 300 skasowac ale utargowalem do 250..
no to za 250 zl i z robocizna to wsadzi Ci byle jaka podrobe ( turecka 67zl sztuka jakos ), osobiscie wole wyzsza polke
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
fly2b3
Junior
Posty: 127
Rejestracja: 16 sie pn, 2004 8:47 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: fly2b3 »

A jeżeli to się zaczeło zaraz po wymianie wahaczy (tak nagle) to nie sądze że to wina poduszki pod silnikiem !! szukaj dalej :)

ja też niedługo będę zawieszenie przednie wyciszał :) - na wiosnę
Diesel power
Obrazek
Awatar użytkownika
przemo
Junior
Posty: 365
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: przemo »

temat rzeka... mozna pisac i pisac. z tym przyspieszaniem to rzeczywiscie wyglada na poduszke silnika, ale stukaloby Ci gdybys gwaltownie dodawal gazu i odrazu puszczal, polosie to wyczujesz po ruszaniu na skreconych kolach, mozesz jeszcze zobaczyc gumy pod stabilizatorem, po pewnym czasie robia sie braki w materiale i te gumy sie szybciej zuzywaja. halas moga tez powodowac wszystkie przeguby kulowe ktorych gumowe oslony zoastaly uszkodzone.
205 1.9 D - kupa dymu i smrodu ale pedzi do przodu ;P
p.s. nie drażnij lwa
http://www.przemo.205.pl
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Ktoś pisał że gumy na stabilizatorze wymienia co pół roku :D :D :D brzmi zabawnie, fakt kosztuja grosze, ale spójrzmy w innych autach ludzie jeżdzą po kilka lat i nic im nie stuka i przeciez to te same polskie drogi!! Jednak musze sie przyzać że tez kiedyś chcąc jeździć bezszelestnie byłem zmuszony tak własnie robić!!! aż spróbowałem sposobu i tam gdzie guma (w zasadzie to taki gumoplastik :D ) jest najcieńsza czyli od spodu podłożyłem kawałek ucietego starego paska rozrzadu. Było to mysle jakieś 4 lata temu i do dzis cisza!!! polecam
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

jak wyglądają te gumy wogóle???
narcodrive

Post autor: narcodrive »

tomek pisze:Ktoś pisał że gumy na stabilizatorze wymienia co pół roku :D :D :D brzmi zabawnie, fakt kosztuja grosze, ale spójrzmy w innych autach ludzie jeżdzą po kilka lat i nic im nie stuka i przeciez to te same polskie drogi!! Jednak musze sie przyzać że tez kiedyś chcąc jeździć bezszelestnie byłem zmuszony tak własnie robić!!! aż spróbowałem sposobu i tam gdzie guma (w zasadzie to taki gumoplastik :D ) jest najcieńsza czyli od spodu podłożyłem kawałek ucietego starego paska rozrzadu. Było to mysle jakieś 4 lata temu i do dzis cisza!!! polecam

A jakie masz auto? GTi?
Ja mam na pojedyńczych wahaczach i te gumy to u mnie co 5-10tyś lecą :(
Awatar użytkownika
przemo
Junior
Posty: 365
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: przemo »

Tomek- ja juz na tym pasku jezdze od czasu jak drugi raz wymienilem te gumy pod stabilizatorem, do dzis jest spokoj, slyszalem opinie ze to ubytek materialu w samym drazku stabilizatora powoduje ich szybsze zuzywanie sie- dla mnie brzmi logicznie, dlaczego u innych tak nie jest - nie wiem.pozdro
205 1.9 D - kupa dymu i smrodu ale pedzi do przodu ;P
p.s. nie drażnij lwa
http://www.przemo.205.pl
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Miło słyszeć że sie sprawdza :D kiedyś już o tym pisałem...
Nacro- też mam na pojedyńczych wachaczach
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Awatar użytkownika
przemo
Junior
Posty: 365
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: przemo »

zaraz zaraz- a czy Ty nie masz turbo diesla? bo one maja taka zawieche jak GTI czego im troche zazdroscze :oops: w kazdym badz razie przy takiej masie silnika jak 1.9 czy to benzyna czy diesel dalbym zawieszenie GTI , no ale nie my konstruowalismy peugeota :wink:
205 1.9 D - kupa dymu i smrodu ale pedzi do przodu ;P
p.s. nie drażnij lwa
http://www.przemo.205.pl
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

ja tez nie wiem czemu po wymianie prawego wahacza mialem takie cos ze jak zrobilem zrywa na lekko skreconych kolach w lewo cos lupnelo jakby ktos mlotkiem w podwozie przywalil. i tez nie wiem czy to cos jak robili to moze z polosiami cos grzebali czy poduszka .... mialem tak 2 razy w jednym i tym samym miejscu - mam na mysli konkretna ulice i konkretna nawierzchnie - dzwiek byl taki sam
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Dżon Dobra Nadzieja »

Pieraś, może wpadłeś w tą samą zluzowaną pokrywe studzienki :D
taka zawieche jak GTI czego im troche zazdroscze
Przemo, ale gdybyś miał jakis element tego zawieszenia do wymiany to całkowice zmieniłbyś zdanie :)
ceny przeciętnych wahaczy w zwykłym sklepie: 205 - 110PLN;
                                                                           205GTI - 600PLN :?
    
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

...
Ostatnio zmieniony 02 sty wt, 2007 3:36 pm przez Piweł, łącznie zmieniany 1 raz.
Ex 205 GTi...
narcodrive

Post autor: narcodrive »

Odnośnie pukania to podsumuje. Po roku walki i wymianie wszystkiego, przy przyspieszaniu pukało dalej. Dzisiaj wymieniłem amorki i jak ręką odjoł.
Więc wniosek że były dobite i koło podskakiwało :evil:

Wsadziłem od GTi
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... highlight= tu napisałem :)
ODPOWIEDZ