Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINAŁU
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Mati, ladnie to wyglada.
Car Valeting, Car Detailing.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
A dziękuję, dziękuję, najważniejsze, że spełnia r0olę znakomicie
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Orfi co do rozpórki w cabrio,zgadzam się z tobą całkiem inna jazda
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
dawno temu moowilem, ze rozporka w CTi to podstawa. dolna tez poprawia
Car Valeting, Car Detailing.
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
No i ladnie Musze do XSa zalozyc, bo sie sklada na zakretach...
Opisz jak rozwiazales sterowanie silnikiem, wspominales o cewkach (jak w S16 z 206?), nie widze tez przeplywomierza, za to jest sporo miejsca pod maska Dzieki
Opisz jak rozwiazales sterowanie silnikiem, wspominales o cewkach (jak w S16 z 206?), nie widze tez przeplywomierza, za to jest sporo miejsca pod maska Dzieki
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Hey
Sterowaniem zajmował się KrzychoG, więc nie za specjalnie pewnie fachowo powiem co i jak. Ale z grubsza wygląda to tak, ze sterowaniem zajmuje się WEMS, współpracujący z MAP-sensorem, czujnikami temperatury, czujnikiem położenia wału. Przepustnica Solexa z 406ki 2,0 16V z czujnikiem temp. zasysanego powietrza.
Brak aparatu ( modułu ) zapłonowego i cewki wzamian za cewki Denso bezpośrednio na świecach - świece również Denso Irydowe.
Okablowanie było tak prowadzone, by zachować jak najwięcej miejsca w komorze.
Brzydko wygląda jeszcze wlew oleju - kominek, ale już psychicznie nastawiłem się na jego poprawę - nie będzie łatwo
A czy ktoś zakładał może, bądź próbował zakładać kolektor wydechowy od 306S16 ? Jak to wygląda ?
Chodzi mi o to, czy wykorzystując taki kolektor z S16 można byłoby zachować oryginalny kąt pochylenia silnika ?
Sterowaniem zajmował się KrzychoG, więc nie za specjalnie pewnie fachowo powiem co i jak. Ale z grubsza wygląda to tak, ze sterowaniem zajmuje się WEMS, współpracujący z MAP-sensorem, czujnikami temperatury, czujnikiem położenia wału. Przepustnica Solexa z 406ki 2,0 16V z czujnikiem temp. zasysanego powietrza.
Brak aparatu ( modułu ) zapłonowego i cewki wzamian za cewki Denso bezpośrednio na świecach - świece również Denso Irydowe.
Okablowanie było tak prowadzone, by zachować jak najwięcej miejsca w komorze.
Brzydko wygląda jeszcze wlew oleju - kominek, ale już psychicznie nastawiłem się na jego poprawę - nie będzie łatwo
A czy ktoś zakładał może, bądź próbował zakładać kolektor wydechowy od 306S16 ? Jak to wygląda ?
Chodzi mi o to, czy wykorzystując taki kolektor z S16 można byłoby zachować oryginalny kąt pochylenia silnika ?
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
masz miga postawionego na vemsie?
kto to stroil i dlaczego wczesniej nic nie pisales?
kto to stroil i dlaczego wczesniej nic nie pisales?
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Ale po kiego zakladac kolektor z S16 ktory tak naprawde jest mega restrykcyjny?
Kazda morda pasuje do Forda!
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Ano Vems Vems
Autor i stroiciel - ... osławiony złym imieniem - KrzychoG
Wydawało mi sie że pisałem już o tym
Autor i stroiciel - ... osławiony złym imieniem - KrzychoG
Wydawało mi sie że pisałem już o tym
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Co masz na myśli z tymi restrykcjami ?Munne pisze:Ale po kiego zakladac kolektor z S16 ktory tak naprawde jest mega restrykcyjny?
Chodziło mi o to, by powrócić do oryginalnego pochylenia silnika, wiem, ze Bunioo przerabiał wydechowy z Mi16 tak, by to uzyskać , ale ja nie bardzo mam na to warunki , więc szukam rozwiązania p&p
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Krzysiek nie jest glupi chlopak, ale to niestety niewiele zmienia.
Car Valeting, Car Detailing.
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
P&P to jedynie z 309GTI16v. Wydaje mi sie ze pomieszaly Ci sie kolektory i chodzilo Ci o kolektor z XU10J4RS.
Krzysio hmm no lepski rozkrecil vemska i zrobil plagiat, bardzo inteligentne posuniecie.
Krzysio hmm no lepski rozkrecil vemska i zrobil plagiat, bardzo inteligentne posuniecie.
Kazda morda pasuje do Forda!
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Plagiat, nie plagiat...co za różnica skoro jeździ bucy warcy i sie nie psuje
A z tym kolektorem to faktycznie masz rację Muniu - pochrzaniło mi sie
A z tym kolektorem to faktycznie masz rację Muniu - pochrzaniło mi sie
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Szukamy kolektora z 309GTI16v? Bede w PL w pazdzierniku takze jezeli cos znajde to masz przesylke z reniferlandu z glowy.
Kazda morda pasuje do Forda!
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Chwilowo sie wstrzymajmy - dam znać co i jak
A swoją drogą dzis wymieniłem wkręty mocujące poszycie dachu do łyżew i do błotników. Te co były swoje lata świetności mają już za sobą, a że nie lubię robić lipy - zamieniłem je na identyczne ale z nierdzewki.
Jakby ktoś z Was był zainteresowany to średnica zewnętrzna gwintu - 3,5 mm a długość gwintu - 19 mm
Wyglądają nieźle a przynajmniej nie pordzewieją . Jutro zapoda m foto
A swoją drogą dzis wymieniłem wkręty mocujące poszycie dachu do łyżew i do błotników. Te co były swoje lata świetności mają już za sobą, a że nie lubię robić lipy - zamieniłem je na identyczne ale z nierdzewki.
Jakby ktoś z Was był zainteresowany to średnica zewnętrzna gwintu - 3,5 mm a długość gwintu - 19 mm
Wyglądają nieźle a przynajmniej nie pordzewieją . Jutro zapoda m foto
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl