Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINAŁU

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: Lord Devil »

Mati, ladnie to wyglada.
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: Orfister »

A dziękuję, dziękuję, najważniejsze, że spełnia r0olę znakomicie
robson
Peugeot 205 Master
Posty: 2904
Rejestracja: 03 paź wt, 2006 6:27 pm
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: robson »

Orfi co do rozpórki w cabrio,zgadzam się z tobą całkiem inna jazda :W
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: Lord Devil »

dawno temu moowilem, ze rozporka w CTi to podstawa. dolna tez poprawia
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
d_ARC
Uzalezniony
Posty: 887
Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
Numer Gadu-gadu: 2897169
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: d_ARC »

No i ladnie :) Musze do XSa zalozyc, bo sie sklada na zakretach...

Opisz jak rozwiazales sterowanie silnikiem, wspominales o cewkach (jak w S16 z 206?), nie widze tez przeplywomierza, za to jest sporo miejsca pod maska :) Dzieki
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: Orfister »

Hey
Sterowaniem zajmował się KrzychoG, więc nie za specjalnie pewnie fachowo powiem co i jak. Ale z grubsza wygląda to tak, ze sterowaniem zajmuje się WEMS, współpracujący z MAP-sensorem, czujnikami temperatury, czujnikiem położenia wału. Przepustnica Solexa z 406ki 2,0 16V z czujnikiem temp. zasysanego powietrza.
Brak aparatu ( modułu ) zapłonowego i cewki wzamian za cewki Denso bezpośrednio na świecach - świece również Denso Irydowe.
Okablowanie było tak prowadzone, by zachować jak najwięcej miejsca w komorze.
Brzydko wygląda jeszcze wlew oleju - kominek, ale już psychicznie nastawiłem się na jego poprawę - nie będzie łatwo :mrgreen:

A czy ktoś zakładał może, bądź próbował zakładać kolektor wydechowy od 306S16 ? Jak to wygląda ?
Chodzi mi o to, czy wykorzystując taki kolektor z S16 można byłoby zachować oryginalny kąt pochylenia silnika ?
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: buniooo »

masz miga postawionego na vemsie?
kto to stroil i dlaczego wczesniej nic nie pisales? :twisted:
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: Munne »

Ale po kiego zakladac kolektor z S16 ktory tak naprawde jest mega restrykcyjny?
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: Orfister »

Ano Vems Vems ;-)
Autor i stroiciel - ... osławiony złym imieniem - KrzychoG ;-)
Wydawało mi sie że pisałem już o tym ;-)
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: Orfister »

Munne pisze:Ale po kiego zakladac kolektor z S16 ktory tak naprawde jest mega restrykcyjny?
Co masz na myśli z tymi restrykcjami ?
Chodziło mi o to, by powrócić do oryginalnego pochylenia silnika, wiem, ze Bunioo przerabiał wydechowy z Mi16 tak, by to uzyskać , ale ja nie bardzo mam na to warunki , więc szukam rozwiązania p&p ;-)
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: Lord Devil »

Krzysiek nie jest glupi chlopak, ale to niestety niewiele zmienia.
Car Valeting, Car Detailing.
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: Munne »

P&P to jedynie z 309GTI16v. Wydaje mi sie ze pomieszaly Ci sie kolektory i chodzilo Ci o kolektor z XU10J4RS.

Krzysio hmm no lepski rozkrecil vemska i zrobil plagiat, bardzo inteligentne posuniecie.
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: Orfister »

Plagiat, nie plagiat...co za różnica skoro jeździ bucy warcy i sie nie psuje ;-)
A z tym kolektorem to faktycznie masz rację Muniu - pochrzaniło mi sie ;-)
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: Munne »

Szukamy kolektora z 309GTI16v? Bede w PL w pazdzierniku takze jezeli cos znajde to masz przesylke z reniferlandu z glowy.
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: Orfister »

Chwilowo sie wstrzymajmy - dam znać co i jak ;-)

A swoją drogą dzis wymieniłem wkręty mocujące poszycie dachu do łyżew i do błotników. Te co były swoje lata świetności mają już za sobą, a że nie lubię robić lipy - zamieniłem je na identyczne ale z nierdzewki.
Jakby ktoś z Was był zainteresowany to średnica zewnętrzna gwintu - 3,5 mm a długość gwintu - 19 mm
Wyglądają nieźle a przynajmniej nie pordzewieją . Jutro zapoda m foto ;-)
ODPOWIEDZ