Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINAŁU
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Foto i mi takie zamow!!!!!
Kazda morda pasuje do Forda!
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Nie ma problemu - mówisz i masz
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
No ladnie, wszyscy sie zbroja, stroja, kolektory zmieniaja.... Trzeba bedzie sie odkuc po remoncie motoru i odlozyc troche gotowki. Na razie mam w zapasie kilka przeplywek, do przyszlego roku przejezdze i tak
Tez mnie interesuje przerobka kolektora aby nie ciac budy, ale praktycy twierdza, ze nie da rady
Tez mnie interesuje przerobka kolektora aby nie ciac budy, ale praktycy twierdza, ze nie da rady
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Ja broń Boże budy ciąć nie ciąłem - przerobiłem ( wydłużyłem ) dolny wspornik silnika i tyle.
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Sa praktycy i PRAKTYCY, moze siegnij po rady u tych ktorzy nic nie cieli a jednak kolektory maja:)
Kazda morda pasuje do Forda!
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
zatem SZUKAM PRAKTYKÓW którzy nie cięli a mają oryginalny kąt pochylenia silnika ..HEELLPP
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Munir ja tez chetnie poslucham o ile modyfikacja nie bedzie kosztowala wiecej niz wartosc autaMunne pisze:Sa praktycy i PRAKTYCY, moze siegnij po rady u tych ktorzy nic nie cieli a jednak kolektory maja:)
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Wszystko kwestia doboru odpowiedniej lapy silnika.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Wczoraj w końcu wymieniłem kolektor wydechowy. Robota prosta jak wsadził - wyjął ale odkręcenie górnych nakrętek kolektora nie było łatwe...w ogóle ich nie widać i dostęp trudny...ale dało radę.
Dałem oczywiście nową uszczelkę między głowice a kolektor. Po skręceniu w końcu nic nie ciapie a podczas przyspieszania nie syczy jak wąż
Tymczasowo skręciłem kolektor i rurę wydechową na zwykłe śruby zanim kupię takie jakie być powinny ( baryłkowe ).
Załączam też foto śrubek nierdzewnych które wymieniłem w poszyciu dachu.
Nie zrobiłem niestety zdjęć jak wygląda to na aucie...ale zrobię
Dałem oczywiście nową uszczelkę między głowice a kolektor. Po skręceniu w końcu nic nie ciapie a podczas przyspieszania nie syczy jak wąż
Tymczasowo skręciłem kolektor i rurę wydechową na zwykłe śruby zanim kupię takie jakie być powinny ( baryłkowe ).
Załączam też foto śrubek nierdzewnych które wymieniłem w poszyciu dachu.
Nie zrobiłem niestety zdjęć jak wygląda to na aucie...ale zrobię
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
fajny kolektor tylko jak to się bedzie miało do ory pochylenia silnika?
GTI_Efekt Masy
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
czy to aby na pewno kolektor, który Ci sprzedałem
Uważam, że większe pochylanie silnika wpływa jeszcze gorzej na problemy ze smarowaniem w mi16 ale póki autem nie będziesz jeździł ostro w zakrętach nie ma się czego obawiać
Uważam, że większe pochylanie silnika wpływa jeszcze gorzej na problemy ze smarowaniem w mi16 ale póki autem nie będziesz jeździł ostro w zakrętach nie ma się czego obawiać
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Tak to ten sam kolektorek ale po SPA heheh
Raczej jeżdżę spokojnie w zakrętach, w końcu CTI to nie to samo co GTI i służy mi do rekreacyjnej jazdy z opcją katowania ale na prostych...
Oczywiście wolałbym oryginalne pochylenie, ale przy utrzymywaniu max poziomu oleju sądzę że problemów nie będzie.
Raczej jeżdżę spokojnie w zakrętach, w końcu CTI to nie to samo co GTI i służy mi do rekreacyjnej jazdy z opcją katowania ale na prostych...
Oczywiście wolałbym oryginalne pochylenie, ale przy utrzymywaniu max poziomu oleju sądzę że problemów nie będzie.
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- janczi
- Junior
- Posty: 255
- Rejestracja: 30 lip sob, 2011 11:27 am
- Posiadany PUG: 205 1.3 rallye
- Numer Gadu-gadu: 4209036
- Lokalizacja: Busko Zdroj
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Orfister pisze:Wczoraj w końcu wymieniłem kolektor wydechowy. Robota prosta jak wsadził - wyjął ale odkręcenie górnych nakrętek kolektora nie było łatwe...w ogóle ich nie widać i dostęp trudny...ale dało radę.
Dałem oczywiście nową uszczelkę między głowice a kolektor. Po skręceniu w końcu nic nie ciapie a podczas przyspieszania nie syczy jak wąż
Tymczasowo skręciłem kolektor i rurę wydechową na zwykłe śruby zanim kupię takie jakie być powinny ( baryłkowe ).
Załączam też foto śrubek nierdzewnych które wymieniłem w poszyciu dachu.
Nie zrobiłem niestety zdjęć jak wygląda to na aucie...ale zrobię
ile taki kolektor i gdzie mozna dostac?:)
...
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
A nie lepiej kołnierzowe i miedziane, przede wszystkim?Orfister pisze:Tymczasowo skręciłem kolektor i rurę wydechową na zwykłe śruby zanim kupię takie jakie być powinny ( baryłkowe ).
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA
Piotrze, miałeś chyba na myśli mosiężne
Śruby dedykowane do wydechu w pugu są cholernie drogie
A są w zasadzie zwykłe stalowe Osobiście rozważałem opcję wytoczenia odpowiednich właśnie z mosiądzu
Śruby dedykowane do wydechu w pugu są cholernie drogie
A są w zasadzie zwykłe stalowe Osobiście rozważałem opcję wytoczenia odpowiednich właśnie z mosiądzu
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/