Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINAŁU

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: Munne »

Foto i mi takie zamow!!!!!
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: Orfister »

Nie ma problemu - mówisz i masz ;-)
Awatar użytkownika
d_ARC
Uzalezniony
Posty: 887
Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
Numer Gadu-gadu: 2897169
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: d_ARC »

No ladnie, wszyscy sie zbroja, stroja, kolektory zmieniaja.... Trzeba bedzie sie odkuc po remoncie motoru i odlozyc troche gotowki. Na razie mam w zapasie kilka przeplywek, do przyszlego roku przejezdze i tak :)
Tez mnie interesuje przerobka kolektora aby nie ciac budy, ale praktycy twierdza, ze nie da rady :(
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: Orfister »

Ja broń Boże budy ciąć nie ciąłem - przerobiłem ( wydłużyłem ) dolny wspornik silnika i tyle.
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: Munne »

Sa praktycy i PRAKTYCY, moze siegnij po rady u tych ktorzy nic nie cieli a jednak kolektory maja:)
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: Orfister »

zatem SZUKAM PRAKTYKÓW którzy nie cięli a mają oryginalny kąt pochylenia silnika ..HEELLPP :mrgreen:
Awatar użytkownika
d_ARC
Uzalezniony
Posty: 887
Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
Numer Gadu-gadu: 2897169
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: d_ARC »

Munne pisze:Sa praktycy i PRAKTYCY, moze siegnij po rady u tych ktorzy nic nie cieli a jednak kolektory maja:)
Munir ja tez chetnie poslucham o ile modyfikacja nie bedzie kosztowala wiecej niz wartosc auta :mrgreen:
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: Para »

Wszystko kwestia doboru odpowiedniej lapy silnika.
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: Orfister »

Wczoraj w końcu wymieniłem kolektor wydechowy. Robota prosta jak wsadził - wyjął ale odkręcenie górnych nakrętek kolektora nie było łatwe...w ogóle ich nie widać i dostęp trudny...ale dało radę.
Dałem oczywiście nową uszczelkę między głowice a kolektor. Po skręceniu w końcu nic nie ciapie a podczas przyspieszania nie syczy jak wąż ;-)
Tymczasowo skręciłem kolektor i rurę wydechową na zwykłe śruby zanim kupię takie jakie być powinny ( baryłkowe ).
Załączam też foto śrubek nierdzewnych które wymieniłem w poszyciu dachu.
Nie zrobiłem niestety zdjęć jak wygląda to na aucie...ale zrobię ;-)
Załączniki
DSC_3628.JPG
DSC_3623.JPG
DSC_3621.JPG
DSC_3622.JPG
DSC_3625.JPG
Awatar użytkownika
krzyska
Peugeot 205 Master
Posty: 2097
Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: okolice Kruszwicy

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: krzyska »

fajny kolektor tylko jak to się bedzie miało do ory pochylenia silnika?
GTI_Efekt Masy Obrazek
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: stef »

czy to aby na pewno kolektor, który Ci sprzedałem :)

Uważam, że większe pochylanie silnika wpływa jeszcze gorzej na problemy ze smarowaniem w mi16 :( ale póki autem nie będziesz jeździł ostro w zakrętach nie ma się czego obawiać
Obrazek
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: Orfister »

Tak to ten sam kolektorek ;-) ale po SPA ;-) heheh
Raczej jeżdżę spokojnie w zakrętach, w końcu CTI to nie to samo co GTI i służy mi do rekreacyjnej jazdy z opcją katowania ale na prostych...
Oczywiście wolałbym oryginalne pochylenie, ale przy utrzymywaniu max poziomu oleju sądzę że problemów nie będzie.
Awatar użytkownika
janczi
Junior
Posty: 255
Rejestracja: 30 lip sob, 2011 11:27 am
Posiadany PUG: 205 1.3 rallye
Numer Gadu-gadu: 4209036
Lokalizacja: Busko Zdroj

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: janczi »

Orfister pisze:Wczoraj w końcu wymieniłem kolektor wydechowy. Robota prosta jak wsadził - wyjął ale odkręcenie górnych nakrętek kolektora nie było łatwe...w ogóle ich nie widać i dostęp trudny...ale dało radę.
Dałem oczywiście nową uszczelkę między głowice a kolektor. Po skręceniu w końcu nic nie ciapie a podczas przyspieszania nie syczy jak wąż ;-)
Tymczasowo skręciłem kolektor i rurę wydechową na zwykłe śruby zanim kupię takie jakie być powinny ( baryłkowe ).
Załączam też foto śrubek nierdzewnych które wymieniłem w poszyciu dachu.
Nie zrobiłem niestety zdjęć jak wygląda to na aucie...ale zrobię ;-)

ile taki kolektor i gdzie mozna dostac?:)
...
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: 2mouse »

Orfister pisze:Tymczasowo skręciłem kolektor i rurę wydechową na zwykłe śruby zanim kupię takie jakie być powinny ( baryłkowe ).
A nie lepiej kołnierzowe i miedziane, przede wszystkim?
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINA

Post autor: grzesiek309 »

Piotrze, miałeś chyba na myśli mosiężne :wink:
Śruby dedykowane do wydechu w pugu są cholernie drogie 8)7
A są w zasadzie zwykłe stalowe :roll: Osobiście rozważałem opcję wytoczenia odpowiednich właśnie z mosiądzu :wink:
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
ODPOWIEDZ