Witam
Czy sanki silnika benzynowego różnią się od sanek diesla?
Jeszcze druga sprawa.
Czy do 1.1 na gaźniku można wsadzić ssący z całym monowtryskiem i osprzętem od 1.4, tylko dać komputer od 1.1 i by to śmigało?
Sanki silnika różnice diesel benzyna, gaźnik->mono 1.1
Sanki silnika różnice diesel benzyna, gaźnik->mono 1.1
Ostatnio zmieniony 09 wrz ndz, 2012 6:43 pm przez crprog, łącznie zmieniany 1 raz.
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Sanki silnika różnice diesel benzyna
Tak lub nie
Sanki od diesla są takie jak sanki od CTI, tj. mają mocowanie do mechanizmu zmiany biegów takie jak każdy silnik XU(D) czyli GTI, CTI, Diesel, itp. a wahacze "zwykłe", tj. w kształcie litery S a nie trójkątne. Sanki od silników TU (1.0, 1.1 i 1.4) są inne - mają inne mocowanie mechanizmu zmiany biegów. Podejrzewam, że więcej odpowiedzi za jakiś czas pojawi się w tym temacie: http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=27&t=25686
Sanki od diesla są takie jak sanki od CTI, tj. mają mocowanie do mechanizmu zmiany biegów takie jak każdy silnik XU(D) czyli GTI, CTI, Diesel, itp. a wahacze "zwykłe", tj. w kształcie litery S a nie trójkątne. Sanki od silników TU (1.0, 1.1 i 1.4) są inne - mają inne mocowanie mechanizmu zmiany biegów. Podejrzewam, że więcej odpowiedzi za jakiś czas pojawi się w tym temacie: http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=27&t=25686
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Re: Sanki silnika różnice diesel benzyna, gaźnik->mono 1.1
Dzięki, nie zauważyłem tego tematu
W pierwszym poście dałem jeszcze drugie pytanie.
W pierwszym poście dałem jeszcze drugie pytanie.