Wykresy z hamowni
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Wykresy z hamowni
LPG i turbo, bardzo ciekawe, wykresy przebiegaja niemalże identycznie.
- tok
- Junior
- Posty: 474
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 3:24 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 8405207
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wykresy z hamowni
Dla mnie to nic dziwnego. Dobry sterownik gazu, ktoś kto ma pojęcia o zestrojeniu i różnicy nie ma, a zawsze można tak zestroić, że będzie lepiej na gazie niż na benzynie (podobno).
" Kto w młodości głupim nie był, ten na starość nie zmądrzeje!"...
- jozek
- Maniak
- Posty: 1168
- Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
- Numer Gadu-gadu: 4886607
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wykresy z hamowni
Podobno tak. U mnie trochę reduktor nie dawał rady. Sterownik to stag300.
Gentry na rolkach na YouTube.
Gentry na rolkach na YouTube.
-
- Nowicjusz
- Posty: 89
- Rejestracja: 30 wrz pt, 2011 12:59 pm
- Posiadany PUG: było 205 1.9 D
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Kontakt:
Re: Wykresy z hamowni
był na tej hamowni wogóle jakikolwiek nawiew ?
O tym, że było mega przelane i traciło na mocy to tylko mimochodem wtrącam
Obecnie powinno być zdecydowanie lepiej, strojenie na drodze z użyciem sondy szerokopasmowej dało wymierne w odczuciach ( pozytywne ) rezultaty.
może jozek się pofatyguje kiedyś na pomiar weryfikacyjny - zobaczymy wtedy jak te wartości faktycznie wyglądają, zresztą sam chętnie bym zobaczył jak to teraz wygląda, także jozek - zapraszam na pomiar ( przynajmniej będzie pewny i poprawnie wykonany )
pomiar jest źle wykonany, wykres strat doskonale to obrazuje. Inna sprawa, że konfiguracja gazu w tym aucie była tak ustawiona, iż auto mogło podpierać się benzyną przy większych obciążeniach.tok pisze:I niech mi ktoś powie, że na gazie auto jest słabsze. Wykresik mówi sam za siebie. Troszkę pofalowany ten wykres, ale ja tam się nie znam za specjalnie na takich rzeczach.
O tym, że było mega przelane i traciło na mocy to tylko mimochodem wtrącam
Obecnie powinno być zdecydowanie lepiej, strojenie na drodze z użyciem sondy szerokopasmowej dało wymierne w odczuciach ( pozytywne ) rezultaty.
może jozek się pofatyguje kiedyś na pomiar weryfikacyjny - zobaczymy wtedy jak te wartości faktycznie wyglądają, zresztą sam chętnie bym zobaczył jak to teraz wygląda, także jozek - zapraszam na pomiar ( przynajmniej będzie pewny i poprawnie wykonany )
www.GCS TUNING.pl
ChipTuning, FAP/DPF, Hamownia, Strojenie LPG, AFR
ChipTuning, FAP/DPF, Hamownia, Strojenie LPG, AFR
- jozek
- Maniak
- Posty: 1168
- Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
- Numer Gadu-gadu: 4886607
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wykresy z hamowni
Chętnie przyjadę na pomiar. Zresztą będe chciał też shamować Gti mi16 przed sprzedażą kompletnego swapa którą planuje. Może zbierze się większa ekipa i podjedziemy?
LPG poprzenio ustawione było bez podpierania się PB. Jednak po wymianie listwy wtryskowej gaz ustawiony został na szybko i niedokładnie. Potestowałem Gentry jeszcze trochę i stwierdzam że mimo wszystko tak dobrze na gazie nie pracował po pierwotnym strojeniu na hamowni. Polecam kolegę.
LPG poprzenio ustawione było bez podpierania się PB. Jednak po wymianie listwy wtryskowej gaz ustawiony został na szybko i niedokładnie. Potestowałem Gentry jeszcze trochę i stwierdzam że mimo wszystko tak dobrze na gazie nie pracował po pierwotnym strojeniu na hamowni. Polecam kolegę.
-
- Nowicjusz
- Posty: 89
- Rejestracja: 30 wrz pt, 2011 12:59 pm
- Posiadany PUG: było 205 1.9 D
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Kontakt:
Re: Wykresy z hamowni
no to nic tylko się dogadać z terminem i hamujemy ja to widzę spory potencjał w tym silniku, można by wykrzesać z niego dużo więcej
www.GCS TUNING.pl
ChipTuning, FAP/DPF, Hamownia, Strojenie LPG, AFR
ChipTuning, FAP/DPF, Hamownia, Strojenie LPG, AFR
- jozek
- Maniak
- Posty: 1168
- Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
- Numer Gadu-gadu: 4886607
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wykresy z hamowni
Patrząc po tym co można dowiedzieć się z GTI drivers faktycznie silnik ma spory potencjał. Na początku było wow , a teraz po przejechaniu 8 tys. km jest jak zwykle. Myślę że na wiosnę trzeba będzie pomyśleć o modyfikacjach. Na początek montaż manualnego kontrolera doładowania, wskaźnika doładowania i podniesieniu ciśnienia w rozsądnych granicach. Zależy mi na tym aby auto pozostało takie jakie jest teraz: w miare ekonomiczne i bezawaryjne...Struna pisze:no to nic tylko się dogadać z terminem i hamujemy ja to widzę spory potencjał w tym silniku, można by wykrzesać z niego dużo więcej
Jak mam rozumiec stwierdzenie że auto było nieprawidłowo hamowane?
Nawiew był, natomiast było bardzo ciepło...
-
- Nowicjusz
- Posty: 89
- Rejestracja: 30 wrz pt, 2011 12:59 pm
- Posiadany PUG: było 205 1.9 D
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Kontakt:
Re: Wykresy z hamowni
widziałem na wykresie warunki pomiarów, musiało być słabo dmuchane, a to dosyć istotne. Poza tym masz inne straty odhamowane w każdym pomiarze, więc pomiary są średnio poprawne i równie średnio wiarygodne. Może olej był niedogrzany, może coś w międzyczasie zmienili w mocowaniu auta i opory się zmieniły. Nie byłem to nie powiem na 100% ale po wykresie strat widać, że nie jest to poprawny pomiar. Gdyby Ci zrobili wydruk z mocy na kolach to wtedy można by te pomiary porównać. W takim stanie jak na zalaczonym wykresie to nie ma sensu.
www.GCS TUNING.pl
ChipTuning, FAP/DPF, Hamownia, Strojenie LPG, AFR
ChipTuning, FAP/DPF, Hamownia, Strojenie LPG, AFR
- jozek
- Maniak
- Posty: 1168
- Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
- Numer Gadu-gadu: 4886607
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wykresy z hamowni
Zobaczymy ile wyjdzie na twojej hamowni szczególnie że wkrótce po pomiarze okazało się że turbina się kończyła. Obecnie wcześniej zaczyna ładować o te 1000 obrotów.
-
- Nowicjusz
- Posty: 89
- Rejestracja: 30 wrz pt, 2011 12:59 pm
- Posiadany PUG: było 205 1.9 D
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Kontakt:
Re: Wykresy z hamowni
czyli ładuje już tam gdzie należy
spoko, ustawimy się tak żeby było więcej czasu to się trochę pobawimy na rolkach
spoko, ustawimy się tak żeby było więcej czasu to się trochę pobawimy na rolkach
www.GCS TUNING.pl
ChipTuning, FAP/DPF, Hamownia, Strojenie LPG, AFR
ChipTuning, FAP/DPF, Hamownia, Strojenie LPG, AFR