po tyle w detalu, pytanie po ile uda się kupić taniejkrzyska pisze:275zł ze 106-tki są dostępne
Wi205 (bączek)
- sekator
 - Maniak
 - Posty: 1269
 - Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
 - Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: Wi205 (bączek)
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
			
						- Wi205
 - Junior
 - Posty: 170
 - Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
 - Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
 - Numer Gadu-gadu: 2023693
 - Login tlen: wars1977
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Wi205 (bączek)
Up,
Słuchajcie, mam do Was pytanie. Mam do założenia zaciski hamulcowe od 1.9 GTI girling. Jakie wymiary musi mieć tarcza hamulcowa pod te zaciski i jakie tam będą pasować klocki hamulcowe ??. Jeżeli ktoś może zdrobić zdjęcia klocka który wchodzi do girlingów od 1.9 GTI na przód to było by super.
Z tego co sam się zorientowałem to tarcza powinna być:
średnica: 247
grubość tarczy: 20,4 czyli praktycznie 2x tyle co pełna
wysokość 34,2
otwór: 66
O klockach nie wiem prawie nic, słyszałem że były dwa rodzaje.Przynajmniej w handlu widzę ,że są dwa rodzaje i mam dylemat.
			
			
									
						
							Słuchajcie, mam do Was pytanie. Mam do założenia zaciski hamulcowe od 1.9 GTI girling. Jakie wymiary musi mieć tarcza hamulcowa pod te zaciski i jakie tam będą pasować klocki hamulcowe ??. Jeżeli ktoś może zdrobić zdjęcia klocka który wchodzi do girlingów od 1.9 GTI na przód to było by super.
Z tego co sam się zorientowałem to tarcza powinna być:
średnica: 247
grubość tarczy: 20,4 czyli praktycznie 2x tyle co pełna
wysokość 34,2
otwór: 66
O klockach nie wiem prawie nic, słyszałem że były dwa rodzaje.Przynajmniej w handlu widzę ,że są dwa rodzaje i mam dylemat.
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu 
a później pokona doświadczeniem"
			
						a później pokona doświadczeniem"
- pawel
 - Maniak
 - Posty: 1120
 - Rejestracja: 06 lis czw, 2003 11:16 pm
 - Posiadany PUG: 1.9 GTI
 - Lokalizacja: Włocławek
 
Re: Wi205 (bączek)
To komplet firmy ATE do 205 GTi 122km XU9JAZ pod Girlinga
			
							- Załączniki
 - 
			
		
				
- girling.jpg (34.76 KiB) Przejrzano 7853 razy
 
 
P205
			
						- Wi205
 - Junior
 - Posty: 170
 - Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
 - Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
 - Numer Gadu-gadu: 2023693
 - Login tlen: wars1977
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Wi205 (bączek)
Super , bardzo Wam dziękuję za pomoc.
			
			
									
						
							"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu 
a później pokona doświadczeniem"
			
						a później pokona doświadczeniem"
- Wi205
 - Junior
 - Posty: 170
 - Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
 - Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
 - Numer Gadu-gadu: 2023693
 - Login tlen: wars1977
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Wi205 (bączek)
Up,
Jutro od rana zabieram się za przełożenie zacisków girling od 1.9 GTI. Przyjdą nowe tarcze i klocki.
Trochę mi się poprzeciągała w czasie ta przekładka, ale co zrobić. Najważniejsze ,że już można działać
.
Jestem bardzo ciekaw jak auto będzie hamować po tym przeszczepie. Teraz gdy na tyle są nowe tarczówki już czuć sporą różnicę.
Poniżej tradycyjnie, kilka zdjęć części.
			
			
									
						
							Jutro od rana zabieram się za przełożenie zacisków girling od 1.9 GTI. Przyjdą nowe tarcze i klocki.
Trochę mi się poprzeciągała w czasie ta przekładka, ale co zrobić. Najważniejsze ,że już można działać
Jestem bardzo ciekaw jak auto będzie hamować po tym przeszczepie. Teraz gdy na tyle są nowe tarczówki już czuć sporą różnicę.
Poniżej tradycyjnie, kilka zdjęć części.
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu 
a później pokona doświadczeniem"
			
						a później pokona doświadczeniem"
- Piotrek86
 - Junior
 - Posty: 169
 - Rejestracja: 08 sty ndz, 2012 1:27 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 8866480
 - Lokalizacja: Tarnowskie Góry
 
Re: Wi205 (bączek)
A do tyłu też zakładasz tarcze?
			
			
									
						
										
						- 
				grzesiek309
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 5502
 - Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
 - Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Białystok
 - Kontakt:
 
Re: Wi205 (bączek)
Piotrek86 pisze:A do tyłu też zakładasz tarcze?
Wi205 pisze: Teraz gdy na tyle są nowe tarczówki już czuć sporą różnicę.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
 https://www.facebook.com/205renovation/
			
						Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
- Wi205
 - Junior
 - Posty: 170
 - Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
 - Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
 - Numer Gadu-gadu: 2023693
 - Login tlen: wars1977
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Wi205 (bączek)
Dzięki, nie mogłem tego lepiej ująćgrzesiek309 pisze:Piotrek86 pisze:A do tyłu też zakładasz tarcze?Wi205 pisze: Teraz gdy na tyle są nowe tarczówki już czuć sporą różnicę.
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu 
a później pokona doświadczeniem"
			
						a później pokona doświadczeniem"
- Wi205
 - Junior
 - Posty: 170
 - Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
 - Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
 - Numer Gadu-gadu: 2023693
 - Login tlen: wars1977
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Wi205 (bączek)
Up,
Wczoraj o 20:30 zabrałem się za wymianę przednich zacisków od GTI wraz z tarczami.
Wszystko pasowało P&P za wyjątkiem śrub mocujących zacisk do piasty.Stare zaciski od 1.1 pływały w całości i miały długie śruby zatulejowane, nowe Girlingi od GTI dolną część jarzma mają przykręcone na stałe do piasty znacznie krótszymi śrubami , a pływa sam zacisk z górną częścią jarzma. Operację zakończyłem około 22:00. Problemu dostarczyły natomiast wężyki elastyczne.Po przykręceniu do zaciku, układały się w taki sposób ,że ocierały by o koło. Na razie zrobiłem to na patencie. Ktoś może doradzić jakie wężyki będą tam optymalne ?. Autko hamuje lepiej niż na starych zaciskach. Na efekty jednak będzie trzeba jeszcze poczekać. Tarcze i klocki muszą się dotrzeć.
Niestety nie mam zdjęć bo się spieszyłem, ale jak będę zmieniać opony na zimowe , nie omieszkam pstryknąć kilku fotek jak to wygląda teraz.
Zostało do dokończenia wspomaganie układu kierowniczego.
			
			
									
						
							Wczoraj o 20:30 zabrałem się za wymianę przednich zacisków od GTI wraz z tarczami.
Wszystko pasowało P&P za wyjątkiem śrub mocujących zacisk do piasty.Stare zaciski od 1.1 pływały w całości i miały długie śruby zatulejowane, nowe Girlingi od GTI dolną część jarzma mają przykręcone na stałe do piasty znacznie krótszymi śrubami , a pływa sam zacisk z górną częścią jarzma. Operację zakończyłem około 22:00. Problemu dostarczyły natomiast wężyki elastyczne.Po przykręceniu do zaciku, układały się w taki sposób ,że ocierały by o koło. Na razie zrobiłem to na patencie. Ktoś może doradzić jakie wężyki będą tam optymalne ?. Autko hamuje lepiej niż na starych zaciskach. Na efekty jednak będzie trzeba jeszcze poczekać. Tarcze i klocki muszą się dotrzeć.
Niestety nie mam zdjęć bo się spieszyłem, ale jak będę zmieniać opony na zimowe , nie omieszkam pstryknąć kilku fotek jak to wygląda teraz.
Zostało do dokończenia wspomaganie układu kierowniczego.
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu 
a później pokona doświadczeniem"
			
						a później pokona doświadczeniem"
- Manwe
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2013
 - Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
 - Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
 - Numer Gadu-gadu: 7424729
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
Re: Wi205 (bączek)
dałeś wężyki z gti czy z bendix'ów  
 , z bendix'ów będą pasować ale amortyzator będzie je zaciskać o budę przy skręcaniu natomiast wężyki z gti wymagają przeniesienia ramki w nadkolu która trzyma wężyk w miejscu mocowania sztywnego przewodu dodatkowo amortyzator gti ma chyba ramkę trzymającą wężyk, w którą wchodzi ten gumowy krążek umieszczony na wężyku
			
			
									
						
							
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- Wi205
 - Junior
 - Posty: 170
 - Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
 - Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
 - Numer Gadu-gadu: 2023693
 - Login tlen: wars1977
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Wi205 (bączek)
Dokładnie. Mam wężyki z bendixów. Na przyszły rok myślę nad wyminą amortyzatorów, wówczas kupił bym od GTI z ramką trzymającą wężyk oraz same wężyki do GTI. Pewnie będą krótsze bo te od bendixów to całkiem długaśne są.Manwe pisze:dałeś wężyki z gti czy z bendix'ów, z bendix'ów będą pasować ale amortyzator będzie je zaciskać o budę przy skręcaniu natomiast wężyki z gti wymagają przeniesienia ramki w nadkolu która trzyma wężyk w miejscu mocowania sztywnego przewodu dodatkowo amortyzator gti ma chyba ramkę trzymającą wężyk, w którą wchodzi ten gumowy krążek umieszczony na wężyku
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu 
a później pokona doświadczeniem"
			
						a później pokona doświadczeniem"
- 
				michallbn
 - Nowicjusz
 - Posty: 36
 - Rejestracja: 08 wrz sob, 2012 11:52 am
 - Posiadany PUG: 205 srd
 - Numer Gadu-gadu: 0
 
Re: Wi205 (bączek)
Wi205 pisze:Dokładnie. Mam wężyki z bendixów. Na przyszły rok myślę nad wyminą amortyzatorów, wówczas kupił bym od GTI z ramką trzymającą wężyk oraz same wężyki do GTI. Pewnie będą krótsze bo te od bendixów to całkiem długaśne są.Manwe pisze:dałeś wężyki z gti czy z bendix'ów, z bendix'ów będą pasować ale amortyzator będzie je zaciskać o budę przy skręcaniu natomiast wężyki z gti wymagają przeniesienia ramki w nadkolu która trzyma wężyk w miejscu mocowania sztywnego przewodu dodatkowo amortyzator gti ma chyba ramkę trzymającą wężyk, w którą wchodzi ten gumowy krążek umieszczony na wężyku
Właśnie przez to przeszedłem. Po zastosowaniu zawieszenia z gti łącznik stabilizatora tarł o mocowanie przewodu hamulcowego, więc musiałem to wszystko przerabiać. Przewody elastyczne kupiłem od gti.
- Wi205
 - Junior
 - Posty: 170
 - Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
 - Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
 - Numer Gadu-gadu: 2023693
 - Login tlen: wars1977
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: Wi205 (bączek)
Słuchacie ludzie. Mam kłopot z wyborem felg stalowych na zimę. Chciałem się Was poradzić.
Planuję kupić 14 cali stalówki. Mam piasty od 1.1 i zaciski od 1.9 Girlingi. Jakie największe ET może mieć felga 14cali aby nie obcierała o zacisk ?.
generalnie jestem na etapie kupna kompletu felg. Jeżeli ktoś z Was ma na sprzedaż naprawdę ładne felgi stalowe 14cali, to rozważę zakup.
Sprawa jest dosyć pilna i proszę wszystkich którzy wiedzą konkretnie jakie felgi będą OK o zabranie głosu.
Pozdrawiam.
			
			
									
						
							Planuję kupić 14 cali stalówki. Mam piasty od 1.1 i zaciski od 1.9 Girlingi. Jakie największe ET może mieć felga 14cali aby nie obcierała o zacisk ?.
generalnie jestem na etapie kupna kompletu felg. Jeżeli ktoś z Was ma na sprzedaż naprawdę ładne felgi stalowe 14cali, to rozważę zakup.
Sprawa jest dosyć pilna i proszę wszystkich którzy wiedzą konkretnie jakie felgi będą OK o zabranie głosu.
Pozdrawiam.
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu 
a później pokona doświadczeniem"
			
						a później pokona doświadczeniem"
- 
				michallbn
 - Nowicjusz
 - Posty: 36
 - Rejestracja: 08 wrz sob, 2012 11:52 am
 - Posiadany PUG: 205 srd
 - Numer Gadu-gadu: 0
 
Re: Wi205 (bączek)
Mi fabryczne speedline 14 cali tarły bez dystansów, nie pamiętam ile maja et.