No więc tak! Michał Gti ma racje bo auto kupiłem już z taka zawiechą a dla zainteresowanych powiem ze z tego co było mówione podczas kupna to ta zawiecha kosztuje koło 3tyś zł na polskie-mowa oczywiscie o nowej. Nie ma co tu ukrywać: sam bym sobie takiej nie kupił bo to jak dla mnie zdecydowanie za drogo. Koleś traktował to autko jak dziecko a Ja to chyba jeszcze bardziej walniety od niego jestem Zawiecha była teraz sprawdzana i testowana na maszynie (shokerze) i jest w 100% sprawna.
Z tego co wiem to w polsce najtańsze zestawy mozna kupić juz za ok 2000zł
Pozdro
Dobra takie koszta to mnie zdecydowanie przerastaja :D:D Super Ci sie trafiło że miałeś okazjie kupic autko z taką zawiecha na dzień dobry zostaje tylko zazdrościć
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
albo kupic gti za 2500 jak jest w dziale kupie/sprzedam
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Nie no teraz to już sie bede raczej właśnie roglądał za takim rozwiązaniem jak narcodrive czyli spręzyny i amorki od GTi fajnie byłoby jeszcze wstawić wahacze od GTi razem ze stabilizatorem ale to już wymaga zmiany ramy pomocniczej wiec też wyjdą ładne koszta no i troche roboty ale na to juz by sie znalazło czas.
Tylko czekam jeszcze na fotki z efektami
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
Pieraś pisze:no a jak wstawiles do 1.4 zawieche z gti itp ..... czyli sprezyny i amory ... a co z tylem ? obnizales go na belce ? czy tez do tylu dales inne amory
Jeżeli chodzi o mnie to normalnie, poprostu przełożyłem
Z tyłem jeszcze nic nie robiłem ale tylko amorki zmienie z belką mi się nie chce bawić. Szczególnie że w dobrym stanie jest i od początku nisko było.
jot_jot pisze:Nie no teraz to już sie bede raczej właśnie roglądał za takim rozwiązaniem jak narcodrive czyli spręzyny i amorki od GTi fajnie byłoby jeszcze wstawić wahacze od GTi razem ze stabilizatorem ale to już wymaga zmiany ramy pomocniczej wiec też wyjdą ładne koszta no i troche roboty ale na to juz by sie znalazło czas.
Tylko czekam jeszcze na fotki z efektami
belka pod silnik + stabilizator bez drążków rekacyjnych ... 100zł z wysyłką ...
NOO!! Pisałem już że jest wypiard. Za Civicami po zakrętach jeżdze jak ta lala Wreszcie przód nie wyjeżdza bokiem. Twardy jest No może to nie Bilstein ale zawsze twardo