Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
Panowie szybka akcja bo chce zaczac dzialac w temacie kola.
dzis zrobilem projekt i wyslalem do zakladu.
bedzie to tak wygladalo:
dzis zrobilem projekt i wyslalem do zakladu.
bedzie to tak wygladalo:
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
Poprawi to jakoś charakterystykę pracy silnika ? Co się dzięki temu zmieni ?
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
nie rozpadnie sie jak seria:D i odpadnie z ukladu korbowo-tlokowego ponad 800gram
- marcinpug
- Junior
- Posty: 442
- Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
- Numer Gadu-gadu: 2052464
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
To jest tylko do Miga ? Jeśli będzie pasować do 8V to jestem chętny.
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
Coś poza tym ?buniooo pisze:nie rozpadnie sie jak seria:D i odpadnie z ukladu korbowo-tlokowego ponad 800gram
- PrezesBednarz
- Maniak
- Posty: 1517
- Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
- Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
- Lokalizacja: waw
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
Usuwa ciąże, krawaty wiąże o obniżeniu spalania do 1 litra na 100tyś. km nie mówiąc ;D
Micku, lżej motorownia ma wkręcać się na obroty, przede wszystkim mniejszy moment bezwładności układu rozrządu...
Micku, lżej motorownia ma wkręcać się na obroty, przede wszystkim mniejszy moment bezwładności układu rozrządu...
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
no no bardzo fajnie wyszło Jak byś po prostu zapodał zdjęcie kolektora to na pierwszy rzut oka bym się nie zorientował. Choć teraz może bardziej jest podobny do tego z 309 gti16
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
heh bedzie problem upchnac to pod maska, laczenie z downpipe wyszlo akurat w miejscu gdzie jest najmniej miejsca miedzy kolektorem a buda. A silnika nie chce mi sie wyciagac:(
Wyszlo calkiem, w poniedzialek jeszcze otiguje wewnatrz zeby byl 100% szczelny. Migiem narobie tylko progow w srodku.
Wywalilem 68mm (wiadomosc dla potomnych)
Wyszlo calkiem, w poniedzialek jeszcze otiguje wewnatrz zeby byl 100% szczelny. Migiem narobie tylko progow w srodku.
Wywalilem 68mm (wiadomosc dla potomnych)
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
Czyli jednak na tym wydechu wyszło gorzej przy hamowaniu Ecu Masterem? Myślisz, że skrócenie kolektora pomoże?
PS.a jaki masz patent na jego wymontowywanie z auta? sanki w dół?
PS.a jaki masz patent na jego wymontowywanie z auta? sanki w dół?
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
napisze tak, pierwszy pomiar faktycznie gorszy chyba cos 147 na kolach. Ale góra wyraźnie uboga. podlałem paliwka(czyli sprawność silnika sie trochę poprawiła) afr jeszcze pozostawiał trochę do życzenia, i wyszło 151.
Później wywaliłem ostatni tłumik, i zdziwiłem sie bo znowu wypluło 157 na kolach(czyli tyle co przed zmiana średnicy)
Skrócenie kolektora miało na celu naniesienie na siebie dwóch działań falowych wydechu i dolotu. wcześniej rozbieżność miedzy nimi wynosiła ok 1100 obr.
teraz spodziewam się " kumulacji imprezy" po 5200 obr
tak sanki out
Później wywaliłem ostatni tłumik, i zdziwiłem sie bo znowu wypluło 157 na kolach(czyli tyle co przed zmiana średnicy)
Skrócenie kolektora miało na celu naniesienie na siebie dwóch działań falowych wydechu i dolotu. wcześniej rozbieżność miedzy nimi wynosiła ok 1100 obr.
teraz spodziewam się " kumulacji imprezy" po 5200 obr
tak sanki out
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
aha no to elegancko, czyli teraz jeszcze raz sprawdzisz, podstroisz i wizyta na hamowni żeby ostatecznie zweryfikować moc?
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
tak, jutro zakladam kolektor, i zrobie wydech na pelnym przelocie z jedna puszka rozprezna. Teraz tylko trzyma mnie kolo pasowe.
sam jestem bardzo ciekawy co to wyjdzie bo wiecej siedze pod autem jak w nim...
sam jestem bardzo ciekawy co to wyjdzie bo wiecej siedze pod autem jak w nim...