Wczoraj mój Pug 205 po długiej walce z mechanikiem został przywrócony do stanu swojej świetności.
Przede wszystkim chodziło o układ hamulcowy i zawieszenie.
Otrzymałem od diagnosty również wykres. Prosiłbym Was jednak o jego ocenę czy wszystko jest w porządku. Dziwi mnie te 40% sprawności amortyzatorów tył i pozytywny wynik badania.
Również chciałbym się dowiedzieć co to jest "kontrola ustawienia kół" i wynik dla przodu: "-1,4mm/m"
"Mężczyzna jest panem w swoim domu... ale garaż to jego sanktuarium"
Krazy wiesc ze na statystycznej stacji kontroli jak belka wyjdzie 30 procent to sa nowki amo
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
Wlasciwie to przeglad tego nie jest w stanie stwierdzic ale tak
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
BzyQ pisze:Na moich 24 letnich amorach z tyłu wyszło mi ostatnio ponad 35% , ciekawe ile wyjdzie na B4
Ja mam z tyłu belkę od 309-tki, a to auto zapewne było trochę cięższe od seryjnego "golasa" Juniorka i być może amorki były mocniejsze. Może dlatego taki wynik wyszedł?
Temat belki już znam, a co z różnicą przedniego zawieszenia -1.4mm/m (co to w ogóle jest za jednostka miary?)
"Mężczyzna jest panem w swoim domu... ale garaż to jego sanktuarium"
Jeżeli chodzi o badanie amortyzatorów na stacji diagnostycznej to przeważnie jest wykonywane metodą Eusama. Mierzoną wielkością jest wskaźnik Eusama który równa się: minimalny nacisk koła na płytę diagnostyczną dzielone przez statyczny nacisk opony (czyli jak pojazd stoi na płycie pod własnym ciężarem) i to mnożone przez 100 procent. Nowe amortyzatory wychodzą ok 70% w zależności od samochodu. W przypadku nie dużych pojazdów o małej masie nowe amortyzatory na osi tylnej wynoszą ok 30% więc można przyjąć że masz amortyzatory w bardzo dobrym stanie.
klekocix pisze: a co z różnicą przedniego zawieszenia -1.4mm/m (co to w ogóle jest za jednostka miary?)
To jest zbiezność przedniej osi, mierzona w milimetrach lub stopniach, Według tego wyniku masz rozbiezne auto, a powinno być bieżne ok 2mm, ale tu też może być błąd pomiaru bo wystrczy lekko skręcic koła i już wychodzą głupoty.