Ma Indiana ;D
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Ma Indiana ;D
Nie powinno. Silniczek się ustawi, a jak odepniesz mu zasilanie, to pozostaje w ustawionej pozycji.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- DelighT
- Junior
- Posty: 402
- Rejestracja: 06 lut pt, 2009 7:21 pm
- Posiadany PUG: 205 Indiana
- Numer Gadu-gadu: 3827789
- Lokalizacja: Lublin
Re: Ma Indiana ;D
Dobra chłopaki.. Odpuszczam Rozmawiałem już z moim mechanikiem/elektronikiem i stwierdził, że to najprawdopodobniej sonda bo gdy jest zimny to nim szarpie, On twierdzi, że go zalewa a kiedy się już rozgrzeje zachowuje się całkiem normalnie i powiedział, że wtedy benzyna paruje. Auto w Sobotę odwiedzi swojego mechanika. Mimo wszystko dzięki za wypowiedzi i pomoc
- DelighT
- Junior
- Posty: 402
- Rejestracja: 06 lut pt, 2009 7:21 pm
- Posiadany PUG: 205 Indiana
- Numer Gadu-gadu: 3827789
- Lokalizacja: Lublin
Re: Ma Indiana ;D
Indiana wczoraj odwiedziła mechanika, po podpięciu pokazało błąd "sondy lambda", sprawdził sondę okazało się, że sonda jest dobra bo została sprawdzona miernikiem, ale zdecydowanie za dużo podawała paliwa niż powietrza nawet 2x większą dawkę niż powinna. Mój mechanik stwierdził, że to wina czujnika powietrza w monowtrysku. Wymiana dopiero po świętach z uwagi na brak czasu ze strony mojego mechanika.
PS. Dobrze, że mam jeszcze jeden monowtrysk to czujnik się przełoży
PS. Dobrze, że mam jeszcze jeden monowtrysk to czujnik się przełoży
-
- Junior
- Posty: 437
- Rejestracja: 25 gru sob, 2010 10:13 pm
- Posiadany PUG: 205 GR 1.4 1992
- Numer Gadu-gadu: 125384
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: Ma Indiana ;D
to nie możesz samemu go przełożyć
Reanimacja GR http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=35&t=26336
- DelighT
- Junior
- Posty: 402
- Rejestracja: 06 lut pt, 2009 7:21 pm
- Posiadany PUG: 205 Indiana
- Numer Gadu-gadu: 3827789
- Lokalizacja: Lublin
Re: Ma Indiana ;D
szymon pisze:to nie możesz samemu go przełożyć
Wolę nie Bo on coś mi tam tłumaczył, że potem błędy trzeba wykasować i krokowy wyzerować czy coś takiego..
- scaliburgreg
- Junior
- Posty: 319
- Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
- Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
- Numer Gadu-gadu: 5932746
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: Ma Indiana ;D
No trzeba wykasować.. odłączając akumulator na 10 minut
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 07 sty pn, 2013 2:04 pm
- Posiadany PUG: colorline 1991 1.1
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Ma Indiana ;D
P rzekręć cały monowtrysk, 5 minut i po robocie.
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Ma Indiana ;D
podepnę się pod temat. Jaki masz ten wtrysk Bosch czy Mareti Marelli? Skąd wziąłeś czujnik powietrza i jakie to koszty? Ja mam ten sam problem podaje tak dużo paliwa że aż śmierdzi czasem w aucie. Wymiana na używany monowtrysk nie bardzo mi podchodzi bo podobno większość ma uszkodzony ten czujnik.
- scaliburgreg
- Junior
- Posty: 319
- Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
- Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
- Numer Gadu-gadu: 5932746
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: Ma Indiana ;D
Kiedyś miałem ten sam problem z czujnikiem. O wiele łatwiej wymienić monowtrysk, ale można się przejechać, że wymieniony też nie będzie sprawny. Wymiana samego czujnika jest możliwa, ale z tego co pamiętam wiąże się z cięciem i lutowaniem kabelków, bo akurat tam nie ma żadnej kostki do odpięcia.
-
- Junior
- Posty: 437
- Rejestracja: 25 gru sob, 2010 10:13 pm
- Posiadany PUG: 205 GR 1.4 1992
- Numer Gadu-gadu: 125384
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: Ma Indiana ;D
jak odłączysz akumulator całkowicie i odłączysz czy podepniesz nic się nie stanie a potem podpinasz po skończeniu pracy i wszystko działa jak wcześniej, ja tak robię w każdym aucie jak elektronikę robię ze względu powstania błędów i bezpieczeństwa, bozia rączki dała to trzeba popracować przy aucieDelighT pisze:szymon pisze:to nie możesz samemu go przełożyć
Wolę nie Bo on coś mi tam tłumaczył, że potem błędy trzeba wykasować i krokowy wyzerować czy coś takiego..
Reanimacja GR http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=35&t=26336
- DelighT
- Junior
- Posty: 402
- Rejestracja: 06 lut pt, 2009 7:21 pm
- Posiadany PUG: 205 Indiana
- Numer Gadu-gadu: 3827789
- Lokalizacja: Lublin
Re: Ma Indiana ;D
MarcinJ pisze:P rzekręć cały monowtrysk, 5 minut i po robocie.
Dokładnie tak też zrobiłem! Zobaczymy co się będzie działo, póki co to obroty mi spadły, ale mam wrażenie, że poszła mi uszczelencja pod głowicą, bo gdy wyjąłem miarkę od oleju to dymi rurką od bagnetu.. Poza tym gdy na zimnym, tzn kiedy ma już te 70 stopni na kotle dodając raptownie gazu powyżej 3500/obr zadymi sobie, ale płyn chłodniczy mi nie ubywa. Pytanie czy to uszczelka może być prawdziwym winowajcą?
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Ma Indiana ;D
Pytanie na jaki kolor dymi, biały, niebieski czarny? jeżeli biały może być uszczelka. Co do dymu z rurki bagnetu to mogą być przedmuchy na pierścieniach i spaliny dostają się do skrzyni korbowej.Z resztą pewnie dym śmierdzi jak spaliny. Przynajmniej tak miałem w fieście, ale przejechałem 50 tyś km i nic mu nie było. Potem nie wiem bo sprzedałem. Jak w poprzednim Pugu przepaliłem uszczelkę to płyn był w oleju, pod korkiem masło, olej był w płynie. Dymił z bagnetu z korka oleju, ale to przez przegrzanie pierścieni dało mu w dupę.
-
- Junior
- Posty: 437
- Rejestracja: 25 gru sob, 2010 10:13 pm
- Posiadany PUG: 205 GR 1.4 1992
- Numer Gadu-gadu: 125384
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: Ma Indiana ;D
jak wywaliło mi uszczelkę to woda powędrowała to oleju i było takie masło że zapchało silnik i jechała moja 205 na lawecie a teraz to też mi dymi tylko że mam wywalone uszczeniacze na zaworach i ostro dymi na niebiesko i jak masz dym niebieski to jest nieszczelny silnik w komorze spalania , a jak dymi ci na czrno to znaczy że go zalewa i jak mu depniesz gwałtownie to może go dławić, jak tak jest że kopci na czarno to wprawdz czy wtrysk ci nie leje
Reanimacja GR http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=35&t=26336
- DelighT
- Junior
- Posty: 402
- Rejestracja: 06 lut pt, 2009 7:21 pm
- Posiadany PUG: 205 Indiana
- Numer Gadu-gadu: 3827789
- Lokalizacja: Lublin
Re: Ma Indiana ;D
Kolor jest niebieski i olej mi odmą wywala przez pokrywę zaworów aż do monowtrysku, do cholery oleju mam na pokrywie monowtrysku..
-
- Junior
- Posty: 437
- Rejestracja: 25 gru sob, 2010 10:13 pm
- Posiadany PUG: 205 GR 1.4 1992
- Numer Gadu-gadu: 125384
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: Ma Indiana ;D
to w takim przypadku masz zapchaną odmę, brat w renault 19 miał zapchaną to zalało silnik olejem i wywaliło uszczelkę pod porywa zaworów i było przymusowe mycie silnika
Reanimacja GR http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=35&t=26336