projekt turbo
- 
				cienki
 - Junior
 - Posty: 473
 - Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 6928887
 - Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
 
Re: projekt turbo
I regulując rozkład siły na balanserze nic nie daje ?? I tak nie można zablokować tylnej osi ??
			
			
									
						
							Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
			
						- bart205
 - Nowicjusz
 - Posty: 54
 - Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
 - Posiadany PUG: 205 proto
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: krakow
 
Re: projekt turbo
dlatego zostawilem koerektor
			
			
									
						
										
						- 
				cienki
 - Junior
 - Posty: 473
 - Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 6928887
 - Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
 
Re: projekt turbo
Ciężko mi się kolego przebić przez twoje odpowiedzi i jakoś sensownie sobie to poukładać. 
no offence.
Jak dla mnie:
1. Jeżeli masz seryjny korektor siły hamowania pod podwoziem i regulacja na balanserze nic nie daje ( nie blokuje tylnej osi, nie zwiększa ciśnienia ) - to wywalił bym seryjne regulatory. Przecież i tak masz możliwość regulowania rozkładu siły hamowania przód tył.
			
			
									
						
							no offence.
Jak dla mnie:
1. Jeżeli masz seryjny korektor siły hamowania pod podwoziem i regulacja na balanserze nic nie daje ( nie blokuje tylnej osi, nie zwiększa ciśnienia ) - to wywalił bym seryjne regulatory. Przecież i tak masz możliwość regulowania rozkładu siły hamowania przód tył.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
			
						- bart205
 - Nowicjusz
 - Posty: 54
 - Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
 - Posiadany PUG: 205 proto
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: krakow
 
Re: projekt turbo
oj korektor jest reczny plus balancer i nie robi
			
			
									
						
										
						- 
				cienki
 - Junior
 - Posty: 473
 - Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 6928887
 - Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
 
Re: projekt turbo
Skoro ta sama pompa robi robotę przy tak dużych zaciskach na przodzie to dziwne że że z tyłem sobie nie radzi. Szukał bym odpowiedzi w odpowietrzeniu tyłu, ewentualnie na czas testów spróbował wypiąć hydrołapę z obwodu. Sam swego czasu miałem hydro wpięty w układ i wiem że hamulce stają się słabsze i pedał robi się miękkawy, jednakże masz balancer i to powinno rozwiązać problem. Jeżeli nie blokuje tyłu to szukał bym jakieś przyczyny technicznej a nie problemu w zbyt małych hamulcach.
Teraz dochodzi jeszcze pytanie czy się będziesz lepiej czuł po prostu z tak dużym heblem na tylnej osi
Powodzenia projekt kozak będzie jak dla mnie.
			
			
									
						
							Teraz dochodzi jeszcze pytanie czy się będziesz lepiej czuł po prostu z tak dużym heblem na tylnej osi
Powodzenia projekt kozak będzie jak dla mnie.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
			
						- bart205
 - Nowicjusz
 - Posty: 54
 - Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
 - Posiadany PUG: 205 proto
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: krakow
 
Re: projekt turbo
za dlugo walczylem z waga zeby teraz dokladac dla samopoczucia
			
			
									
						
										
						- 
				cienki
 - Junior
 - Posty: 473
 - Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 6928887
 - Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
 
Re: projekt turbo
Jakiś progres z hamulcami ??
			
			
									
						
							Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
			
						- bart205
 - Nowicjusz
 - Posty: 54
 - Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
 - Posiadany PUG: 205 proto
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: krakow
 
Re: projekt turbo
narazie nie ale zastanawiam sie nad zaciskiem z sti i seryjna tarcza prawie kilo w dol a to juz dwa tloczki i moze da rade ale to plan bo narazie musze zlozyc innego stwora wiec moje idzie troche w odstawke
			
							- Załączniki
 - 
			
		
				
- weekendowy pomysl na reczny
 - 20130412172.jpg (24.49 KiB) Przejrzano 33529 razy
 
 
- marcinpug
 - Junior
 - Posty: 442
 - Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
 - Numer Gadu-gadu: 2052464
 
Re: projekt turbo
co to za kuwety ?
			
			
									
						
										
						- 
				cienki
 - Junior
 - Posty: 473
 - Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 6928887
 - Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
 
Re: projekt turbo
Jak dla mnie to ręczny schowany tak daleko za lewarkiem będzie ciężki do obsługi. Nie za krótkie ramię ??
			
			
									
						
							Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
			
						- bart205
 - Nowicjusz
 - Posty: 54
 - Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
 - Posiadany PUG: 205 proto
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: krakow
 
Re: projekt turbo
kuwety uniwersalne (marek ropczyce) dzwignia ma ponad 50 cm i jest zaraz kolo piatki
			
							
			
									
						
										
						- marcinpug
 - Junior
 - Posty: 442
 - Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
 - Numer Gadu-gadu: 2052464
 
Re: projekt turbo
a co to za lusterka ?