Wałek rozrządu - pomiary, wymiana, dane techniczne

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Wałek rozrządu - pomiary, wymiana, dane techniczne

Post autor: Przecinak »

Jak w temacie :)

Jak pomierzyc, sprawdzic czy walek jest juz wyjechany czy jeszcze nadaje sie do uzytku?
Na co zwracac uwage przy wymianie? Co warto przy okazji wymienic?
Czy ktos posiada dane walkow z roznych silnikow 1.9 (XU9JA, XU9JAZ, XU9J1)?

Ogolnie jesli ktos samodzielnie wymienial i ma jakies spostrzezenia lub uwagi to bardzo prosze o dopisanie do tematu (napewno przyda sie nie tylko mi).
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

...
Ostatnio zmieniony 02 sty wt, 2007 3:32 pm przez Piweł, łącznie zmieniany 1 raz.
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Post autor: Przecinak »

Piweł pisze: ad. 3 Mogę poszukać w domu, na szybko wydaje mi się, że XU9JA i XU9JAZ mają podobne czasy (jak nie takie same), XU9J1 ma na pewno krótsze (jedna z przyczyn mniejszej mocy).
Piweł
Jesli masz mozliwosc to sprawdz bo z tego co ja wyczytalem to czasy otwarcia sa rozne dla XU9JA (130KM) i XU9JAZ (122KM) natomiast o XU9J1 (105KM) nic nie wyczytalem, napewno ma 8,4 - 8,6 sprezanie i mysle ze to jest glowna przyczyna mniejszej mocy (chyba patent na lanie niskooktanowej benzyny)
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
ODPOWIEDZ