Ma Indiana ;D

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Ma Indiana ;D

Post autor: grzesiek309 »

Nie powinno. Silniczek się ustawi, a jak odepniesz mu zasilanie, to pozostaje w ustawionej pozycji.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
Awatar użytkownika
DelighT
Junior
Posty: 402
Rejestracja: 06 lut pt, 2009 7:21 pm
Posiadany PUG: 205 Indiana
Numer Gadu-gadu: 3827789
Lokalizacja: Lublin

Re: Ma Indiana ;D

Post autor: DelighT »

Dobra chłopaki.. Odpuszczam 8)7 Rozmawiałem już z moim mechanikiem/elektronikiem i stwierdził, że to najprawdopodobniej sonda bo gdy jest zimny to nim szarpie, On twierdzi, że go zalewa a kiedy się już rozgrzeje zachowuje się całkiem normalnie i powiedział, że wtedy benzyna paruje. Auto w Sobotę odwiedzi swojego mechanika. Mimo wszystko dzięki za wypowiedzi i pomoc _O_
Kiedyś 205 Indiana: http://delight.205.pl/

Obrazek
Awatar użytkownika
DelighT
Junior
Posty: 402
Rejestracja: 06 lut pt, 2009 7:21 pm
Posiadany PUG: 205 Indiana
Numer Gadu-gadu: 3827789
Lokalizacja: Lublin

Re: Ma Indiana ;D

Post autor: DelighT »

Indiana wczoraj odwiedziła mechanika, po podpięciu pokazało błąd "sondy lambda", sprawdził sondę okazało się, że sonda jest dobra bo została sprawdzona miernikiem, ale zdecydowanie za dużo podawała paliwa niż powietrza nawet 2x większą dawkę niż powinna. Mój mechanik stwierdził, że to wina czujnika powietrza w monowtrysku. Wymiana dopiero po świętach z uwagi na brak czasu ze strony mojego mechanika.

PS. Dobrze, że mam jeszcze jeden monowtrysk to czujnik się przełoży ;)
Kiedyś 205 Indiana: http://delight.205.pl/

Obrazek
szymon
Junior
Posty: 437
Rejestracja: 25 gru sob, 2010 10:13 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4 1992
Numer Gadu-gadu: 125384
Lokalizacja: Ostrowiec Św

Re: Ma Indiana ;D

Post autor: szymon »

to nie możesz samemu go przełożyć :)
Awatar użytkownika
DelighT
Junior
Posty: 402
Rejestracja: 06 lut pt, 2009 7:21 pm
Posiadany PUG: 205 Indiana
Numer Gadu-gadu: 3827789
Lokalizacja: Lublin

Re: Ma Indiana ;D

Post autor: DelighT »

szymon pisze:to nie możesz samemu go przełożyć :)

Wolę nie ;) Bo on coś mi tam tłumaczył, że potem błędy trzeba wykasować i krokowy wyzerować czy coś takiego..
Kiedyś 205 Indiana: http://delight.205.pl/

Obrazek
Awatar użytkownika
scaliburgreg
Junior
Posty: 319
Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
Numer Gadu-gadu: 5932746
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Re: Ma Indiana ;D

Post autor: scaliburgreg »

No trzeba wykasować.. odłączając akumulator na 10 minut 8)7
Obrazek
MarcinJ
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: 07 sty pn, 2013 2:04 pm
Posiadany PUG: colorline 1991 1.1
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Ma Indiana ;D

Post autor: MarcinJ »

P >:) rzekręć cały monowtrysk, 5 minut i po robocie.
Awatar użytkownika
mlody333
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: Ma Indiana ;D

Post autor: mlody333 »

podepnę się pod temat. Jaki masz ten wtrysk Bosch czy Mareti Marelli? Skąd wziąłeś czujnik powietrza i jakie to koszty? Ja mam ten sam problem podaje tak dużo paliwa że aż śmierdzi czasem w aucie. Wymiana na używany monowtrysk nie bardzo mi podchodzi bo podobno większość ma uszkodzony ten czujnik.
Awatar użytkownika
scaliburgreg
Junior
Posty: 319
Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
Numer Gadu-gadu: 5932746
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Re: Ma Indiana ;D

Post autor: scaliburgreg »

Kiedyś miałem ten sam problem z czujnikiem. O wiele łatwiej wymienić monowtrysk, ale można się przejechać, że wymieniony też nie będzie sprawny. Wymiana samego czujnika jest możliwa, ale z tego co pamiętam wiąże się z cięciem i lutowaniem kabelków, bo akurat tam nie ma żadnej kostki do odpięcia.
Obrazek
szymon
Junior
Posty: 437
Rejestracja: 25 gru sob, 2010 10:13 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4 1992
Numer Gadu-gadu: 125384
Lokalizacja: Ostrowiec Św

Re: Ma Indiana ;D

Post autor: szymon »

DelighT pisze:
szymon pisze:to nie możesz samemu go przełożyć :)

Wolę nie ;) Bo on coś mi tam tłumaczył, że potem błędy trzeba wykasować i krokowy wyzerować czy coś takiego..
jak odłączysz akumulator całkowicie i odłączysz czy podepniesz nic się nie stanie a potem podpinasz po skończeniu pracy i wszystko działa jak wcześniej, ja tak robię w każdym aucie jak elektronikę robię ze względu powstania błędów i bezpieczeństwa, bozia rączki dała to trzeba popracować przy aucie :D :D :D
Awatar użytkownika
DelighT
Junior
Posty: 402
Rejestracja: 06 lut pt, 2009 7:21 pm
Posiadany PUG: 205 Indiana
Numer Gadu-gadu: 3827789
Lokalizacja: Lublin

Re: Ma Indiana ;D

Post autor: DelighT »

MarcinJ pisze:P >:) rzekręć cały monowtrysk, 5 minut i po robocie.

Dokładnie tak też zrobiłem! Zobaczymy co się będzie działo, póki co to obroty mi spadły, ale mam wrażenie, że poszła mi uszczelencja pod głowicą, bo gdy wyjąłem miarkę od oleju to dymi rurką od bagnetu.. Poza tym gdy na zimnym, tzn kiedy ma już te 70 stopni na kotle dodając raptownie gazu powyżej 3500/obr zadymi sobie, ale płyn chłodniczy mi nie ubywa. Pytanie czy to uszczelka może być prawdziwym winowajcą? :roll:
Kiedyś 205 Indiana: http://delight.205.pl/

Obrazek
Awatar użytkownika
mlody333
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: Ma Indiana ;D

Post autor: mlody333 »

Pytanie na jaki kolor dymi, biały, niebieski czarny? jeżeli biały może być uszczelka. Co do dymu z rurki bagnetu to mogą być przedmuchy na pierścieniach i spaliny dostają się do skrzyni korbowej.Z resztą pewnie dym śmierdzi jak spaliny. Przynajmniej tak miałem w fieście, ale przejechałem 50 tyś km i nic mu nie było. Potem nie wiem bo sprzedałem. Jak w poprzednim Pugu przepaliłem uszczelkę to płyn był w oleju, pod korkiem masło, olej był w płynie. Dymił z bagnetu z korka oleju, ale to przez przegrzanie pierścieni dało mu w dupę.
szymon
Junior
Posty: 437
Rejestracja: 25 gru sob, 2010 10:13 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4 1992
Numer Gadu-gadu: 125384
Lokalizacja: Ostrowiec Św

Re: Ma Indiana ;D

Post autor: szymon »

jak wywaliło mi uszczelkę to woda powędrowała to oleju i było takie masło że zapchało silnik i jechała moja 205 na lawecie :evil: a teraz to też mi dymi tylko że mam wywalone uszczeniacze na zaworach i ostro dymi na niebiesko i jak masz dym niebieski to jest nieszczelny silnik w komorze spalania , a jak dymi ci na czrno to znaczy że go zalewa i jak mu depniesz gwałtownie to może go dławić, jak tak jest że kopci na czarno to wprawdz czy wtrysk ci nie leje
Awatar użytkownika
DelighT
Junior
Posty: 402
Rejestracja: 06 lut pt, 2009 7:21 pm
Posiadany PUG: 205 Indiana
Numer Gadu-gadu: 3827789
Lokalizacja: Lublin

Re: Ma Indiana ;D

Post autor: DelighT »

Kolor jest niebieski i olej mi odmą wywala przez pokrywę zaworów aż do monowtrysku, do cholery oleju mam na pokrywie monowtrysku..
Kiedyś 205 Indiana: http://delight.205.pl/

Obrazek
szymon
Junior
Posty: 437
Rejestracja: 25 gru sob, 2010 10:13 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4 1992
Numer Gadu-gadu: 125384
Lokalizacja: Ostrowiec Św

Re: Ma Indiana ;D

Post autor: szymon »

to w takim przypadku masz zapchaną odmę, brat w renault 19 miał zapchaną to zalało silnik olejem i wywaliło uszczelkę pod porywa zaworów i było przymusowe mycie silnika
ODPOWIEDZ