Jako że swap na 1.4 z 1.0 coraz bliżej... myślę oprócz silnika i ew. skrzyni o hamulcach.
Przyspieszanie to piękna sprawa, ale trzeba też umieć się zatrzymać
W tej chwili mam przód tarcze zwykłe (nie wentylowane) i tył bębny (cała belka z 309).
Czy hamulce z 1.4 i 1.0 różnią się np. tym, że przednie są wentylowane lub serwo jest większe? Czy wszystko jest takie same?
Hamulce 1.0 a 1.4 - jakie różnice?
- klekocix
- Uzalezniony
- Posty: 523
- Rejestracja: 09 sie ndz, 2009 9:35 pm
- Posiadany PUG: Junior
- Lokalizacja: Warszawa
Hamulce 1.0 a 1.4 - jakie różnice?
"Mężczyzna jest panem w swoim domu... ale garaż to jego sanktuarium"
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Hamulce 1.0 a 1.4 - jakie różnice?
Niestety są takie same i są za słabe dla 1.4.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- klekocix
- Uzalezniony
- Posty: 523
- Rejestracja: 09 sie ndz, 2009 9:35 pm
- Posiadany PUG: Junior
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Hamulce 1.0 a 1.4 - jakie różnice?
grzesiek309 pisze:Niestety są takie same i są za słabe dla 1.4.
"Stety" - niestety...
W tej chwili mam nowe tarcze i klocki w przednim zawieszeniu oraz nowe cylinderki w tyle. Szkoda byłoby mi je zmieniać teraz.
Tak więc posłużą mi jeszcze trochę zanim je popsuje.
Natomiast gdy je zajeżdżę rozejrzę się za czymś mocniejszym (przynajmniej dla przodu - wentylowane, być może nacinane).
"Mężczyzna jest panem w swoim domu... ale garaż to jego sanktuarium"
- Pluto
- Maniak
- Posty: 1615
- Rejestracja: 17 cze śr, 2009 10:33 pm
- Posiadany PUG: Audi A4 Quattro Avant
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: Hamulce 1.0 a 1.4 - jakie różnice?
Jak już to wentylowane, nacinane szybko klocek zjadą.
Idź po grubości i większą średnicę daj.
W 106 przy 1.4 mam ory 247mm tarczę.
Zestaw tarcz Mikoda (niewentylowane) i klocki ATE do zwykłej jazdy się świetnie nadają, nic nie puchnie
Idź po grubości i większą średnicę daj.
W 106 przy 1.4 mam ory 247mm tarczę.
Zestaw tarcz Mikoda (niewentylowane) i klocki ATE do zwykłej jazdy się świetnie nadają, nic nie puchnie
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Hamulce 1.0 a 1.4 - jakie różnice?
W 205 standardowo są właśnie 247mm
W jakimś 206 występowały duże zaciski pod takie same tarcze jak w 205.
W jakimś 206 występowały duże zaciski pod takie same tarcze jak w 205.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- Pluto
- Maniak
- Posty: 1615
- Rejestracja: 17 cze śr, 2009 10:33 pm
- Posiadany PUG: Audi A4 Quattro Avant
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: Hamulce 1.0 a 1.4 - jakie różnice?
No właśnie nie pamiętałem jakie są
Już można się bawić w większe właśnie.
Zaciski to się za śmieszne pieniądze kupi, tylko poszukać trzeba.
Na zaciski ze 106 S16 wejdą nawet 13"
Ale 247mm powinien wystarczyć rozmiar aby przyzwoicie hamował.
Już można się bawić w większe właśnie.
Zaciski to się za śmieszne pieniądze kupi, tylko poszukać trzeba.
Na zaciski ze 106 S16 wejdą nawet 13"
Ale 247mm powinien wystarczyć rozmiar aby przyzwoicie hamował.
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Hamulce 1.0 a 1.4 - jakie różnice?
XS na tarczach wentylowanych z 1,9GTI hamuje więcej niż dobrze, nawet na seryjnym serwie i pompie. Oczywiście o ile cały układ jest w dobrym stanie.