Przed wymianą pompy hamulec wpadał w ziemię, po wymianie to samo... Jest możliwość że pomyliłem sekcje. Wjakim układzie powinny być pozakręane przewdou w kształcie "X"m bo ja na koniec pompy dałem po obu sytonach na przód, a z tyłu blżej kabiny to przewodu na tył. 
POMOCY
			
			
									
						
							Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany
- 
				mrowa773
 - Nowicjusz
 - Posty: 68
 - Rejestracja: 23 lut śr, 2011 5:16 pm
 - Posiadany PUG: 1.8 Dturbo
 - Numer Gadu-gadu: 2605139
 - Lokalizacja: Rzeszów
 
Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany
Na 1/4 mili ściagają się Volkswageny. Na zakrętach prawdziwe samochody
			
						- Manwe
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2013
 - Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
 - Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
 - Numer Gadu-gadu: 7424729
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
Re: Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany
Uklad przewodow nie powinien miec wplywu na wpadanie pedalu, rozumiem ze uklad bez abs i odpowietrzales od najdalszego pompie kola??
			
			
									
						
							
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- jozek
 - Maniak
 - Posty: 1168
 - Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
 - Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
 - Numer Gadu-gadu: 4886607
 - Lokalizacja: Kraków
 
Re: Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany
Teraz masz źle zamontowane. Musisz zamienić ze sobą dwa przewody po jednej stronie pompy. Jednak to nie jest przyczyną miękkiego hamulca. Dobrze odpowietrzyłeś i masz szczelne przewody?
			
			
									
						
										
						- 
				przemek_81
 - Nowicjusz
 - Posty: 80
 - Rejestracja: 04 maja śr, 2011 8:50 pm
 - Posiadany PUG: peugeot 205 RG (Roland Garros) Cabrio
 - Numer Gadu-gadu: 757080
 
Re: Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany
Hamulce powinny być podłączone przemiennie.
Lewy przód - prawy tył,
Prawy przód - lewy tył.
Zostało to wymyślone dla bezpieczeństwa - w razie awarii jednej sekcji hamuje jedno koło z przodu i jedno z tyłu.
Ja z miękkim hamulcem walczyłem kupę czasu. Wymieniałem pompę, cylinderki i wszystko co możliwe.
Przyczyną okazały się elastyczne przewody hamulcowe z przodu (z tyłu też wymieniłem po czasie dla spokoju ducha). Ponoć ze starości puchną, przez co zwiększa się ich średnica wewnętrzna i spada ciśnienie w układzie.
Po wymianie - jak ręką odjął.
			
			
									
						
										
						Lewy przód - prawy tył,
Prawy przód - lewy tył.
Zostało to wymyślone dla bezpieczeństwa - w razie awarii jednej sekcji hamuje jedno koło z przodu i jedno z tyłu.
Ja z miękkim hamulcem walczyłem kupę czasu. Wymieniałem pompę, cylinderki i wszystko co możliwe.
Przyczyną okazały się elastyczne przewody hamulcowe z przodu (z tyłu też wymieniłem po czasie dla spokoju ducha). Ponoć ze starości puchną, przez co zwiększa się ich średnica wewnętrzna i spada ciśnienie w układzie.
Po wymianie - jak ręką odjął.
- 
				mrowa773
 - Nowicjusz
 - Posty: 68
 - Rejestracja: 23 lut śr, 2011 5:16 pm
 - Posiadany PUG: 1.8 Dturbo
 - Numer Gadu-gadu: 2605139
 - Lokalizacja: Rzeszów
 
Re: Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany
TAk, odpowietrzałem od najdalszego koło tak jak powinno się to robić.Manwe pisze:Uklad przewodow nie powinien miec wplywu na wpadanie pedalu, rozumiem ze uklad bez abs i odpowietrzales od najdalszego pompie kola??
Na 1/4 mili ściagają się Volkswageny. Na zakrętach prawdziwe samochody
			
						- zmac
 - Uzalezniony
 - Posty: 529
 - Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
 - Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin
 
Re: Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany
Sprawdz samoregulatory szczęk, miałem kiedyś podobny problem, jeden cofnął się na maksa i pedał wpadał do podłogi.
			
			
									
						
										
						