Roland Garros 92r by Janek&Agata
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Na 5 fotce - poza żółtą od halogenów obie pozostałe zostają wolne (nie wiem czemu, ale tak miałem we wszystkich 205 do tej pory). Na tej fotce niżej to możliwe, że wtyczka od czujnika poziomu wody jest.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Dziękuję wszystkim za pomoc, fajnie że są jeszcze osoby które chcą pomagać i pomagają
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
No i znów potrzebuję "Waszej" pomocy, w rozszyfrowaniu kabelków/wtyczek/przewodów.
1. Czy dobrą wtyczkę podłączyłem, jeżeli nie to (patrz zdjęcie niżej) to gdzie powinna iść ?? 2. Gdzie podłączyć tą wtyczkę może we wtykę ze zdjęcia wyżej ?? jeżeli nie to gdzie ?? 3. Czy powinien iść tu jeszcze jakiś przewód ?? 4. Gdzie podpiąć koniec (niebieskie kółeczko ) 5. Została mi wtyczka z wiązki od chłodnicy (wiatrak podpięty, i oba czujniki w chłodnicy) pozostało tylko to. Z góry dziękuje i pozdrawiam
1. Czy dobrą wtyczkę podłączyłem, jeżeli nie to (patrz zdjęcie niżej) to gdzie powinna iść ?? 2. Gdzie podłączyć tą wtyczkę może we wtykę ze zdjęcia wyżej ?? jeżeli nie to gdzie ?? 3. Czy powinien iść tu jeszcze jakiś przewód ?? 4. Gdzie podpiąć koniec (niebieskie kółeczko ) 5. Została mi wtyczka z wiązki od chłodnicy (wiatrak podpięty, i oba czujniki w chłodnicy) pozostało tylko to. Z góry dziękuje i pozdrawiam
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
1 - raczej dobrze
2 - czujnik temperatury wody (lub wstecznego - są takiego samego koloru i oba takiej długości, że spokojnie je zamienisz przypadkiem ) - od prawej strony termostatu - znajdziesz pasującą wtyczkę
3 - coś powinno, ale teraz nie pamiętam - wieczorem jak jeszcze nikt nie napisze to spojrzę pod maskę
4 - to jest ogólnie przewód od podciśnienia, m.in. do szyberdachu i do serwa wchodzi z tego co pamiętam, ale jak mówiłem - dopiero wieczorem dokładne potwierdzenie będzie
2 - czujnik temperatury wody (lub wstecznego - są takiego samego koloru i oba takiej długości, że spokojnie je zamienisz przypadkiem ) - od prawej strony termostatu - znajdziesz pasującą wtyczkę
3 - coś powinno, ale teraz nie pamiętam - wieczorem jak jeszcze nikt nie napisze to spojrzę pod maskę
4 - to jest ogólnie przewód od podciśnienia, m.in. do szyberdachu i do serwa wchodzi z tego co pamiętam, ale jak mówiłem - dopiero wieczorem dokładne potwierdzenie będzie
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Dziękujepawel pisze:fot 5 wtyczka przy chłodnicy pusta
Właśnie !!!! Zapomniałem że mam wykręcony czujnik wstecznegoDJPreZes pisze: 2 - czujnik temperatury wody (lub wstecznego - są takiego samego koloru i oba takiej długości, że spokojnie je zamienisz przypadkiem ) - od prawej strony termostatu - znajdziesz pasującą wtyczkę
Tak zgadza się, jeden wężyk idzie do puszki w podszybiu, a właśnie jeden mam luźny, tak jak mówisz on nie idzie przypadkiem w ten trójnik z grubym przewodem ciśnieniowym w serwie ??DJPreZes pisze: 3 - coś powinno, ale teraz nie pamiętam - wieczorem jak jeszcze nikt nie napisze to spojrzę pod maskę
4 - to jest ogólnie przewód od podciśnienia, m.in. do szyberdachu i do serwa wchodzi z tego co pamiętam, ale jak mówiłem - dopiero wieczorem dokładne potwierdzenie będzie
Będę bardzo wdzięczny jak sprawdzisz
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- cejot
- Forum Admin
- Posty: 3561
- Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
- Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Jeden wężyk idzie do pojemnika, jeden w budę do dachu, a trzeci idzie do tego trójnika przy serwie. Zdaje się, że średnica wewnętrzna 3 albo 4 mm, ale głowy sobie uciąć nie dam.KrakerSx pisze:Tak zgadza się, jeden wężyk idzie do puszki w podszybiu, a właśnie jeden mam luźny, tak jak mówisz on nie idzie przypadkiem w ten trójnik z grubym przewodem ciśnieniowym w serwie ??
Będę bardzo wdzięczny jak sprawdzisz
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Zapomniałem dzisiaj - wróciłem tak późno do domu, że już było ciemno.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- scaliburgreg
- Junior
- Posty: 319
- Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
- Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
- Numer Gadu-gadu: 5932746
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Ja Wam coś powiem - ten temat już od dawna prosi się by go przenieść do działu "Większe Projekty...". W końcu za niedługo będzie nówka z salonu
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Mówisz - maszscaliburgreg pisze:Ja Wam coś powiem - ten temat już od dawna prosi się by go przenieść do działu "Większe Projekty...". W końcu za niedługo będzie nówka z salonu
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Dziękuje bardzo za docenienie pracscaliburgreg pisze:Ja Wam coś powiem - ten temat już od dawna prosi się by go przenieść do działu "Większe Projekty...". W końcu za niedługo będzie nówka z salonu
Oraz dziękuje za przychylenie się do ww. wniosku.RafGentry pisze:Mówisz - maszscaliburgreg pisze:Ja Wam coś powiem - ten temat już od dawna prosi się by go przenieść do działu "Większe Projekty...". W końcu za niedługo będzie nówka z salonu
Teraz lekki powiew świeżych informacji, co się dzieje z autkiem.
1. Silnik odpalił bez większych problemów, lecz nie równo pracuje. Dziś sprawdzony i wyregulowany tps
(wg opisu Józka z tąd - http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... ps#p204994),
dolne granice są ustawione idealnie, lecz przy pełnym otwarciu przepustnicy miernik wskazywał tylko 4.18V. Na wtyczce (pin 1-4) napięcie wynosiło 4.85V.
2. Ustawiona śrubka zderzakowa krokowca.
3. Sonda sprawdzona - na początku wartość napięcia na mierniku na rozgrzanym silniku wskazywała 0.44V po dodaniu gazu skoczyło do 3,50-4V i za chwilkę spadło do 0.9 i już nie wychodziło ponad 1.0. I Taki stan rzeczy już się utrzymywał w miarę podnoszenia obrotów napięcie dochodziło do 0.9 i spadło do 0.2-0.3.
4. Nie mogę wyregulować zapłonu, niestety nie posiadam lampy, ale nawet na ucho nie chce się ustawić, chociaż nie ma problemu z odpaleniem i łapie od strzała, silnik, dziwnie chodzi.
Raz przyspiesza do 1100-1200 obrotów po czym spada do 400-600 i się dławi, lecz nie gaśnie.
4,5. Nowe kable,świece, kopułka i palec.
5. Ufo sprawdzone nie da się zassać powietrza
6. Komp wywala błąd = 41 * Sygnał ilości obrotów dla cewki zapłonowej
Ktoś ma jakieś porady bo już mnie głowa boli od wertowania opcji "szukaj"
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Jak się okazało jednak sonda była padnięta, w środę podczas mierzenia uzyskała wynik -0,05V .
* Wymieniona sonda (Magneti Marelli) - teraz pięknie pokazuje zubożanie lub wzbogacanie mieszanki, niestety nie potrafi się ustabilizować na 0.5V.
* Czujnik temperatury silnika - rezystancję utrzymuję w miarę i trzyma się w granicach. Niestety napięcie z jakim powinien zacząć wg opisów nie jest "około 3.4V" a 2.1V. Gdy rośnie temperatura silnika i miernik powinien wskazywać 0.9V przy włączeniu się wentylatora, niestety pokazuje 0.1V.
Obroty silnika wysokie (1900-2200 obr/min) jak by cały czas był na ssaniu. Po przeszukaniu forum upewniam się że to czujnik temperatury do wymiany, Czy ktoś mógłby jeszcze to potwierdzić, lub zaproponować jeszcze jakieś inne dodatkowe sprawdzenie tego "dziada"
Pozdrawiam
* Wymieniona sonda (Magneti Marelli) - teraz pięknie pokazuje zubożanie lub wzbogacanie mieszanki, niestety nie potrafi się ustabilizować na 0.5V.
* Czujnik temperatury silnika - rezystancję utrzymuję w miarę i trzyma się w granicach. Niestety napięcie z jakim powinien zacząć wg opisów nie jest "około 3.4V" a 2.1V. Gdy rośnie temperatura silnika i miernik powinien wskazywać 0.9V przy włączeniu się wentylatora, niestety pokazuje 0.1V.
Obroty silnika wysokie (1900-2200 obr/min) jak by cały czas był na ssaniu. Po przeszukaniu forum upewniam się że to czujnik temperatury do wymiany, Czy ktoś mógłby jeszcze to potwierdzić, lub zaproponować jeszcze jakieś inne dodatkowe sprawdzenie tego "dziada"
Pozdrawiam
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Jeśli tego nie robiłeś, to sprawdź silnik krokowy. U mnie w TU trzymał za wysokie długo po odpaleniu, a po nagrzaniu zbyt wolno schodził. Wymieniłem i jest ok. W XU takie cuda robił mi też przepływomierz. No i po wymianach koniecznie reset kompa.
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
ponieważ nie powinna sie stabilizować na 0.5VKrakerSx pisze: * Wymieniona sonda (Magneti Marelli) - teraz pięknie pokazuje zubożanie lub wzbogacanie mieszanki, niestety nie potrafi się ustabilizować na 0.5V.
przy sprawnym układzie ma oscylować
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207