Roland Garros 92r by Janek&Agata

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Awatar użytkownika
pawel
Maniak
Posty: 1120
Rejestracja: 06 lis czw, 2003 11:16 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: Włocławek

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

Post autor: pawel »

Wtyczka na 4 foto ściemniacz
P205
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

Post autor: DJPreZes »

Na 5 fotce - poza żółtą od halogenów obie pozostałe zostają wolne (nie wiem czemu, ale tak miałem we wszystkich 205 do tej pory). Na tej fotce niżej to możliwe, że wtyczka od czujnika poziomu wody jest.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
KrakerSx
Uzalezniony
Posty: 624
Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

Post autor: KrakerSx »

Dziękuję wszystkim za pomoc, fajnie że są jeszcze osoby które chcą pomagać i pomagają :W _O_
Awatar użytkownika
KrakerSx
Uzalezniony
Posty: 624
Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

Post autor: KrakerSx »

No i znów potrzebuję "Waszej" pomocy, w rozszyfrowaniu kabelków/wtyczek/przewodów.

1. Czy dobrą wtyczkę podłączyłem, jeżeli nie to (patrz zdjęcie niżej) to gdzie powinna iść ??
20130907_181641.jpg
2. Gdzie podłączyć tą wtyczkę może we wtykę ze zdjęcia wyżej ?? jeżeli nie to gdzie ??
20130907_181656.jpg
3. Czy powinien iść tu jeszcze jakiś przewód ??
20130908_140942.jpg
4. Gdzie podpiąć koniec (niebieskie kółeczko :D)
20130908_140956.jpg
5. Została mi wtyczka z wiązki od chłodnicy (wiatrak podpięty, i oba czujniki w chłodnicy) pozostało tylko to.
20130908_141124.jpg
Z góry dziękuje i pozdrawiam :W
Awatar użytkownika
pawel
Maniak
Posty: 1120
Rejestracja: 06 lis czw, 2003 11:16 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: Włocławek

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

Post autor: pawel »

fot 5 wtyczka przy chłodnicy pusta
P205
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

Post autor: DJPreZes »

1 - raczej dobrze
2 - czujnik temperatury wody (lub wstecznego - są takiego samego koloru i oba takiej długości, że spokojnie je zamienisz przypadkiem :P) - od prawej strony termostatu - znajdziesz pasującą wtyczkę
3 - coś powinno, ale teraz nie pamiętam - wieczorem jak jeszcze nikt nie napisze to spojrzę pod maskę
4 - to jest ogólnie przewód od podciśnienia, m.in. do szyberdachu i do serwa wchodzi z tego co pamiętam, ale jak mówiłem - dopiero wieczorem dokładne potwierdzenie będzie
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
KrakerSx
Uzalezniony
Posty: 624
Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

Post autor: KrakerSx »

pawel pisze:fot 5 wtyczka przy chłodnicy pusta
Dziękuje :W
DJPreZes pisze: 2 - czujnik temperatury wody (lub wstecznego - są takiego samego koloru i oba takiej długości, że spokojnie je zamienisz przypadkiem :P) - od prawej strony termostatu - znajdziesz pasującą wtyczkę
Właśnie !!!! Zapomniałem że mam wykręcony czujnik wstecznego 8)7
DJPreZes pisze: 3 - coś powinno, ale teraz nie pamiętam - wieczorem jak jeszcze nikt nie napisze to spojrzę pod maskę
4 - to jest ogólnie przewód od podciśnienia, m.in. do szyberdachu i do serwa wchodzi z tego co pamiętam, ale jak mówiłem - dopiero wieczorem dokładne potwierdzenie będzie
Tak zgadza się, jeden wężyk idzie do puszki w podszybiu, a właśnie jeden mam luźny, tak jak mówisz on nie idzie przypadkiem w ten trójnik z grubym przewodem ciśnieniowym w serwie ??

Będę bardzo wdzięczny jak sprawdzisz :W
Awatar użytkownika
cejot
Forum Admin
Posty: 3561
Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
Lokalizacja: Warszawa

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

Post autor: cejot »

KrakerSx pisze:Tak zgadza się, jeden wężyk idzie do puszki w podszybiu, a właśnie jeden mam luźny, tak jak mówisz on nie idzie przypadkiem w ten trójnik z grubym przewodem ciśnieniowym w serwie ??

Będę bardzo wdzięczny jak sprawdzisz :W
Jeden wężyk idzie do pojemnika, jeden w budę do dachu, a trzeci idzie do tego trójnika przy serwie. Zdaje się, że średnica wewnętrzna 3 albo 4 mm, ale głowy sobie uciąć nie dam.
Jedź na biegu, żyj na luzie... :)

-----
205 '91 Automatic | 205 '92 El Charro | 205 '94 La Moisissure
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

Post autor: DJPreZes »

Zapomniałem dzisiaj - wróciłem tak późno do domu, że już było ciemno.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
scaliburgreg
Junior
Posty: 319
Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
Numer Gadu-gadu: 5932746
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

Post autor: scaliburgreg »

Ja Wam coś powiem - ten temat już od dawna prosi się by go przenieść do działu "Większe Projekty...". W końcu za niedługo będzie nówka z salonu _O_
Obrazek
Awatar użytkownika
RafGentry
Moderator
Posty: 6945
Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

Post autor: RafGentry »

scaliburgreg pisze:Ja Wam coś powiem - ten temat już od dawna prosi się by go przenieść do działu "Większe Projekty...". W końcu za niedługo będzie nówka z salonu _O_
Mówisz - masz 8)
Awatar użytkownika
KrakerSx
Uzalezniony
Posty: 624
Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

Post autor: KrakerSx »

scaliburgreg pisze:Ja Wam coś powiem - ten temat już od dawna prosi się by go przenieść do działu "Większe Projekty...". W końcu za niedługo będzie nówka z salonu _O_
Dziękuje bardzo za docenienie prac _O_
RafGentry pisze:
scaliburgreg pisze:Ja Wam coś powiem - ten temat już od dawna prosi się by go przenieść do działu "Większe Projekty...". W końcu za niedługo będzie nówka z salonu _O_
Mówisz - masz 8)
Oraz dziękuje za przychylenie się do ww. wniosku. :W

Teraz lekki powiew świeżych informacji, co się dzieje z autkiem.

1. Silnik odpalił bez większych problemów, lecz nie równo pracuje. Dziś sprawdzony i wyregulowany tps
(wg opisu Józka z tąd - http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... ps#p204994),
dolne granice są ustawione idealnie, lecz przy pełnym otwarciu przepustnicy miernik wskazywał tylko 4.18V. Na wtyczce (pin 1-4) napięcie wynosiło 4.85V.

2. Ustawiona śrubka zderzakowa krokowca.

3. Sonda sprawdzona - na początku wartość napięcia na mierniku na rozgrzanym silniku wskazywała 0.44V po dodaniu gazu skoczyło do 3,50-4V i za chwilkę spadło do 0.9 i już nie wychodziło ponad 1.0. I Taki stan rzeczy już się utrzymywał w miarę podnoszenia obrotów napięcie dochodziło do 0.9 i spadło do 0.2-0.3.

4. Nie mogę wyregulować zapłonu, niestety nie posiadam lampy, ale nawet na ucho nie chce się ustawić, chociaż nie ma problemu z odpaleniem i łapie od strzała, silnik, dziwnie chodzi.
Raz przyspiesza do 1100-1200 obrotów po czym spada do 400-600 i się dławi, lecz nie gaśnie.

4,5. Nowe kable,świece, kopułka i palec.

5. Ufo sprawdzone nie da się zassać powietrza :D

6. Komp wywala błąd = 41 * Sygnał ilości obrotów dla cewki zapłonowej


Ktoś ma jakieś porady bo już mnie głowa boli od wertowania opcji "szukaj"

_O_ :W
Awatar użytkownika
KrakerSx
Uzalezniony
Posty: 624
Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

Post autor: KrakerSx »

Jak się okazało jednak sonda była padnięta, w środę podczas mierzenia uzyskała wynik -0,05V 8)7 .

* Wymieniona sonda (Magneti Marelli) - teraz pięknie pokazuje zubożanie lub wzbogacanie mieszanki, niestety nie potrafi się ustabilizować na 0.5V.

* Czujnik temperatury silnika - rezystancję utrzymuję w miarę i trzyma się w granicach. Niestety napięcie z jakim powinien zacząć wg opisów nie jest "około 3.4V" a 2.1V. Gdy rośnie temperatura silnika i miernik powinien wskazywać 0.9V przy włączeniu się wentylatora, niestety pokazuje 0.1V.

Obroty silnika wysokie (1900-2200 obr/min) jak by cały czas był na ssaniu. Po przeszukaniu forum upewniam się że to czujnik temperatury do wymiany, Czy ktoś mógłby jeszcze to potwierdzić, lub zaproponować jeszcze jakieś inne dodatkowe sprawdzenie tego "dziada"

Pozdrawiam :W
Awatar użytkownika
d_ARC
Uzalezniony
Posty: 887
Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
Numer Gadu-gadu: 2897169
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

Post autor: d_ARC »

Jeśli tego nie robiłeś, to sprawdź silnik krokowy. U mnie w TU trzymał za wysokie długo po odpaleniu, a po nagrzaniu zbyt wolno schodził. Wymieniłem i jest ok. W XU takie cuda robił mi też przepływomierz. No i po wymianach koniecznie reset kompa.
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

Post autor: TO-MI »

KrakerSx pisze: * Wymieniona sonda (Magneti Marelli) - teraz pięknie pokazuje zubożanie lub wzbogacanie mieszanki, niestety nie potrafi się ustabilizować na 0.5V.
ponieważ nie powinna sie stabilizować na 0.5V :wink:
przy sprawnym układzie ma oscylować
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
ODPOWIEDZ