klekocix pisze:Miałby być zdjęcia góry, będą... od spodu
Dziś XR-ek pojechał na "pakiet startowy" czyli
- wymiana rozrządu z pompą wody
- wymiana oleju z filtrem (półsyntetyk)
Zmianę filtra powietrza oraz paliwa wykonam sam
Przy okazji okazało się, że popukiwanie w zawieszeniu, które poprzedni właściciel wziął za uszkodzony wahacz okazało się brakiem spinki elastycznego przewodu hamulcowego
Czyli jeden koszt odpadł.
Również zamiast luzów w zawieszeniu (końcówki drążków do wymiany, zbieżność) okazało się że jest drobny luz na krzyżaku, więc do wymiany.
Całe zawieszenie okazało się w bdb stanie.
Na silniku na misce olejowej widać 2 krople oleju od lewej jego strony (patrząc od przodu auta). Czyżby to simmering wałka rozrządu lub wału?
Do wymiany mam jeszcze siłowniki tylnej klapy bo trzymają jak się rozgrzeją na słońcu no i antena, gdyż ten bat jak z CB zdecydowanie psuje linię całego auta.
A, no i nie działa spryskiwacz tylnej szyby (nie słychać dźwięku silniczka).
Można by pomyśleć o zmianie radia bo obecnie jest kaseciak JVC z końca lat 90-tych, raczej słabo zbiera stacje radiowe a żadnej kasety nie mam już żeby sprawdzić
Jak tylko auto wróci od mechanika i będę miał chwilę czasu to spróbuję nadać błysk lakierowi a wtedy zapodam zdjęcia
Auto teoretycznie dobrze byłoby zostawić w oryginale, niestety w głowie mi inne rzeczy
Wolałbym go trochę obniżyć, jakaś ładna felga lub kołpak, dokładka przedniego i tylnego zderzaka, halogeny...
P.S. to normalne, żeby Pug stojąc 5 dni bez ruchu na dworze (przypominam, auto na gaźniku) zapala bez ssania ręcznego?