Martinoo, znowu pojechałeś! Najpierw było ok. Założyłeś dokładkę z 309, ujdzie. Spryskiwacze - tragedia. Wróciłeś do fabryki - SUPER. A teraz? Już W OSTATECZNOŚCI wolałem go z dokładką z 309.
Co będzie dalszym krokiem? W tej sytuacji dodatkowo Morette'y mnie nie zdziwnią
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
Pluto pisze:A zamiast nowego silnika, nie myślałeś o uturbieniu obecnego?
Małym nakładem finansowym idzie fajnie podnieść moc.
koszt nie taki mały jak myslisz z tym uturbieniem. Silnik kupiony i teraz go tylko przełozyc i bedzie grało
Nie zagłębiałem się dokładnie między silniki 1.5 a 1.9 diesla, ale jest jeden projekt na forum 106, gdzie właśnie suszarkę zamontowano. Koszty wszystkiego nie przekraczały 600zł.
Jeżeli się chce więcej to owszem, większe pieniądze.
Czytałem kiedyś, a nie chce mi się wertować. Co za silnik wrzucasz?
Grill na czerwono, zdjąć te białe nakładki z halogenów i będzie git . Mnie się powoli zaczyna podobać ta 205 Byłoby strasznie nudno gdyby każdy pug wyglądał tak samo , a skoro ten wprowadza takie zamieszanie na forum to już jestem ciekaw co powiecie na mojego
Pluto pisze:A zamiast nowego silnika, nie myślałeś o uturbieniu obecnego?
Małym nakładem finansowym idzie fajnie podnieść moc.
koszt nie taki mały jak myslisz z tym uturbieniem. Silnik kupiony i teraz go tylko przełozyc i bedzie grało
Nie zagłębiałem się dokładnie między silniki 1.5 a 1.9 diesla, ale jest jeden projekt na forum 106, gdzie właśnie suszarkę zamontowano. Koszty wszystkiego nie przekraczały 600zł.
Jeżeli się chce więcej to owszem, większe pieniądze.
Czytałem kiedyś, a nie chce mi się wertować. Co za silnik wrzucasz?
1.9 TD
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!