Roland Garros 92r by Janek&Agata
- KrakerSx
 - Uzalezniony
 - Posty: 624
 - Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
 - Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Co zrobić gdy TPS na pinie 4 nie pokazuje wartości 0.2V tylko 0.02V i nie ma możliwości wyregulowania, gdyż podczas regulacji wartość się nie zmienia. Czujnik TPS jest nowy. 
Cała przepustnica do wymiany ??
			
			
									
						
							Cała przepustnica do wymiany ??
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
			
						Roland Garros 92'
- Agata_RG
 - Nowicjusz
 - Posty: 20
 - Rejestracja: 02 lut sob, 2013 8:38 pm
 - Posiadany PUG: Roland Garros
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Lublin
 
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Powolutku i do przodu
Pozdrawiamy  
			
			
									
						
										
						- lisek88
 - Junior
 - Posty: 161
 - Rejestracja: 22 sty ndz, 2012 2:57 pm
 - Posiadany PUG: 206 HDi
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Niemce
 
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Uda się wyjechać jeszcze w tym sezonie?
			
			
									
						
										
						- KrakerSx
 - Uzalezniony
 - Posty: 624
 - Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
 - Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
On już jeździł po "podwórku"  
 
Jeżeli nowy komputer pomoże w bolączkach silnikowi, to myślę że pozostanie kwestia 2 tyg i wyjedzie z garażu, na przegląd
 
 
			
			
									
						
							Jeżeli nowy komputer pomoże w bolączkach silnikowi, to myślę że pozostanie kwestia 2 tyg i wyjedzie z garażu, na przegląd
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
			
						Roland Garros 92'
- 
				szymon
 - Junior
 - Posty: 441
 - Rejestracja: 25 gru sob, 2010 10:13 pm
 - Posiadany PUG: 205 GR 1.4 1992
 - Numer Gadu-gadu: 125384
 - Lokalizacja: Ostrowiec Św
 
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
przegląd powinni teraz podbić hehe  
			
			
									
						
							Reanimacja GR http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=35&t=26336
			
						- KrakerSx
 - Uzalezniony
 - Posty: 624
 - Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
 - Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Niestety mimo wymiany :jozek pisze:... Teraz miernik w rękę i podłączasz się do pinów 1-2 (pierwsze dwa piny od kabiny pasażerskiej). Wtyczka do TPSu musi być cały czas podpięta (zsuń sobie tylko gumkę z wtyczki), przekręcasz kluczyki żeby kontrolki się zapaliły, napięcie na pinach 1-2 przy zamkniętej przepustnicy musi wynosić 0,20-0,25V. Jesli jest inne to odkręć 4 śrubki torx i wyreguluj. Po regulacji sprawdź czy ścieżki nie maja przerw- stopniowo otwieraj przepustnice i obserwuj wskazania woltomierza. Napięcie musi płynnie rosnąc, aż do otwarcia około 1/4 przepustnicy potem napięcie już nie rośnie i utrzymuje się na stałym poziomie 4,8-4,9V. Teraz trzeba sprawdzić 2 ścieżkę, podłączamy woltomierz do pinów 1-4 , przy całkowicie zamkniętej przepustnicy musi być napięcie 0,0-0,2V i nie zmieniać się aż do 1/5 otwarcia przepustnicy, potem napięcie powinno płynnie wzrastać aż przy całkowitym otwarciu przepustnicy powinno mieć wartość 4,5-4,9V.
* przepustnica
* sonda lambda
* silnik krokowy (nowy)
* TPS (nowy)
* czujnik temp. silnika (nowy)
* komputer
Nie jestem w stanie osiągnąć ww. wartości regulacyjnych:
1. na pinach 1-2 napięcie wynosi 0.22V i ładnie podnosi się podczas otwierania przepustnicy do 4.85V.
2. na pinach 1-4 napięcie jest 0.02V a dokładnie 017mV (w opisie 0.2V - 200mV), i po 1/5 otwarcia przepustnicy dopiero wzrasta tylko do 4.17V
3. przy odłączonej wtyczce od TPS napięcia na pinach 1-5 wynosi 5V, po podłączeniu spada do 4.86V
Przerwa między krokowym a zderzakiem 0.5mm ustawiona.
Objawy silnika to :
Nie trzymanie wolnych obrotów, powolne schodzenie z wysokich obrotów po puszczeniu gazu, oraz falowanie obrotów.
Jak odpalę silnik zimny to obroty wskakują od razu na około 2000 obr/min. Dopiero jak silnik osiąga powyżej 80 stopni obroty powoli spadają nawet do 800 obr/min., a po przegazowaniu utrzymują się na 1,500 obr/min i po 2-3min spadają na 1000 obr/min przy tym falując w granicach 100-200 obr/min
Przeczytałem raczej wszystkie tematy o takich objawach w silnikach TU i nic nowego nie mogę znaleźć niż te rzeczy które już wyeliminowałem lub wymieniłem
Jeżeli mi coś "uciekło" Proszę o porady co jeszcze mam sprawdzić
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
			
						Roland Garros 92'
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Jaki czujnik temp silnika?/ Taki jaki ma być, czy tak jaki w sklepie dali? Dają często czujnik do Alfy, a on ma zupełnie inną charakterystykę.. Jak wygląda wiązka? Piny czyste?
			
			
									
						
										
						- KrakerSx
 - Uzalezniony
 - Posty: 624
 - Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
 - Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Czujnik nie od Alfy (mam taką nadzieję) bo to sklep tylko z częściami do francuzów. 
Wiązkę czyściłem i piny też czyste.
Czujnik pokazuje prawidłową rezystancję co do temperatury oraz napięcie też nie przekłamuje równomiernie spada wraz z wzrastającą temperaturą silnika, chociaż martwi mnie fakt iż wg opisu etzolda powinien osiągnąć około 0.9V w momencie włączenia się wentylatora a on ma kolo 0.5-0.6V.
Na wcześniejszym czujniku obroty startują od 3000 i spadają max do 2500 i tak się trzymają, oraz napięcie utrzymuje się stale kolo 4.5V, rezystancja była daleko poza zakresem wg etzolda.
			
			
									
						
							Wiązkę czyściłem i piny też czyste.
Czujnik pokazuje prawidłową rezystancję co do temperatury oraz napięcie też nie przekłamuje równomiernie spada wraz z wzrastającą temperaturą silnika, chociaż martwi mnie fakt iż wg opisu etzolda powinien osiągnąć około 0.9V w momencie włączenia się wentylatora a on ma kolo 0.5-0.6V.
Na wcześniejszym czujniku obroty startują od 3000 i spadają max do 2500 i tak się trzymają, oraz napięcie utrzymuje się stale kolo 4.5V, rezystancja była daleko poza zakresem wg etzolda.
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
			
						Roland Garros 92'
- xtrack
 - Uzalezniony
 - Posty: 667
 - Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
 - Posiadany PUG: 1.9 GTI
 - Lokalizacja: dolnyslask
 - Kontakt:
 
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
sprawdz czy nie masz nigdzie lewego powietrza....np przewod z serva. posprawdzaj podcisnienia, ewentualnie czy nie masz gdzies nieszczelonsci na samym kolektorze ...uszczelka kolektor glowica.
			
			
									
						
										
						- KrakerSx
 - Uzalezniony
 - Posty: 624
 - Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
 - Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Sprawdziłem jak na moje siły i wiedzę wszystko ok.xtrack pisze:sprawdz czy nie masz nigdzie lewego powietrza....np przewod z serva. posprawdzaj podcisnienia, ewentualnie czy nie masz gdzies nieszczelonsci na samym kolektorze ...uszczelka kolektor glowica.
Inna sprawa:
Potrzebuje dobry środek do zakonserwowania wnęk nadkoli, głównie chodzi mi o tył.
Proszę o propozycję
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
			
						Roland Garros 92'
- mlody333
 - Uzalezniony
 - Posty: 946
 - Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
 - Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kielce
 
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Proponuję Novol linia gravit, nie pamiętam cyferek z nazwy, ale ten nowszy jest dużo gęstszy, nie zawiera bitumów. U mnie uzupełnił standardowe zabezpieczenie.
			
			
									
						
										
						- 
				grzesiek309
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 5502
 - Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
 - Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Białystok
 - Kontakt:
 
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
To ja standardowo: Noxudol body 
			
			
									
						
							Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
 https://www.facebook.com/205renovation/
			
						Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
- Martinoo
 - Moderator
 - Posty: 4031
 - Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
 - Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
 - Numer Gadu-gadu: 8330169
 - Lokalizacja: Gdynia
 - Kontakt:
 
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
bitex 
			
			
									
						
							205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!

			
						307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- Agata_RG
 - Nowicjusz
 - Posty: 20
 - Rejestracja: 02 lut sob, 2013 8:38 pm
 - Posiadany PUG: Roland Garros
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Lublin
 
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Powoli autko nabiera wyglądu 
Dzisiaj odebrane kolejne elementy wnętrza
			
			
									
						
										
						Dzisiaj odebrane kolejne elementy wnętrza
