Oczywiście, że dasz radę!!!
Wtyczki do wyłączników masz 3. Dwie do drzwi kierowcy i jedna od pasażera. Musisz przeciągnąć parę przewodów od jedych drzwi do drugich, no ale to chyba nie jest problem!?!?!
Dobrze by było jakbyś "+" puścił przez bezpiecznik. No i musisz się zastanowić, czy chcesz żeby szyby działały ci zawsze, czy po załączeniu stacyjki?
Szukam schematow jak podpiac silowniki do szyb.
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Szukam schematow jak podpiac silowniki do szyb.
jak zamontujesz by działały ciągle to nie podczepisz podświetlanych przełączników od szyb
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Szukam schematow jak podpiac silowniki do szyb.
Mam schemat elektrycznych szybek na dwa przyciski na środkowym panelu. Przyciski umieszczone są jak w CJ te od elektrycznego dachu. Instalację zrobiłem na ory przyciskach i wtyczkach, wszystko działa nic nie pali się. Wzorowałem się na schemacie z Pug 106. Jak przygotowywałem instalację zrobiłem szkice też na przyciski w kieszeniach. Zrobię foty bo mam to narysowane na kartce i wrzucę w temat. Tylko naładuję baterię w aparacie.
1. Wersja na pojedynczy panel na tunelu (jak wyrzeźbiłem widać w temacie mojego auta, na żywo widzieli Jarema i Robson) 2. Wersja na 2 panele w drzwiach bocznych 3. Wersja na 2 panele i centralny 2 drzwi i tylnia klapa W każdej z wersji jeden z kabli należy wpiąć w 1 pin niebieskiej wtyczki w skrzynce rozdzielczej i wpiąć przekaźnik. Kabelki opisane M to masa podłączone do nadwozia. U mnie wszystko działa bez zarzutu. Schemat zrobiłem na bazie ory schematów z ory nr kabelków tak żebym sam zakumał co i jak podłączyć. (czyli dla idiotów) .
1. Wersja na pojedynczy panel na tunelu (jak wyrzeźbiłem widać w temacie mojego auta, na żywo widzieli Jarema i Robson) 2. Wersja na 2 panele w drzwiach bocznych 3. Wersja na 2 panele i centralny 2 drzwi i tylnia klapa W każdej z wersji jeden z kabli należy wpiąć w 1 pin niebieskiej wtyczki w skrzynce rozdzielczej i wpiąć przekaźnik. Kabelki opisane M to masa podłączone do nadwozia. U mnie wszystko działa bez zarzutu. Schemat zrobiłem na bazie ory schematów z ory nr kabelków tak żebym sam zakumał co i jak podłączyć. (czyli dla idiotów) .