Sierra v8
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Sierra v8
Pies też nie był zadowolony
Ale dźwięk silnika mi się podoba
Ale dźwięk silnika mi się podoba
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- tomek05229
- Junior
- Posty: 400
- Rejestracja: 08 maja sob, 2010 10:54 am
- Posiadany PUG: 205 Forever '95
- Numer Gadu-gadu: 11234915
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski /Wa-wa
Re: Sierra v8
Zgadzam sie Silnik brzmi świetnie Ogólnie może to być całkiem fajna zabawka na tor no i do ogólnego rozluźnienia .
Ciekaw jestem efektu końcowego więc jak najbardziej dopinguje
Ciekaw jestem efektu końcowego więc jak najbardziej dopinguje
- TomekŻulu
- Junior
- Posty: 225
- Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Grenntown
- Kontakt:
Re: Sierra v8
Oto kolejny gorący jeszcze filmik (mój pierwszy zmontowany ) z przeparkowywania projektu sierra v8. Poprostu szatan.
http://www.youtube.com/watch?v=jR9vOzP9BLE
http://www.youtube.com/watch?v=jR9vOzP9BLE
- tomek05229
- Junior
- Posty: 400
- Rejestracja: 08 maja sob, 2010 10:54 am
- Posiadany PUG: 205 Forever '95
- Numer Gadu-gadu: 11234915
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski /Wa-wa
Re: Sierra v8
aż 205-ka w 39 sekundzie poszła do odcięcia
- TomekŻulu
- Junior
- Posty: 225
- Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Grenntown
- Kontakt:
Re: Sierra v8
No tak realnie to w 9s. =100 i koniec drugiego biegu.
- TomekŻulu
- Junior
- Posty: 225
- Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Grenntown
- Kontakt:
Re: Sierra v8
Przedwczoraj miałem okazję poczuć tą bestie w swoich rękach i drżących na pedałach nogach. Prawdę mówiąc pierwszy raz miałem okazje otwierać przepustnicę silnika v8 więc nie mogę go porównać do innych podobnych. Co do projektu to autko świetnie się prowadzi dzięki zawieszeniu B6 i poliuretanom , w pełni sterowalne ale i w pełni dzikie jak dla mnie- wiec to nie był test na 100% . No dobra trzaskam drzwimi , echo pustej blachy przebiło gang mruczącego niemieckiego potwora, noga na hamulec - o kur.... mega twarde - zaciski 4ro tłoczkowe brembo wspomagane są seryjnym dziurawym servo Raz się żyje ale rozsądek mówi spokojnie zaraz to opanujemy i będzie git i tak się stało 1 bieg i jadę, powolutku ,2 bieg jadę i hamuje eee jet ok. No dobra lekko gazu i szarpnięcie z lekkim piskiem opon. Toczę się dalej i wciskam nagle gaz , pełna spina i brak trakcji , 3bieg tył z wszelka cene chce wyprzedzić przód ale walcze, 4bieg masakra piszczy dalej . Hamowanie- skęt i start z drugiego biegu , walka ,3 walka, 4 walka, Cały już mokry ręce drżą, poliki pufają powietrze by przyspieszone tętno miało więcej tlenu w krwi, układ nerwowy na 110% zbiera informacje czy tył zbytnio nie zachodzi a ręce na kierownicy energicznie lewo prawo lewo prawo. Uff stop ,odpuszczam koniec drogi.Warto było Auto nie sprawiło niespodzianki nagłą 180tką czy obcierką felgi po krawężniku- pełna kontrola. Krótki test bo okolica osiedlowa a ryk tego potwora potrafi wyrwać każdego ze snu a nie mówiąc o małych dzieciach. Poziom adrenaliny dawno nie był taki wysoki i wszystkie gdzieś głęboko zamknięte negatywne emocje nagle zostały wyrzucone a to dzięki rodzinnemu sedanowi z mega momentem obrotowym który tak naprawdę powoduje cała zabawę.
Przeznaczenie tego auta to własnie zabawa, żadnych startów w imprezach driftowych,kjs itp. typowy sleeper, który przyspieszeniem będzie nie jedną fajną brykę zawstydzał. Doznania akustyczne gratis
Ten Ford jest przykładem jak naprawdę z małym budżetem można mieć fajnego resoraka, co prawda ogrom pracy ale...
Przeznaczenie tego auta to własnie zabawa, żadnych startów w imprezach driftowych,kjs itp. typowy sleeper, który przyspieszeniem będzie nie jedną fajną brykę zawstydzał. Doznania akustyczne gratis
Ten Ford jest przykładem jak naprawdę z małym budżetem można mieć fajnego resoraka, co prawda ogrom pracy ale...
- TomekŻulu
- Junior
- Posty: 225
- Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Grenntown
- Kontakt:
Re: Sierra v8
Może niebawem
- TomekŻulu
- Junior
- Posty: 225
- Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Grenntown
- Kontakt:
Re: Sierra v8
https://www.youtube.com/watch?v=gYJ2bMc ... ata_player
Takie smarfonowe nudy
Takie smarfonowe nudy
- TomekŻulu
- Junior
- Posty: 225
- Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Grenntown
- Kontakt:
Re: Sierra v8
z tym negatywem to był, ale że nie zabardzo jezdzone było po miejscach ku temu przeznaczonych został zmieniony by dalo sie przekroczyć 100 km/h na publicznej drodzejanczi pisze:jest zajad negatywy i do driftu
- klekocix
- Uzalezniony
- Posty: 523
- Rejestracja: 09 sie ndz, 2009 9:35 pm
- Posiadany PUG: Junior
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Sierra v8
TomekŻulu pisze:https://www.youtube.com/watch?v=gYJ2bMc ... ata_player
Takie smarfonowe nudy
Z ciekawości - ile taki projekt od początku do końca kosztuje? (odpowiedź może być na priv ).
"Mężczyzna jest panem w swoim domu... ale garaż to jego sanktuarium"
- janczi
- Junior
- Posty: 255
- Rejestracja: 30 lip sob, 2011 11:27 am
- Posiadany PUG: 205 1.3 rallye
- Numer Gadu-gadu: 4209036
- Lokalizacja: Busko Zdroj
Re: Sierra v8
nie sluchaj, pisz tutaj;)klekocix pisze:TomekŻulu pisze:https://www.youtube.com/watch?v=gYJ2bMc ... ata_player
Takie smarfonowe nudy
Z ciekawości - ile taki projekt od początku do końca kosztuje? (odpowiedź może być na priv ).
...
-
- Maniak
- Posty: 1061
- Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
- Posiadany PUG: 205 xs
- Lokalizacja: Komorów pod W-wa
Re: Sierra v8
Warto się zarejestrować na Sierrafan.pl i sobie poczytać Ale bez pokaźnego worka gotówki ( i ogromnego zaplecza sprzętowego ) nie ma co podchodzić .