Xsara VTS
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Xsara VTS
Zupełnie przypadkiem stałem się właścicielem Xsary VTS.
Auto jest z 2003 roku, przebieg oryginalny i udokumentowany około 103 tys km. kupione w polskim salonie w Warszawie, serwisowane u Rokickiego w Piasecznie...ogólnie zadbane, choć sporo pracy potrzeba, by wyło takie..jak chcę.
Dziś dopiero przerejestrowałem na siebie, zapłaciłem ubezpieczenie ( polisa już na mnie ), poczyściłem tu i ówdzie...
Wymieniłem olej na Valvoline SynPower 5w40, filtry Purfluxa...powoli ogarniam.
Jutro zmieniam rozrząd, płyn chłodniczy i wspomagania. Zostanie jeszcze olej przekładniowy i płyn hamulcowy oraz czynnik klimatyzacji
Trafiło się tak, że w aucie działa wszystko prócz dwóch rzeczy...ręczny na lewe koło - nie żyje oraz ogrzewanie lusterka pasażera. Reszta jak na razie bez zarzutu.
Silniczek sprawuje się wyśmienicie, dobrze zapalał w mrozy, wkręca się płynnie do końca, wolne obroty trzymają prawidłowo, klawiatura cichutka. Jedynie co na dzień dzisiejszy psuje efekt, to jęcząca któraś rolka..ale temat jutro zniknie, o będzie nowy rozrząd oraz pasek i rolki alternatora ( sprężarki ).
Zawieszenie jak na moje bez zarzutów. Jedynie belka stoi troszkę za wysoko, była robiona kiedyś przez poprzednika, może o ząbek podnieśli...na razie tak jeżdżę i nie dotykam.
Autko niewiele pali tak naprawdę. Na dystansie około 600 km , gdzie 70% trasy i 30 % miasta spalił około 7,5 l/100 km . Owszem jazda była raczej oszczędna ale nie emerycka. Tak więc wydaje mi się, ze wynik nie najgorszy
Puki co zamieszczam zdjęcia zrobione przez poprzednika. Jak nastaną cieplejsze , bardziej słoneczne dni, porobię swoje.
Auto jest z 2003 roku, przebieg oryginalny i udokumentowany około 103 tys km. kupione w polskim salonie w Warszawie, serwisowane u Rokickiego w Piasecznie...ogólnie zadbane, choć sporo pracy potrzeba, by wyło takie..jak chcę.
Dziś dopiero przerejestrowałem na siebie, zapłaciłem ubezpieczenie ( polisa już na mnie ), poczyściłem tu i ówdzie...
Wymieniłem olej na Valvoline SynPower 5w40, filtry Purfluxa...powoli ogarniam.
Jutro zmieniam rozrząd, płyn chłodniczy i wspomagania. Zostanie jeszcze olej przekładniowy i płyn hamulcowy oraz czynnik klimatyzacji
Trafiło się tak, że w aucie działa wszystko prócz dwóch rzeczy...ręczny na lewe koło - nie żyje oraz ogrzewanie lusterka pasażera. Reszta jak na razie bez zarzutu.
Silniczek sprawuje się wyśmienicie, dobrze zapalał w mrozy, wkręca się płynnie do końca, wolne obroty trzymają prawidłowo, klawiatura cichutka. Jedynie co na dzień dzisiejszy psuje efekt, to jęcząca któraś rolka..ale temat jutro zniknie, o będzie nowy rozrząd oraz pasek i rolki alternatora ( sprężarki ).
Zawieszenie jak na moje bez zarzutów. Jedynie belka stoi troszkę za wysoko, była robiona kiedyś przez poprzednika, może o ząbek podnieśli...na razie tak jeżdżę i nie dotykam.
Autko niewiele pali tak naprawdę. Na dystansie około 600 km , gdzie 70% trasy i 30 % miasta spalił około 7,5 l/100 km . Owszem jazda była raczej oszczędna ale nie emerycka. Tak więc wydaje mi się, ze wynik nie najgorszy
Puki co zamieszczam zdjęcia zrobione przez poprzednika. Jak nastaną cieplejsze , bardziej słoneczne dni, porobię swoje.
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Xsara VTS
Ładna
Co tam pod machą siedzi?
Co tam pod machą siedzi?
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- xtrack
- Uzalezniony
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: dolnyslask
- Kontakt:
Re: Xsara VTS
gratuluje zakupu....obnizyc belke i bedzie ok
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Xsara VTS
Jak belka kiedyś padnie, to zostanie obniżona na 100%
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Xsara VTS
Żwawe XU10J4RSgrzesiek309 pisze:Ładna
Co tam pod machą siedzi?
Zdjęcie przed ogarnięciem komory...ale widać, ze nie było nic grzebane, bo wszędzie stary zależały kurz i brud z dróg...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- xtrack
- Uzalezniony
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: dolnyslask
- Kontakt:
Re: Xsara VTS
wkladka k&n z 205 gti pasuje do xsary p2p....to tak mi sie przypomniało jak przestawiałem pudełko z filtrem Munira, ktore zreszta kupił od Ciebie
jak bys cos potrzebował to mam pare gratrów.
jak bys cos potrzebował to mam pare gratrów.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Xsara VTS
Zgadzam się...już poluję na taką...
Mam natomist wkładkę K&N pasującą do metalowych puszek od T16 ;-0 ale niestety nie da się założyć..za długa
Mam natomist wkładkę K&N pasującą do metalowych puszek od T16 ;-0 ale niestety nie da się założyć..za długa
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Wlolas
- Nowicjusz
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 mar wt, 2013 11:49 pm
- Posiadany PUG: 1.0 Junior 91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/Świnoujście
Re: Xsara VTS
Miałem okazję zobaczyć go na żywo i pomimo iż bardziej byłem zaaferowany moim już 306 to musze przynać, że auto prezentuje się bardzo fajnie. Widać, że ma sportowy charakter, ale tym nie epatuje, nie jest krzykliwe i przez to bardziej gustowne... tak sądze
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Xsara VTS
Wczoraj wymieniałem rozrząd...powiem tak...to był ostatni moment. Rolki mocno zużyte, pasek alternatora w stanie kiepskim...natomiast pasek rozrządu był w tak znacznym stopniu rozkładu, że zaczynał już pękać po bokach.
Rolka pośrednia paska alternatora była tak tragicznie zużyta, że nie widziałem nigdy rolki w takim stanie...podczas pracy silnika jęczała jak zarzyna świnia, a bieżnia praktycznie przestawała istnieć...założyłem nowe rolki, paski, pompę wody, poskładałem do kupy. Teraz jest cisza, w końcu słychać prawidłową pracę silnika.
Ciesze się, że zrobiłem to teraz, bo nie daj Boże ... mogłoby dojść do zerwania paska. A to nie byłoby miłe niestety jak wiemy
Jako test dziś pokonałem autostradową trasę do Gdańska. Wszystko w jak najlepszym porządku.
Przedwczoraj wymianie uległ również płyn wspomagania.
Przy okazji wymiany pompy oczywiście stary płyn został zastąpiony nowym
Jaki z tego wniosek ? Przebieg w 100 % ory, stare zdemontowane rolki miały na sobie sygnatury PSA.
Pasek założony fabrycznie miał starczyć na 10 lat...i jest to faktycznie okres graniczny - BEZWZGLĘDNIE !!!
Rolka pośrednia paska alternatora była tak tragicznie zużyta, że nie widziałem nigdy rolki w takim stanie...podczas pracy silnika jęczała jak zarzyna świnia, a bieżnia praktycznie przestawała istnieć...założyłem nowe rolki, paski, pompę wody, poskładałem do kupy. Teraz jest cisza, w końcu słychać prawidłową pracę silnika.
Ciesze się, że zrobiłem to teraz, bo nie daj Boże ... mogłoby dojść do zerwania paska. A to nie byłoby miłe niestety jak wiemy
Jako test dziś pokonałem autostradową trasę do Gdańska. Wszystko w jak najlepszym porządku.
Przedwczoraj wymianie uległ również płyn wspomagania.
Przy okazji wymiany pompy oczywiście stary płyn został zastąpiony nowym
Jaki z tego wniosek ? Przebieg w 100 % ory, stare zdemontowane rolki miały na sobie sygnatury PSA.
Pasek założony fabrycznie miał starczyć na 10 lat...i jest to faktycznie okres graniczny - BEZWZGLĘDNIE !!!
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Xsara VTS
Witamy w trójmieście,
całe szczęście że sie nie zerwał
całe szczęście że sie nie zerwał
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Xsara VTS
Ktoś mógłby mi podpowiedzieć, jakiego producenta i jaki typ alufelg pasowałby najlepiej do Xsary ? Mam pewne typy ale chciałbym poznać Wasze zdanie
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl