Zmiana kierownicy z prawej na lewą strone
- 205_Winner
- Junior
- Posty: 268
- Rejestracja: 22 sie ndz, 2004 4:05 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
przejeżdzając przez granicę nic nie zgłaszasznarcodrive pisze:Zastanawia mnie jedna rzecz.
Przejeżdzając przez granice zgłaszam auto do odprawy celnej. Czy oni piszą tam w papierach że kiera jest po prawej stronie???
Bo jeżeli tak to przy rejestracji pani w okienku powie że się nie da zarejestrować. No ale my jej powiemy że teraz auto ma kiere normalnie. No i wtedy pani zarząda opini rzeczoznawcy o przeróbce. A to już koszta no i sama przeróbka musi wyglądać jak fabryczna
Tak czy jak
Niech mnie ktoś oświeci
a lamp nie trzeba zmieniać biją tylko w drugą stronę bardziej!!!
- JoT_JoT
- Moderator
- Posty: 2910
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
- Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
- Numer Gadu-gadu: 3288286
- Lokalizacja: Wrocław
Aha tak przy okazji spawarka nie jest do niczego potrzebna wszystko można spokojnie odkręcić wystaczy kilka kluczy. Spawrka jest potrzebna jedynie do cięcia karoserii. Reszta (właćznie z serwem kolumną kierowniczą itd) Jest bez problemu do rozkręcenia Da sie wszystko zrobić. Jedyne co sie jeszcze przydaje oprócz kluczy to WD 40
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
- cheatoss
- Maniak
- Posty: 1656
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
zeby wydlubac dziure na kolumna z lewej strony nie wystarczy kilka kluczy i WD 40... palcem tez sie nie wydlubie :> plus, przydaloby sie zaspawac dziure z prawej =]JoT_JoT pisze:Aha tak przy okazji spawarka nie jest do niczego potrzebna wszystko można spokojnie odkręcić wystaczy kilka kluczy. Spawrka jest potrzebna jedynie do cięcia karoserii. Reszta (właćznie z serwem kolumną kierowniczą itd) Jest bez problemu do rozkręcenia Da sie wszystko zrobić. Jedyne co sie jeszcze przydaje oprócz kluczy to WD 40
sprzedany
a widział któryś z Was wogóle 205 rozbebraną ze sterem po prawej ???
niektóre autka np. mondeło z tego co pamiętam servo chamulcowe ma normalnie po lewej ... a od pedału (który jest po prawe) idzie długa rura taka jak w nauce jazdy przez całe autko ..
ale taką 205 można dostać za free ... więc przerabianie nabiera sensu .. ale juz chyba poszukać w dobrym stanie przynajmniej blachy i poprzekładać mechanike (belka,zawiecha przód,fotele,drzwi,klapa,silnik,skrzynia,zderzaczki,fele) i łatwiej bedzie niz w angliku robić kierownice.
edit:
a lagunie to wystarczy pokręcić śrubkami ...
niektóre autka np. mondeło z tego co pamiętam servo chamulcowe ma normalnie po lewej ... a od pedału (który jest po prawe) idzie długa rura taka jak w nauce jazdy przez całe autko ..
ale taką 205 można dostać za free ... więc przerabianie nabiera sensu .. ale juz chyba poszukać w dobrym stanie przynajmniej blachy i poprzekładać mechanike (belka,zawiecha przód,fotele,drzwi,klapa,silnik,skrzynia,zderzaczki,fele) i łatwiej bedzie niz w angliku robić kierownice.
edit:
a lagunie to wystarczy pokręcić śrubkami ...
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Znam kolesia ktory sprowadza glownie Peugeoty z kazdego mozliwego kraju Walniete, zdrowe, zmasakrowane...byle sciagnac Ostatnio jak u niego bylem to miedzy innymi mial 5 foreverow i 4 winnery (a 605 to masa..i to jakich az sie lezka w oku kreci, ze nie mam kasy, zeby kupic) Stan idealny... do tego ok 20 szrotow...to w tyl to w bok, itd. W garazu mial cztery 406 prawostronne, z czego dwie juz bylby przerobione Pytalem sie czy nie da rady tak 205 zrobic, to powiedzial, ze jak dostarcze czesci to za 200zl mi to zrobi, a jak czesci ma dac, to ok 750-800, max 1000, jesli to jakis limitowany i by musial czesci dobierac.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- JoT_JoT
- Moderator
- Posty: 2910
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
- Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
- Numer Gadu-gadu: 3288286
- Lokalizacja: Wrocław
Wiem tylko że koszt zarejestrowania autka z niemczech, opłaty akcyzy rejestracja tłumaczenia itp. to za autko o wartości tam około 100 Euro to będzie w granicach 1500 zł w zlależności od tego jak tanio sobie możecie załatwic tłumaczenia.
Pierwszy przegląd po przywiezieniu autka z zagranicy to jakieś 200 zł akcyza to 65% od tych 100 Euro np to jest jakieś 260 zł itd się zbiera to
Pierwszy przegląd po przywiezieniu autka z zagranicy to jakieś 200 zł akcyza to 65% od tych 100 Euro np to jest jakieś 260 zł itd się zbiera to
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]