XU9J1/A Automatic '89 1891ccm
- Vroobell205
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
XU9J1/A Automatic '89 1891ccm
Witam!
Szukam info o tym silniku i w sklepach których pytałem brak info w bazach.
Nie mogę nawet dobrać kabli bo nie wiadomo jaki aparat zapłonowy a po VIN nic im nie wyskakuje ("bo za stary" jak mówią).
Chcę zrobić wymianę wszystkiego co eksploatacyjne czyli filtry i płyny, świece.
Auto ma objaw, że jak jest zimne to odpala i się dusi. Trzeba odpalić z wciśniętym pedałem gazu i przytrzymać z 10 sekund. Potem już mija, chociaż mam wrażenie że ma niskie obroty a w wersji którą posiadam nie ma zegaru obrotomierza tylko czasomierz:)
Podpowiedzcie proszę od czego zacząć.
VIN VF320CDF423247609
Z góry dzięki
Szukam info o tym silniku i w sklepach których pytałem brak info w bazach.
Nie mogę nawet dobrać kabli bo nie wiadomo jaki aparat zapłonowy a po VIN nic im nie wyskakuje ("bo za stary" jak mówią).
Chcę zrobić wymianę wszystkiego co eksploatacyjne czyli filtry i płyny, świece.
Auto ma objaw, że jak jest zimne to odpala i się dusi. Trzeba odpalić z wciśniętym pedałem gazu i przytrzymać z 10 sekund. Potem już mija, chociaż mam wrażenie że ma niskie obroty a w wersji którą posiadam nie ma zegaru obrotomierza tylko czasomierz:)
Podpowiedzcie proszę od czego zacząć.
VIN VF320CDF423247609
Z góry dzięki
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: XU9J1/A Automatic '89 1891ccm
Zawor powietrza dodatkowego/jego wtyczka, znajduje sie pod aparatem zaplonowym
GTI_Efekt Masy
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: XU9J1/A Automatic '89 1891ccm
1891 ccm? nie pierwszy raz się spotykam z tą pojemnością, skąd to się wzięło? z realnej różnicy pojemności w związku z inną głowicą? czy jakiś detuning podatkowy na niemcy?
z kablami to proponuję zabrać swoje stare do sklepu mi katalogi źle dobrały i mam na razie druciarsko zrobione /inna końcówki maja od strony aparatu własnie/
z tym odpalaniem to zaworek to jedno, ale u mnie było tak samo do czasu regulacji zapłonu własnie/na razie na oko i ucho, muszę podjechać potwierdzić/
z kablami to proponuję zabrać swoje stare do sklepu mi katalogi źle dobrały i mam na razie druciarsko zrobione /inna końcówki maja od strony aparatu własnie/
z tym odpalaniem to zaworek to jedno, ale u mnie było tak samo do czasu regulacji zapłonu własnie/na razie na oko i ucho, muszę podjechać potwierdzić/
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Vroobell205
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: XU9J1/A Automatic '89 1891ccm
VF320CDF423247609woocash pisze:1891 ccm? nie pierwszy raz się spotykam z tą pojemnością, skąd to się wzięło? z realnej różnicy pojemności w związku z inną głowicą? czy jakiś detuning podatkowy na niemcy?
z kablami to proponuję zabrać swoje stare do sklepu mi katalogi źle dobrały i mam na razie druciarsko zrobione /inna końcówki maja od strony aparatu własnie/
z tym odpalaniem to zaworek to jedno, ale u mnie było tak samo do czasu regulacji zapłonu własnie/na razie na oko i ucho, muszę podjechać potwierdzić/
http://www.planete-205.com/quelle205.php
Wrzucam VIN na tej str i wyskakuje XU9J1
pojemność 1891 jest w papierach poniemieckich
http://www.amazon.de/Stahlfelge-Zoll-Pe ... B005NZE6VQ
nawet felgi do nich są...
Ostatnio zmieniony 15 maja czw, 2014 10:21 pm przez Vroobell205, łącznie zmieniany 1 raz.
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: XU9J1/A Automatic '89 1891ccm
nie no, masz ten sam zestaw co ja w gentry - xu9j1 + zf4hp14
więc co do silnika to pewna sprawa raczej, tylko że mi wydawało się, że xu9j1 to 1905ccm a nie 1891 muszę /jak wrócę / zerknąc jak mam w krzyżackich brifach podaną pojemność z ciekawości.
więc co do silnika to pewna sprawa raczej, tylko że mi wydawało się, że xu9j1 to 1905ccm a nie 1891 muszę /jak wrócę / zerknąc jak mam w krzyżackich brifach podaną pojemność z ciekawości.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Vroobell205
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: XU9J1/A Automatic '89 1891ccm
Jutro zrobię zdjęcie silnika to może pomoże w porównaniu.
A co to ten "zf4hp14"?
A co to ten "zf4hp14"?
- Vroobell205
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: XU9J1/A Automatic '89 1891ccm
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... 2&p=318792woocash pisze:1891 ccm? nie pierwszy raz się spotykam z tą pojemnością, skąd to się wzięło? z realnej różnicy pojemności w związku z inną głowicą? czy jakiś detuning podatkowy na niemcy?
/
Tu kolega ma taki sam
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: XU9J1/A Automatic '89 1891ccm
Jutro zrobię zdjęcie silnika to może pomoże w porównaniu.
nic nie pomoże, z zewnątrz wyglądają tak samo pewnie.
ciekawi mnie tylko ta 6 ccm różnca w podawanej pojemności i z czego to wynika
a co do silnika to w katalogach szukaj czegoś w rodzaju gti 1.9 kat.
czyli 1.9 jetronic 105 /czy tam 102 KM/
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- tok
- Junior
- Posty: 474
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 3:24 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 8405207
- Lokalizacja: Kraków
Re: XU9J1/A Automatic '89 1891ccm
Różnica jest chyba na tłoku, w sensie tłok ma wgłębienie większe bądź mniejsze.
Poza tym z tego co mi wiadomo do różnych silników 1.9 są różne tłoki.
Poza tym z tego co mi wiadomo do różnych silników 1.9 są różne tłoki.
" Kto w młodości głupim nie był, ten na starość nie zmądrzeje!"...
- Vroobell205
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: XU9J1/A Automatic '89 1891ccm
Czyli w sklepie zamawiać części do 1.9 GTI Kat 75kW/102KM
Chciałem zamówić poduszki po silnik wszystkie 3. Sprzedawca powiedział mi że akurat mój rocznik jest przełomowym bo w 1989r. była zmiana i najlepiej sprawdzić czy jest tam kwadratowa poduszka po prawej czy w kształcie gruszki. Tego typu sytuacje pewnie nie raz czy dwa się będą zdarzały więc muszę przywyknąć że dopiero po odkręceniu elementu i położeniu go na ladzie u sprzedawcy mogę poprosić o taki sam.
Chciałem zamówić poduszki po silnik wszystkie 3. Sprzedawca powiedział mi że akurat mój rocznik jest przełomowym bo w 1989r. była zmiana i najlepiej sprawdzić czy jest tam kwadratowa poduszka po prawej czy w kształcie gruszki. Tego typu sytuacje pewnie nie raz czy dwa się będą zdarzały więc muszę przywyknąć że dopiero po odkręceniu elementu i położeniu go na ladzie u sprzedawcy mogę poprosić o taki sam.
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: XU9J1/A Automatic '89 1891ccm
Panowie ale wymyślacie
Pojemność skokowa to skok tłoka*powierzchnia cylindra. Kształt komory spalania nic do tego nie ma
Pojemność skokowa to skok tłoka*powierzchnia cylindra. Kształt komory spalania nic do tego nie ma
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Re: XU9J1/A Automatic '89 1891ccm
Może się mylę, ale spotkałem się z pojemnością 1891 cm i tylko w Niemczech, i głowę dam, że jest to jakiś myk podatkowy. Zresztą, dopóki nie robisz układu tłokowo korbowego, nie będzie to miało jakiegokolwiek znaczenia.
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: XU9J1/A Automatic '89 1891ccm
no ja rozumiem, śpię spokojnie snu mi to z powiek nie spędza, ale po prostu się zastanawiam, czy w tych silnikach, znaczy się co jest innego - niższa głowica? czy coś...
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
Re: XU9J1/A Automatic '89 1891ccm
pojemność to średnica x skok tłoka głowica nie ma nic do tego
w moim dowodzie też widnieje 1891
w moim dowodzie też widnieje 1891
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207