205 CTi Kamkiler-a
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: 205 CTi Kamkiler-a
Myślę, ze od początku powodem był wałek, ja nie sprawdziłem, oni pewnie też....
Po tej akcji podziękowałem silnikowi xu9jaz
Zaczęły się poszukiwania nowej jednostki
dwie opcje chodziły mi po głowie Mi16 lub TCT
06-2011
pod koniec czerwca wracaliśmy nowym nabytkiem na kołach
Citroen XM 2.0 XU10J2CTE 147KM 1997 rok produkcji
Stan blacharski nie był idealny stąd dobra cena za auto- powiedziałbym- dawca idealny.
Trasa 500km do domu przebiegła bez większych problemów, mimo przeciekającej w dużych ilościach pompy wodnej.
Silnik z przebiegiem 135 000km, na trasie prędkości powyżej 210km/h nie robiły na nim większego wrażenia.
XM pojeździł jeszcze trochę i silnik z niego zagościł pod maską Cti rok później
06-2012
Na starcie z komputera zdjęty został immobilizer, problemem była jeszcze klawiaturka kodująca ale zostawiłem ten temat na koniec projektu.
Silnik dostał nową pompę wody i nowy rozrząd, nowe uszczelniacze, nowe większe sprzęgło
Zabawa zaczęła się od początku i trwała aż do tego roku, brak funduszy może wszystko zastopować .
Przy silniku zamontowana została nowa pompa wspomagania od Berlingo
Nowa chłodnica wody Nissens
Nowe wentylatory chłodnicy
nowy IC
kupę złączek i rury z kwasówki
i sporo innych rzeczy
W między czasie w ASO zakupiony został nowy ory zderzak przedni, a rury do IC wyspawałem z kwasówki Aby nie marnować nowych tłumików Bosala przerobiłem środkowy tłumik pod przednią część wydechu z kwasówki skorodowany łącznik wodny pod prawą podłużnicą zastąpiony został aluminiowym odpowiednikiem kabelkologia i omijanie klawiatuki kodowej bez której nie dało się odpalić auta 15-03-2014 auto zagadało XU9JAZ vs. XU10J2CTE
Po tej akcji podziękowałem silnikowi xu9jaz
Zaczęły się poszukiwania nowej jednostki
dwie opcje chodziły mi po głowie Mi16 lub TCT
06-2011
pod koniec czerwca wracaliśmy nowym nabytkiem na kołach
Citroen XM 2.0 XU10J2CTE 147KM 1997 rok produkcji
Stan blacharski nie był idealny stąd dobra cena za auto- powiedziałbym- dawca idealny.
Trasa 500km do domu przebiegła bez większych problemów, mimo przeciekającej w dużych ilościach pompy wodnej.
Silnik z przebiegiem 135 000km, na trasie prędkości powyżej 210km/h nie robiły na nim większego wrażenia.
XM pojeździł jeszcze trochę i silnik z niego zagościł pod maską Cti rok później
06-2012
Na starcie z komputera zdjęty został immobilizer, problemem była jeszcze klawiaturka kodująca ale zostawiłem ten temat na koniec projektu.
Silnik dostał nową pompę wody i nowy rozrząd, nowe uszczelniacze, nowe większe sprzęgło
Zabawa zaczęła się od początku i trwała aż do tego roku, brak funduszy może wszystko zastopować .
Przy silniku zamontowana została nowa pompa wspomagania od Berlingo
Nowa chłodnica wody Nissens
Nowe wentylatory chłodnicy
nowy IC
kupę złączek i rury z kwasówki
i sporo innych rzeczy
W między czasie w ASO zakupiony został nowy ory zderzak przedni, a rury do IC wyspawałem z kwasówki Aby nie marnować nowych tłumików Bosala przerobiłem środkowy tłumik pod przednią część wydechu z kwasówki skorodowany łącznik wodny pod prawą podłużnicą zastąpiony został aluminiowym odpowiednikiem kabelkologia i omijanie klawiatuki kodowej bez której nie dało się odpalić auta 15-03-2014 auto zagadało XU9JAZ vs. XU10J2CTE
Ostatnio zmieniony 09 cze pn, 2014 8:58 pm przez Kamkiler, łącznie zmieniany 1 raz.
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: 205 CTi Kamkiler-a
Nie dawno prezentował się tak,
trzy lata stania
"LEGENDA" it's back Na dzień dobry wleciały do auta nowe lampy przód Valeo + Kierunki Valeo Tylne klosze zostały wymienione na nowe Valeo
napis Peugeot i 2o5 założone nowe + nowy lew na atrapę
nowe czerwone listwy na zderzaki
Tuż przed wigilią zakupione zostały nowe leżaki magazynowe czekały 27 lat ( sprawdzileem dokladnie ) miesiąc temu zakupiłem nowe opony nankang , z czystym sumieniem mogę je polecić
trzy lata stania
"LEGENDA" it's back Na dzień dobry wleciały do auta nowe lampy przód Valeo + Kierunki Valeo Tylne klosze zostały wymienione na nowe Valeo
napis Peugeot i 2o5 założone nowe + nowy lew na atrapę
nowe czerwone listwy na zderzaki
Tuż przed wigilią zakupione zostały nowe leżaki magazynowe czekały 27 lat ( sprawdzileem dokladnie ) miesiąc temu zakupiłem nowe opony nankang , z czystym sumieniem mogę je polecić
Ostatnio zmieniony 06 cze pt, 2014 7:10 am przez Kamkiler, łącznie zmieniany 1 raz.
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: 205 CTi Kamkiler-a
No bez jaj, w sobote oglądałem te felgi i do głowy mi nie przyszło że to nówki
GTI_Efekt Masy
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: 205 CTi Kamkiler-a
A jednak ... trafiły się, szkoda było nie skorzystać.
Zamiast oryginalnych dekli do tych felg dobrałem srebrne dekielki z felg dedykowanych do peugeota, przy okazji zamontowałem koła na nowe dłuższe ocynkowane śruby, przydały się ze względu na dystanse 5mm na tylnej osi.
Aby silnik lepiej oddychał zamontowałem stożek firmy Sparco
Po zrobieniu 500km autem w przednim zawieszeniu zagościły wahacze po wymianie sworzni i nowe końcówki kierownicze TRW.
Uszczelka kolektora wydechowego miała już duże przedmuchy, dlatego zamówiłem nową i zamontowałem zdejmując uprzednio turbinę( nie polecam tej operacji w 205 z tym silnikem, szczególnie gdy zapiekły się śruby) Jeżdżąc tym autem o ekonomice można zapomnieć, nie mniej wolałem aby auto choć trochę nadawało się na trasy - włożona została 5-tka z diesla,
ku mojemu zaskoczeniu po zdjęciu dekla piątego biegu ukazały się trzy całkiem spore kawałki aluminium, no cóż i tak Długo żyła ta skrzynia ...
Do wymiany jest na pewno długa półoś, która była jeszcze przez zakupem auta "regenerowana" przez fachofca i usunięto z niej sprężynę dociskową, przez co stuka jak młot udarowy, szczególnie przy niskich prędkościach.
W przyszłości dojdzie też skrzynia biegów
Zamiast oryginalnych dekli do tych felg dobrałem srebrne dekielki z felg dedykowanych do peugeota, przy okazji zamontowałem koła na nowe dłuższe ocynkowane śruby, przydały się ze względu na dystanse 5mm na tylnej osi.
Aby silnik lepiej oddychał zamontowałem stożek firmy Sparco
Po zrobieniu 500km autem w przednim zawieszeniu zagościły wahacze po wymianie sworzni i nowe końcówki kierownicze TRW.
Uszczelka kolektora wydechowego miała już duże przedmuchy, dlatego zamówiłem nową i zamontowałem zdejmując uprzednio turbinę( nie polecam tej operacji w 205 z tym silnikem, szczególnie gdy zapiekły się śruby) Jeżdżąc tym autem o ekonomice można zapomnieć, nie mniej wolałem aby auto choć trochę nadawało się na trasy - włożona została 5-tka z diesla,
ku mojemu zaskoczeniu po zdjęciu dekla piątego biegu ukazały się trzy całkiem spore kawałki aluminium, no cóż i tak Długo żyła ta skrzynia ...
Do wymiany jest na pewno długa półoś, która była jeszcze przez zakupem auta "regenerowana" przez fachofca i usunięto z niej sprężynę dociskową, przez co stuka jak młot udarowy, szczególnie przy niskich prędkościach.
W przyszłości dojdzie też skrzynia biegów
Ostatnio zmieniony 09 cze pn, 2014 8:47 pm przez Kamkiler, łącznie zmieniany 4 razy.
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- Pluto
- Maniak
- Posty: 1615
- Rejestracja: 17 cze śr, 2009 10:33 pm
- Posiadany PUG: Audi A4 Quattro Avant
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: 205 CTi Kamkiler-a
Sporo czasu, serca i pieniędzy w projekt włożone.
Ale na pewno warto.
Co do opon to jestem innego zdania. Powiedziałem sobie - nigdy więcej Nankangów
Kilka osób też się zastanawiało nad nimi i wiele odradzało - nie posłuchali a teraz twierdzą, że to był zły wybór.
Ale na pewno warto.
Co do opon to jestem innego zdania. Powiedziałem sobie - nigdy więcej Nankangów
Kilka osób też się zastanawiało nad nimi i wiele odradzało - nie posłuchali a teraz twierdzą, że to był zły wybór.
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: 205 CTi Kamkiler-a
Z oponami ns 2 miałem już styczność na felgach 17 lecz nie były to opony nowe.. a mimo to jeździło sie na nich dobrze. Bardzo wytrzymałe. , nie zużywają się w oczach . W tct opony bardzo ładnie się kleją, ciężko mi zabuksowac kołami, nie wiem jak będzie wyglądało to w deszczu, ale jak na razie jest ok .
Znaczenie ma na pewno stan i przebieg opon, zobaczymy z czasem...
No i Nankang ma nietypowe rozmiary i jest to plus.
Znaczenie ma na pewno stan i przebieg opon, zobaczymy z czasem...
No i Nankang ma nietypowe rozmiary i jest to plus.
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 205 CTi Kamkiler-a
fajnie się to wszystko czyta
zawsze można wrzucić LPG to będzie ekonomiczniej
zawsze można wrzucić LPG to będzie ekonomiczniej
- Alimantado
- Uzalezniony
- Posty: 616
- Rejestracja: 04 cze pn, 2012 9:51 am
- Posiadany PUG: 205 XS 1,4 leżak
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka
Re: 205 CTi Kamkiler-a
Projekt naprawdę zacny aż miło się czyta i ogląda zdjęcia.
"Bądź zmianą, jaką chciałbyś widzieć na świecie"
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: 205 CTi Kamkiler-a
trochę w temacie
żeby sensownie włożyć głowicę z jaz do j1 trzeba dać też tłoki z jaz?
sam przeszczep głowicy jest możliwy - sensowny?
żeby sensownie włożyć głowicę z jaz do j1 trzeba dać też tłoki z jaz?
sam przeszczep głowicy jest możliwy - sensowny?
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Pluto
- Maniak
- Posty: 1615
- Rejestracja: 17 cze śr, 2009 10:33 pm
- Posiadany PUG: Audi A4 Quattro Avant
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: 205 CTi Kamkiler-a
Z nowymi też nie miałem styczności. Co do wytrzymałości to się zgodzę. Bieżnik w ogóle nie znika.Kamkiler pisze:Z oponami ns 2 miałem już styczność na felgach 17 lecz nie były to opony nowe.. a mimo to jeździło sie na nich dobrze. Bardzo wytrzymałe. , nie zużywają się w oczach . W tct opony bardzo ładnie się kleją, ciężko mi zabuksowac kołami, nie wiem jak będzie wyglądało to w deszczu, ale jak na razie jest ok .
Znaczenie ma na pewno stan i przebieg opon, zobaczymy z czasem...
No i Nankang ma nietypowe rozmiary i jest to plus.
Miałem je na tyle założone i w deszczu tragedia była. Wiele lepiej Savy trzymają.
Szybciej mi druty popękały w środku niż bieżnik znikł
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: 205 CTi Kamkiler-a
Trzeba wymienić komplet, inaczej stopień sprężania wyjdzie za wysoki .woocash pisze:trochę w temacie
żeby sensownie włożyć głowicę z jaz do j1 trzeba dać też tłoki z jaz?
sam przeszczep głowicy jest możliwy - sensowny?
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: 205 CTi Kamkiler-a
tak myślałem....
dzięki.
dzięki.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: 205 CTi Kamkiler-a
Obiecuję relacjonować, masz rację co do jazdy podczas deszczu na 17 było słabo podczas zabawy, za to nie było problemów z aquaplaning-iem, opona ładnie pozbywała się wody z okolic bieżnika .Wiem jedno,wszystko wyjdzie w praniu.Pluto pisze:Z nowymi też nie miałem styczności. Co do wytrzymałości to się zgodzę. Bieżnik w ogóle nie znika.Kamkiler pisze:Z oponami ns 2 miałem już styczność na felgach 17 lecz nie były to opony nowe.. a mimo to jeździło sie na nich dobrze. Bardzo wytrzymałe. , nie zużywają się w oczach . W tct opony bardzo ładnie się kleją, ciężko mi zabuksowac kołami, nie wiem jak będzie wyglądało to w deszczu, ale jak na razie jest ok .
Znaczenie ma na pewno stan i przebieg opon, zobaczymy z czasem...
No i Nankang ma nietypowe rozmiary i jest to plus.
Miałem je na tyle założone i w deszczu tragedia była. Wiele lepiej Savy trzymają.
Szybciej mi druty popękały w środku niż bieżnik znikł
W majówkę wymieniona została czerwona wykładzina, stara mimo braku dziur wyblakła.
Tył auta tuż przed wyjazdem na zlot poleciał o ząbek niżej na belce.
Parę fotek z Bełchatowa
Ostatnio zmieniony 30 cze pn, 2014 8:25 pm przez Kamkiler, łącznie zmieniany 2 razy.
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: 205 CTi Kamkiler-a
Zapowiedź zdjęć z sesji z Jarmarkiem
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 CTi Kamkiler-a
Nice work!
A od czego są te dwa niebieskie kable, które wychodzą spod wykładziny koło drążka zmiany biegów?
I czy te podłużne otwory w wykładzinie po środku, pod tunelem, pełnią jakąś funkcję? U mnie takich nie ma...
Lubię ten industrialny klimat
A od czego są te dwa niebieskie kable, które wychodzą spod wykładziny koło drążka zmiany biegów?
I czy te podłużne otwory w wykładzinie po środku, pod tunelem, pełnią jakąś funkcję? U mnie takich nie ma...
Ha, ja wiem gdzie to jest! Ale jak udało Wam się tam wjechać... ?Kamkiler pisze:Zapowiedź zdjęć z sesji z Jarmarkiem
Lubię ten industrialny klimat