witam!
napisze to tak, zawsze chcialem miec licznik z obrotomierzem w samochodzie, niestety w moim nie ma ;(, pytalem sie u ludzi handlujacych czesciami na allegro o taki, nikt nie mial, i myslalem ze po prostu do tego modelu nie bylo takich licznikow, ale znalazlem to:
http://img71.exs.cx/my.php?loc=img71&im ... ik28bx.jpg
http://img71.exs.cx/my.php?loc=img71&im ... ik10gx.jpg
wiec jednak ten rodzaj licznika wystepowal z obrotomierzem , tylko gdzie mozna go zdobyc? ma ktos jakies pomysly? w sklepie http://www.auto-czesci.net/ sa jakies liczniki ale kompletnie nie wiem czy ktorys z nich by sie nadawal, moze ktos pomoze?
z gory dzieki za odp
licznik do 1.4 rocznik 87 ;)
Temat był juz przerabiany , ale tak dla przypomnienia kup se obr np z poldka i daj go w miejsce zegarka ,kożystając z jego tarczy jedynie co musisz to se białe tarcze zrobić
TU masz przygład w realu
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=649
TU masz przygład w realu
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=649
calkiem niezle to wyglada z tym licznikiem od poloneza, patrzylem na allegro, ale tam sa rozne liczniki do polonezow, jaki licznik wybrac?
np ten : http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=46344354
czy moze ten: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=46438578
np ten : http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=46344354
czy moze ten: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=46438578
wiec tak, bylem dzis u mnie na szrocie i byly zegary z poldkow, ale 2 rodzaje, tak jak wyzej w linkach, koles chcial po 40 zl za kazdy a ja nie wiedzialem ktory bedzie dobry,
i teraz pytanie, czy to moze byc obojetanie jaki obrotomierz, czy tylko z poldka bedzie pasowal? jesli tak to ktory?? stary model czy nowy?
bede wdzieczny za w miare szybka odpowiedz
i teraz pytanie, czy to moze byc obojetanie jaki obrotomierz, czy tylko z poldka bedzie pasowal? jesli tak to ktory?? stary model czy nowy?
bede wdzieczny za w miare szybka odpowiedz
jak podlaczyc obrotomierz? ;)
ok, teraz potrzebuje naprawde waszej pomocy, kupilem obrotomierz od poldka i zanim zaczne rzezbic w liczniku wywalajac zegarek zeby tam go wsadzic, chcialbym sie dowiedziec jak go podlaczyc, sa tam 3 koncowki i... dalej nic nie wiem, z tego co sie orientowalem to trzeba by podlaczyc to do cewki zaplonowej? tylko ja nawet nie wiem gdzie to jest juz nie mowiac jak to zrobic, ktos mi pomoze?
- JoT_JoT
- Moderator
- Posty: 2910
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
- Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
- Numer Gadu-gadu: 3288286
- Lokalizacja: Wrocław
No masz 3 kabelki bo 2 to zasilanie czyli + i - możesz się podpiąć do zasilania z licznika gdzieś. no i 3 kabelek idzie właśnie do cewki zapłonowej. ona co prawda ma 2 kabelki wyprowadzone pod obrotomierz ale w moim przypadku były one wyprowadzone tylko w komorze silnika i kończyły sie mniejwiecej za akumulatorem. Nie bardzo wim jak wyjaśnić jak je odnaleźć ogólnie od cewki powinny iść bodajże 4 kabelki z czego 2 są do podłączenia właśnie pod obrotomierz. Te 2 do obrotomierza to są oba z takim samym sygnałem wiec wystarczy podłączyć jeden z nich i zasilanie
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: 14 gru śr, 2005 7:08 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
To ja moze odswieze troszke stary temat
mam puga 309, silnik 1,4 na monwtrysku, to ten sam co maja 205 niektore
zegary kupilem z gt, maja 3 piny przy obrotomierzu +, -, no i impuls
odnosnie ostatniego posta, ja tak mam wlasnie na 2 pinach w cewce mam impuls, ale polowiczny wyswietla mi polowe obrotow 500, i co wiecej strasznie cszarpie jak mam podlaczony, ptobowalem do kompa sie wpinac ale cos mi nie wyuchodzilo
ma ktos moze jakas rade
kiedys ktos mowil ze tez impuls moze byc z modulu zaplonowego, czy kombinbowac cos w tym kierunku ??
dodam zdjecia jak to wyglada
mam puga 309, silnik 1,4 na monwtrysku, to ten sam co maja 205 niektore
zegary kupilem z gt, maja 3 piny przy obrotomierzu +, -, no i impuls
odnosnie ostatniego posta, ja tak mam wlasnie na 2 pinach w cewce mam impuls, ale polowiczny wyswietla mi polowe obrotow 500, i co wiecej strasznie cszarpie jak mam podlaczony, ptobowalem do kompa sie wpinac ale cos mi nie wyuchodzilo
ma ktos moze jakas rade
kiedys ktos mowil ze tez impuls moze byc z modulu zaplonowego, czy kombinbowac cos w tym kierunku ??
dodam zdjecia jak to wyglada
- Załączniki
-
- P1120004i.jpg (90.44 KiB) Przejrzano 2017 razy
-
- P1120007.jpg (71.68 KiB) Przejrzano 2017 razy