Jak poprawić skuteczność hamowania w pugu? Jako że mam prawdopodobnie klocki i tarcze do wymiany zastanawiam się również nad wymianą zacisków. Czy taki zabieg wystarczy żeby hamować bezpiecznie? Czy należałoby do tego wymienić jeszcze pompę hamulcową (jeśli tak to na jaką). Czy coś więcej trzeba modyfikować?
Z przeczytanych tematów wynika że pasujące p&P i lepsze od moich standardowych zacisków są:
Girlingi z GTi pod tarcze 247
Girlingi z 309 pod tarcze 247
Girlingi z 306D pod tarcze ....????
Zaciski z Renault 19 (jakie?, pod jaką tarcze?, z jakiego rocznika?)
Zaciski z Clio ph1 (jakie?, pod jaką tarcze?)
Zaciski z ZX (jakie?, pod jaką tarcze?, z jakiego rocznika?)
Zaciski z Saxo vts (jakie?, pod jaką tarcze?, z jakiego rocznika? czy tylko vts?)
Zaciski z 106 ralley (jakie?, pod jaką tarcze?, z jakiego rocznika? czy tylko ralley?)
Czy te zaciski będą wchodzić na felgi 13' jeśli tak to na jakie, jeśli nie to jakie felgi pod takie zaciski?
Czy cała operacja z wymianą zacisków ma sens czy różnica jest odczuwalna? Dużo z tym roboty?
A może warto tylko zregenerować stare Bendixy?
Kolejne
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Bye :W](./images/smilies/wave.gif)