Colorline
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 20 paź pn, 2014 6:52 pm
- Posiadany PUG: 1,1 TU1 colorline
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
Colorline
Witam
Jest to mój pierwszy post i chciałem zaprezentować wam mojego colorline,
Jest to 1.1 TU1 na gaźniku.
Kupiłem go niedawno na czarnych blachach od pierwszego właściciela za 850zł.
Niestety na oglądniecie i decyzję miałem bardzo mało czasu więc kupiłem go prawie w ciemno, ale cena też była śmieszna. Niestety po dowiezieniu ponad 100km do domu trochę się rozczarowałem.
Okazało się że nie działa podświetlenie zegarów.
Zaczepy prawej lampy są pourywane.
półośki grają na zakrętach.
wydech dziurawy.
Z wydechu capi palonym olejem.
Dziura w kielichu od rdzy.
Sanki mocno pokorodowane przy mocowaniu drążka rekcyjnego
czały przód pokrzywiony, miał kiedyś dzwona i jakiś ślepy go składał.
Pozytywy:
Nowa maglownica z drążkami.
Na stacji diagnostycznej żadnych zastrzeżeń do chamulców, amorów, tylnej belki, zawieszenia.
tył i progi i podłoga bez korozji, korozja tylko w komorze silnika
Na dzień dzisiejszy wymieniłem wydechy, świece, filtr pow. żarówki w liczniku, wymieniona lampa.
Umówiłem się na spawanie kielicha.
Rozkręciłem przedni pas i złożyłem go równo, jeszcze brakuje mi zderzaka bo stary po dokręceniu się rozleciał.
Plany:
Znaleźć przednie błotniki i prawe drzwi czerwone z colorline-a, wyprać wnętrze, zregenerować głowice i wymienić pierścienie, wymiana półosiek. Chętnie zmienił bym też koła może na jakieś alu 14. Mam zimówki 14 z peugeota 405, niestety po założeniu ich auto wygląda jak czołg, podniosło się o jakieś 6 cm. Wydaje mi się ze przy 14-ce profil opony musi być niższy albo konieczna jest gleba.
Na koniec kilka fotek peugeota zaraz po przyjeździe.
Proszę was o opinie, czy wtopiłem czy da się coś z tego zrobić.
Gdyby miał ktoś do sprzedania sanki do silnika 1.1, przedni zderzak z przystawką w kolorze czerwonym, prawy i lewy błotnik z listwą w kolorze czerwonym albo same listwy na błotniki i prawe drzwi to proszę o info może kupię
Jest to mój pierwszy post i chciałem zaprezentować wam mojego colorline,
Jest to 1.1 TU1 na gaźniku.
Kupiłem go niedawno na czarnych blachach od pierwszego właściciela za 850zł.
Niestety na oglądniecie i decyzję miałem bardzo mało czasu więc kupiłem go prawie w ciemno, ale cena też była śmieszna. Niestety po dowiezieniu ponad 100km do domu trochę się rozczarowałem.
Okazało się że nie działa podświetlenie zegarów.
Zaczepy prawej lampy są pourywane.
półośki grają na zakrętach.
wydech dziurawy.
Z wydechu capi palonym olejem.
Dziura w kielichu od rdzy.
Sanki mocno pokorodowane przy mocowaniu drążka rekcyjnego
czały przód pokrzywiony, miał kiedyś dzwona i jakiś ślepy go składał.
Pozytywy:
Nowa maglownica z drążkami.
Na stacji diagnostycznej żadnych zastrzeżeń do chamulców, amorów, tylnej belki, zawieszenia.
tył i progi i podłoga bez korozji, korozja tylko w komorze silnika
Na dzień dzisiejszy wymieniłem wydechy, świece, filtr pow. żarówki w liczniku, wymieniona lampa.
Umówiłem się na spawanie kielicha.
Rozkręciłem przedni pas i złożyłem go równo, jeszcze brakuje mi zderzaka bo stary po dokręceniu się rozleciał.
Plany:
Znaleźć przednie błotniki i prawe drzwi czerwone z colorline-a, wyprać wnętrze, zregenerować głowice i wymienić pierścienie, wymiana półosiek. Chętnie zmienił bym też koła może na jakieś alu 14. Mam zimówki 14 z peugeota 405, niestety po założeniu ich auto wygląda jak czołg, podniosło się o jakieś 6 cm. Wydaje mi się ze przy 14-ce profil opony musi być niższy albo konieczna jest gleba.
Na koniec kilka fotek peugeota zaraz po przyjeździe.
Proszę was o opinie, czy wtopiłem czy da się coś z tego zrobić.
Gdyby miał ktoś do sprzedania sanki do silnika 1.1, przedni zderzak z przystawką w kolorze czerwonym, prawy i lewy błotnik z listwą w kolorze czerwonym albo same listwy na błotniki i prawe drzwi to proszę o info może kupię
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Colorline
Zrób zdjęcia korozji, bo nie wiele widać na fotkach, wtedy będzie można coś powiedzieć. Wygląda nieźle, prawe drzwi masz od looka. Auto bite przodem, ale jeżeli podłużnice ma proste to dramatu nie ma. Przy odrobinie wkładu pracy i większej kasy będziesz miał z niego pociechę. Co do silnika to nie wiem jaki jest stan. Są dwie opcje remont (pewnie siadła uszczelka pod głowicą i uszczelniacze) koszt nie mniej jak 500, albo wymiana na nowy-stary (pod warunkiem, że z pewnego źródła) koszty podobnie. Powodzenia w doprowadzaniu auta do wymarzonego stanu 

- jarema205
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 08 wrz sob, 2012 7:58 pm
- Posiadany PUG: GTI, CJ, XR, XRD, XRD, LOOK
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Colorline
Plus za czarne blaszki 
Nauczony doświadczeniem nie inwestowałbym w niego
Za dużo do zrobienia, a i wersja Xtra Bida

Nauczony doświadczeniem nie inwestowałbym w niego

Za dużo do zrobienia, a i wersja Xtra Bida

XR in PROGRESS 

- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Colorline
Sorry za offtopic, Jarema Ty byś nie inwestował!!!!!jarema205 pisze:Plus za czarne blaszki
Nauczony doświadczeniem nie inwestowałbym w niego
Za dużo do zrobienia, a i wersja Xtra Bida

- jarema205
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 08 wrz sob, 2012 7:58 pm
- Posiadany PUG: GTI, CJ, XR, XRD, XRD, LOOK
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Colorline
Sorry za offtopic, Łukasz, nie inwestowałbym (w sensie w paścia drugi raz)!!!mlody333 pisze:Sorry za offtopic, Jarema Ty byś nie inwestował!!!!!jarema205 pisze:Plus za czarne blaszki
Nauczony doświadczeniem nie inwestowałbym w niego
Za dużo do zrobienia, a i wersja Xtra Bida

XR in PROGRESS 

- fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Colorline
A ja nadal twierdzę że ten pug ma potencjał
. Zrob zdjęcia rdzy, a sanki chyba dzikson (wybacz za literówkę
)bedzie miał. I koniecznie przedstaw sie w odpowiednim dziale !


Ostatnio zmieniony 20 paź pn, 2014 10:29 pm przez fila1223, łącznie zmieniany 1 raz.
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Colorline
Czy ktoś tu wypowiedział moje imię?
Przede wszystkim witam nowego kolegę na forum i gratuluję zakupu. Dobrze ten pug rokuje, obstawiam, że "będą z tego samochody"
Co do części, to się idealnie składa w czasie. Jutro demontuję takie zawieszenie, a nawet lepsze, bo z grubszym stabilizatorem, czyli sztywniejsze. Mogłoby być kompletne, bo na aucie na razie jest jeszcze wszystko. Zobaczymy w jakim będzie stanie i jeśli okaże się warte uwagi, pomyślimy nad transportem (Warszawa). Miałoby to tym większy sens, że mógłbym dla Ciebie mieć jeszcze nowy zderzak przedni i czerwoną dokładkę, taką jak na zdjęciach. Listewki nie obiecuję, chociaż kto wie...
Najlepiej napisz mi wiadomość, czego aktualnie potrzebujesz, a być może uda się w jednym miejscu znaleźć sporo z tych rzeczy.

Przede wszystkim witam nowego kolegę na forum i gratuluję zakupu. Dobrze ten pug rokuje, obstawiam, że "będą z tego samochody"

Co do części, to się idealnie składa w czasie. Jutro demontuję takie zawieszenie, a nawet lepsze, bo z grubszym stabilizatorem, czyli sztywniejsze. Mogłoby być kompletne, bo na aucie na razie jest jeszcze wszystko. Zobaczymy w jakim będzie stanie i jeśli okaże się warte uwagi, pomyślimy nad transportem (Warszawa). Miałoby to tym większy sens, że mógłbym dla Ciebie mieć jeszcze nowy zderzak przedni i czerwoną dokładkę, taką jak na zdjęciach. Listewki nie obiecuję, chociaż kto wie...
Najlepiej napisz mi wiadomość, czego aktualnie potrzebujesz, a być może uda się w jednym miejscu znaleźć sporo z tych rzeczy.
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Colorline
Jeśli masz wątpliwości co do inwestycji w Color line to odwiedź temat o moim aucie. Mój wyglądał tez bardzo słabo jak go kupiłem a myślę że teraz się poprawiło
Jeśli chodzi o przednią dokładkę to oryginalnie Color line miał w kolorze zderzaka. Jeśli chcesz by wyglądał lepiej to wrzuć dokładkę z halogenami i do tego Springi obniżające i będzie fajna wysokość. Cała reszta auta do ogarnięcia.
Jestem na tak!!!!
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chodzi o przednią dokładkę to oryginalnie Color line miał w kolorze zderzaka. Jeśli chcesz by wyglądał lepiej to wrzuć dokładkę z halogenami i do tego Springi obniżające i będzie fajna wysokość. Cała reszta auta do ogarnięcia.
Jestem na tak!!!!
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!

307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 20 paź pn, 2014 6:52 pm
- Posiadany PUG: 1,1 TU1 colorline
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
Re: Colorline
Hej
Tak jak prosiliście porobiłem zdjęcia korozji.
Dziury są już po rozszlifowaniu i narazie profilaktycznie pryśnięte pomarańczowym sprajem.
Pod koniec tygodnia znajomy blacharz będzie spawał.
Dzisiaj z racji nieoczekiwanego wolnego czasu wybrałem się na szrot w Trzebini.
Myślałem że znajdę tam jakąś 205-tke.
Niestety ani pół 205-tki za to kilka 106,405 i 406.
Ale była jeden 309 w sedanie z silnikiem AU na wtrysku, dosyć już poszabrowana.
Udało mi się z niej pozyskać elementy licznika z obrotomierzem.
Zastanawiam się czy jak by ten obrotomierz działał to czy dało by się go zaszczepić w mojej biedzie zamiast zegarka. Wydaje mi się że widziałem już coś o tym na tym forum więc pod wieczór będę badał temat.
Dzikson najbardziej potrzebuje jakiegoś zderzaka z przystawką pod kolor. Oprócz tego reflektuje na sanki, listwę na lewy przedni błotnik, prawy przedni błotnik i praw drzwi. Poszukuję też naklejki lub plastiku z naklejką colorline na tylną klapę. Jak by były błotniki lewy lub prawy lub oba pod kolor z naklejkami z colorline to też bym się zastanowił
Tak jak prosiliście porobiłem zdjęcia korozji.
Dziury są już po rozszlifowaniu i narazie profilaktycznie pryśnięte pomarańczowym sprajem.
Pod koniec tygodnia znajomy blacharz będzie spawał.
Dzisiaj z racji nieoczekiwanego wolnego czasu wybrałem się na szrot w Trzebini.
Myślałem że znajdę tam jakąś 205-tke.
Niestety ani pół 205-tki za to kilka 106,405 i 406.
Ale była jeden 309 w sedanie z silnikiem AU na wtrysku, dosyć już poszabrowana.
Udało mi się z niej pozyskać elementy licznika z obrotomierzem.
Zastanawiam się czy jak by ten obrotomierz działał to czy dało by się go zaszczepić w mojej biedzie zamiast zegarka. Wydaje mi się że widziałem już coś o tym na tym forum więc pod wieczór będę badał temat.
Dzikson najbardziej potrzebuje jakiegoś zderzaka z przystawką pod kolor. Oprócz tego reflektuje na sanki, listwę na lewy przedni błotnik, prawy przedni błotnik i praw drzwi. Poszukuję też naklejki lub plastiku z naklejką colorline na tylną klapę. Jak by były błotniki lewy lub prawy lub oba pod kolor z naklejkami z colorline to też bym się zastanowił
- fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Colorline
Po 1 musisz sie przedstawic w odpowiednim dziale.
po 2 do tego licznika potrzebna ci bedzie wiązką( poszukaj w dziale sprzedam) i szybka z daszkiem ktora ja mam
(jak chcesz to podeślę ci zdjęcia na pw)
po 3 masz całkiem niezłe tempo prac
po 2 do tego licznika potrzebna ci bedzie wiązką( poszukaj w dziale sprzedam) i szybka z daszkiem ktora ja mam

po 3 masz całkiem niezłe tempo prac

- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Colorline
Nie ma dramatu, sprawny blacharz to ogarnie. Zdecydowana większość Pugów ma problemy z korozją na tej blasze od nadkola. Po wygięciu "ucha" (powinno być w pionie nie poziomie) widocznego po zdjęciu zderzaka widać, że auto było uderzone prawym przodem i naprawiane przez "kowala". Ale ta dziura w kielichu jest naprawdę intrygująca?? Co mogło ją spowodować? Jak pisze Dzikson, będą z niego samochody. 

-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 20 paź pn, 2014 6:52 pm
- Posiadany PUG: 1,1 TU1 colorline
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
Re: Colorline
Hej
Mam takie pytanko w jakim dziale należy się przedstawić ?
Co do dziury w kielichu to mam taką teorię że:
Albo podczas dzwona amortyzator otarł krawędzią tej czapki na łożysku kolumny o kielich i zdarł ocynk.
Dziura jest równo na krawędzi tej czapki.
Albo było słabo dokręcone i ocierało.
Z technicznych kwestii zauważyłem że potocznie zwane UFO na aparacie zapłonowym w moim pugu nie jest nigdzie podpite. Gdzie orginalnie w 1.1 AU1 jest wpięte ufo. Na logikę powinno być gdzieś w kolektor ssący albo w spód gaźnika. Z kolektora wychodzi jedna rura i idzie do filtra (koło odmy). Tam jest odnoga i z niej cieńszym wężem idzie do prawej skrajnej krawędzi filtra (koło aku).
Z tej samej krawędzi odchodzi drugi wężyk do elementu odpowiadającego z pobieranie powietrza do filtra, tam jest chyba zawór ciepłe/zimne powietrze. jakiegoś ekstra króćca na podłączenie ufa z aparatu zapłonowego nie zlokalizowałem.
Będę wdzięczny za pomoc.
Mam takie pytanko w jakim dziale należy się przedstawić ?
Co do dziury w kielichu to mam taką teorię że:
Albo podczas dzwona amortyzator otarł krawędzią tej czapki na łożysku kolumny o kielich i zdarł ocynk.
Dziura jest równo na krawędzi tej czapki.
Albo było słabo dokręcone i ocierało.
Z technicznych kwestii zauważyłem że potocznie zwane UFO na aparacie zapłonowym w moim pugu nie jest nigdzie podpite. Gdzie orginalnie w 1.1 AU1 jest wpięte ufo. Na logikę powinno być gdzieś w kolektor ssący albo w spód gaźnika. Z kolektora wychodzi jedna rura i idzie do filtra (koło odmy). Tam jest odnoga i z niej cieńszym wężem idzie do prawej skrajnej krawędzi filtra (koło aku).
Z tej samej krawędzi odchodzi drugi wężyk do elementu odpowiadającego z pobieranie powietrza do filtra, tam jest chyba zawór ciepłe/zimne powietrze. jakiegoś ekstra króćca na podłączenie ufa z aparatu zapłonowego nie zlokalizowałem.
Będę wdzięczny za pomoc.
- Alimantado
- Uzalezniony
- Posty: 616
- Rejestracja: 04 cze pn, 2012 9:51 am
- Posiadany PUG: 205 XS 1,4 leżak
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka
Re: Colorline
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... start=1215
Poszukaj przy gaźniku jakiegoś króćca. Bardzo mozliwe, żę będziesz musiał wnikliwie poszukać bo lubią być ukryte.
Poszukaj przy gaźniku jakiegoś króćca. Bardzo mozliwe, żę będziesz musiał wnikliwie poszukać bo lubią być ukryte.
"Bądź zmianą, jaką chciałbyś widzieć na świecie"
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 20 paź pn, 2014 6:52 pm
- Posiadany PUG: 1,1 TU1 colorline
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
Re: Colorline
Hej
Króciec w gaźniku znalazłem, był zaślepiony i nawet wiem dlaczego.
Dlatego że ufo przy aparacie jest dziurawe.
Tak więc czeka mnie regeneracja.
Miałem dziś trochę wolnego czasu więc postanowiłem przeszczepić obrotomierz z peugeota 309 do mojego biedalicznika zamiast zegarka.
Najpierw sprawdziłem czy mam doprowadzony sygnał z cewki do kabiny, i był.
Potem sprawdziłem czy obrotomierz dział, i działał.
Następnie wywaliłem zegarek ze swojego licznika, zostawiłem tylko tarczę.
Wywierciłem w tarczy zegarka nową dziurę na wskazówkę obrotomierza i dwie dziurki na śrubki.
Dociąłem tarczę obrotomierza i nakręciłem ją na tarczę zegarka a od spodu przykręciłem do tarczy mechanizm obrotomierza
Następnie od tyłu licznika wyciąłem otwór na podłączenie kostki do obrotomierza.
Efekt mojej pracy załączam w fotorelacji.
Króciec w gaźniku znalazłem, był zaślepiony i nawet wiem dlaczego.
Dlatego że ufo przy aparacie jest dziurawe.
Tak więc czeka mnie regeneracja.
Miałem dziś trochę wolnego czasu więc postanowiłem przeszczepić obrotomierz z peugeota 309 do mojego biedalicznika zamiast zegarka.
Najpierw sprawdziłem czy mam doprowadzony sygnał z cewki do kabiny, i był.
Potem sprawdziłem czy obrotomierz dział, i działał.
Następnie wywaliłem zegarek ze swojego licznika, zostawiłem tylko tarczę.
Wywierciłem w tarczy zegarka nową dziurę na wskazówkę obrotomierza i dwie dziurki na śrubki.
Dociąłem tarczę obrotomierza i nakręciłem ją na tarczę zegarka a od spodu przykręciłem do tarczy mechanizm obrotomierza
Następnie od tyłu licznika wyciąłem otwór na podłączenie kostki do obrotomierza.
Efekt mojej pracy załączam w fotorelacji.
- fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Colorline
To takie buty
. Muszę przyznać że nieźle wyszło 

