maglownica/przekładnia kieownicza

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
szasz
Uzalezniony
Posty: 739
Rejestracja: 10 lip czw, 2014 8:45 am
Posiadany PUG: XS '92 [i] Partner Tepee Outdoor 1.6 HDI [i] Citroen C4 1.6 BlueHDI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk, miasto rodzinne Tomaszów Lubelski

maglownica/przekładnia kieownicza

Post autor: szasz »

Mam prośbę, czy ktoś może mi powiedzieć, czy ta przekładnia kierownicza jest warta zainteresowania i czy nada się do mojego samochodu?

Wklejam link z allegro:

http://allegro.pl/przekladnia-kierownic ... 11868.html

Daję też zdjęcie z aukcji i zdjęcie, jak już wygaśnie :idea:

PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA FABRYCZNIE NOWA!!! NIGDY NIE REGENEROWANA !!!odpowiada nr OE:
4000.23 Z ROCZNĄ GWARANCJĄ DO SAMOCHODU PEUGEOT 205 bez wspomagania. Nowe, oryginalnie zapakowane, znakomitej jakości.

Dzięki za porady :P
Załączniki
przekładnia.jpg
Zawsze iść, rozkaz który mam we krwi..
Awatar użytkownika
bhejduk
Uzalezniony
Posty: 518
Rejestracja: 20 wrz wt, 2011 11:36 pm
Posiadany PUG: Roland Garros Cabrio 1.4
Lokalizacja: Łódź

Re: maglownica/przekładnia kieownicza

Post autor: bhejduk »

Będzie pasować.
Myślę że nowa część tego typu zawsze jest warta uwagi. Skasujesz luzy na ukł. kierowniczym, poprawisz prowadzenie.
Bartek jestem.
Awatar użytkownika
szasz
Uzalezniony
Posty: 739
Rejestracja: 10 lip czw, 2014 8:45 am
Posiadany PUG: XS '92 [i] Partner Tepee Outdoor 1.6 HDI [i] Citroen C4 1.6 BlueHDI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk, miasto rodzinne Tomaszów Lubelski

Re: maglownica/przekładnia kieownicza

Post autor: szasz »

Dziekuję za info. Moja jest zużyta i nie wiem, czy regenerować, czy może po prostu kupić nową.

Tyle, że jak rozmawiałem na ten temat z Piotrdiesel, to wspominał o dwóch zakończeniach - może byc kwadrat (płetwa) albo moledka. Ma to znaczenie przy nowej części? Bo u mnie jest kwadrat, napisałem do ludzi, ale się nie odzywają, musze tam zadzwonić.

Pzdr i jeszcze raz dziękuję :W
Zawsze iść, rozkaz który mam we krwi..
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Re: maglownica/przekładnia kieownicza

Post autor: DJPreZes »

Ma znaczenie, bo musi pasować do Twojej kolumny. Jeśli masz kwadrat teraz to kupujesz na kwadrat, jeśli masz wieloklin to kupujesz wieloklin. Przejść z jednego systemu na drugi się da, ale trzeba dokupić drążek kolumny nowy, a to niepotrzebny wydatek...chyba, że też masz wyrobiony).
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
simon3
Maniak
Posty: 1082
Rejestracja: 03 lis ndz, 2013 3:53 pm
Posiadany PUG: 205 XS 1.4 XY8 Leżak '88
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: maglownica/przekładnia kieownicza

Post autor: simon3 »

Też się nad nią zastanawiałem ale u siebie mam wieloklin a ona wygląda na kwadrat. Ale tak jak Prezes pisze - zawsze można zmienić kolumnę :)
Leżak, Monoblok, Suitcase... XY...
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: maglownica/przekładnia kieownicza

Post autor: Martinoo »

simon3 pisze:Też się nad nią zastanawiałem ale u siebie mam wieloklin a ona wygląda na kwadrat. Ale tak jak Prezes pisze - zawsze można zmienić kolumnę :)
nie kolumne a łącznik kolumny z maglem
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Re: maglownica/przekładnia kieownicza

Post autor: DJPreZes »

Dokładnie - "u góry" oba rodzaje drążków/łączników są identyczne.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: maglownica/przekładnia kieownicza

Post autor: Martinoo »

A czy to nie jest tak ze wieloklin jest dla wspomagania a na kwadrat dla zwykłego??

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: maglownica/przekładnia kieownicza

Post autor: grzesiek309 »

Marcin, mówiłem Ci, że nie :P
Mam w garażu kilka magli bez wspomagania i są zarówno na kwadrat, jak i wieloklin.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Re: maglownica/przekładnia kieownicza

Post autor: DJPreZes »

One są na wieloklin do jakiegoś numeru, a potem kwadrat,ale... nie zawsze się to sprawdza raczej.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: maglownica/przekładnia kieownicza

Post autor: Martinoo »

grzesiek309 pisze:Marcin, mówiłem Ci, że nie :P
Mam w garażu kilka magli bez wspomagania i są zarówno na kwadrat, jak i wieloklin.
dziwne te 205 :P
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
ODPOWIEDZ