kontrolka cisnienia oleju -gti

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

kontrolka cisnienia oleju -gti

Post autor: IGI »

witam wiecie moze co jest nie tak jesli np przy stalych obrotach silnika wskazowka od cisnienia sobie lata to w prawo to w lewo tak jak by masy gdzies nie bylo tylko gdzie?
driver
Nowicjusz
Posty: 58
Rejestracja: 06 lis sob, 2004 7:20 pm

Post autor: driver »

.............
Ostatnio zmieniony 06 lis wt, 2012 3:18 pm przez driver, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
rafxx
Nowicjusz
Posty: 76
Rejestracja: 18 lip ndz, 2004 4:18 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: rafxx »

JA BYM STAWIAŁ NA SAM CZUJNIK
rafi

Post autor: rafi »

Być może przewód od czujnika ma zwarcie do masy.
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Post autor: stef »

Czujnik dokonal zywota! Byc moze wystarczy go rozebrac (co nie jest takie latwe), przczyscic i lekko przygiac metalowa "wskazoweczke", gdyz prawdopodobnie sie wytarla w tym miejscu . Powinno pomoc - choc jeszcze nie zalozylem i nie wiem czy bedzie ok!
Obrazek
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

a ten czujnik to ten ktory jest pod kolektorem kolo alternatora? tam sa 2 jeden taki normalny z pomaranczowym kablem a ten drugi to taka barylka tez z jakims kablem ktory to od cisnienia?
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Ten większy, baryłka :wink:
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

a ten mniejszy obok to od czego?
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Post autor: stef »

tez od cisnienia oleju tylko sygnalizuje za male cisnienie czerwona lampka! a "barylka" podaje konkretna wartosc - dlatego jest we wszystkich silnikach - a "barylka" w GTi!
Obrazek
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

hmm no i jeszce inny motyw wczesniej jak przekrecalem kluczyk to palily mi sie jakies tam kontrolki a teraz cos nie
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

IGI - sprawdz sam styk wtyku od czujnika! U mnie wskazowka wlansie sie tak zachowywala jak piszesz, i byla to wina styku.

Wymienilem koncowke w kablu i bylo ok!

A co swiecenia sie kontrolek, to nie wiem, bardzo mozliwe ze pod maska ci sie odczepila czesc wiazki. Jest takie brazowe zlacze, ktore do wlasciwej wiazki dopina mniejsza wiazke - tylko z kablami do czujnikow ktore sa na desce rozdzielczej.

Sprzwdzilbym to.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

i jeszce jedno pytanie taki maly walec po prawej stronie przyczepiony do chlodnicy co to jest ?,bo u mnie to sie tak nagrzewa ze jajka mozna smarzyc
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

czujnik odpowiedzialny za wlaczanie sie wentylatora. Wystepowal raczej tylo w starszych silnikach, bo o ile sie nie myle w GTI tym 122km jest juz to inaczej rozwiazane. Tam jest inny wtyk do wentylatora i jest tam tez inny czujnik - w chlodnicy, a nie na zewnatrz.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

to widac ze u mnie cos bylo kombinowane bo jest ten waleca wtyczka to do niego nie pasuje wiec nie wiem,a wentylator wlancza mi sie zawsze jak sie zatrzymam nawet jesli temperatura silnika jest w granicach 80 - 90 stopni a te cos to sie ostro grzeje
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

no i stalo sie ! olej w plynie chlodniczym juz nie mam sily do tego samochodu
ODPOWIEDZ