Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: woocash »

na ostatnim zdjęciu widzę taką sztukowaną, spawaną półoś samoróbkę, czy może mi ktoś napisać z jakiego stopu jest ona wykonana?

pozdrawiam

magister inżynier profesor rehabilitowany Józef Spiż.

no nie mogłem się powstrzymać :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

a simering półosi to moje przekleństwo, ilekroć półoś przypadkiem wypadła, to się rozciekał..
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: Orfister »

Jest to stop titanium, połączenie magnezu i relanium 8)7 Wiem, bo czytałem ulotkę i skonsultowałem sie z lekarzem :mrgreen:
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: woocash »

Wiem, bo czytałem ulotkę i skonsultowałem sie z lekarzem


a ja myślałem że to jest po prostu zlutowane 60/40 Sn/Pb i dlatego sprzedałeś :mrgreen:
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: grzesiek309 »

Sprawdź w necie skład Poxipola to się dowiesz :lol:
A tak serio wiesz Orfi jak są skrócone te półosie? Odpowiedź może być na PW :wink:
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
Awatar użytkownika
pilot-84
Uzalezniony
Posty: 550
Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: pilot-84
Lokalizacja: Łódź

Re: Odp: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: pilot-84 »

Orfister pisze: Posmaruj sobie wystające gwinty smarem tak jak ja to zrobiłem, nie będziesz miał problemów na przyszłość z czyszczeniem gwintów i odkręcaniem.
Jak wkładałeś półoś uważałeś na wargę simeringu ?
Smaruję smaruję. Co do simeringu to była to szybka akcja. Jak olej zaczął lecieć to złapałem półoś i ją wsunąłem. Będzie teraz z tym problem?
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Awatar użytkownika
pilot-84
Uzalezniony
Posty: 550
Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: pilot-84
Lokalizacja: Łódź

Re: Odp: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: pilot-84 »

grzesiek309 pisze:Sprawdź w necie skład Poxipola to się dowiesz :lol:
A tak serio wiesz Orfi jak są skrócone te półosie? Odpowiedź może być na PW :wink:
Nie na PW, też mógłbym wiedzieć :)
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: Orfister »

Patent był taki, że oryginalna ( ta od dawcy ) została przecięta, skrócona do wymaganej długości ( na wzór z 205 gti ), nałożono na nią tuleję stalowa, została zespawana do czoła po uprzednim wykonaniu stożków spawalniczych , oszlifowana tak, by tuleja mogła zostać nasunięta na spaw i obspawana do półosi...gwarantuje, ze to przeżyje resztę auta
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: grzesiek309 »

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź _O_
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
Awatar użytkownika
pilot-84
Uzalezniony
Posty: 550
Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: pilot-84
Lokalizacja: Łódź

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: pilot-84 »

Panowie, prośba o pomoc:
1) Jakim preparatem konserwować uszczelki w cabrio? Kurde, szukałem po forum Pielęgnacja, szukałem szukajką ale nic nie znalazłem. Kupiłem na razie Autoland Do uszczelek: http://www.autoland.pl/produkty/kosmety ... /uszczelka. Będzie ok? Co ewentualnie innego?

2) LPG - na zimę zatankować gaz, czy zostawić butlę pustą? Nigdy nie miałem auta z gazem, jeszcze ani razu nie zatankowałem go gazem, nie wiem co będzie lepsze na zimę: pusta, pełna?
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: Martinoo »

Myślę że zostaw butle pustą a najlepiej całkiem wywal instalacje lpg

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
Awatar użytkownika
RafGentry
Moderator
Posty: 6945
Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: RafGentry »

Zostaw pustą butlę i zostaw instalację. A jak się zacznie sezon ciśnij tanio na LPG z nami na Bałkany na Tripa 2015 :)

Skoro już fura zagazowana, to czemu miałbyś z tego nie skorzystać? :Y
Awatar użytkownika
pilot-84
Uzalezniony
Posty: 550
Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: pilot-84
Lokalizacja: Łódź

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: pilot-84 »

Gazu nie mam zamiaru wywalać. Na długie podróże będzie jak znalazł.

A co z uszczelkami? Ten Autoland wystarczy?
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: Martinoo »

Słuchaj od lat i mój dziadek i ojciec oraz teraz ja sam stosujemy wazelinę na uszczelki. Nic się z nimi nie dzieje a i zimą tez problemów brak

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: woocash »

olej silikonowy kiedyś stosowałem taki w spreju...
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź

Post autor: Orfister »

Martinoo pisze:Myślę że zostaw butle pustą a najlepiej całkiem wywal instalacje lpg

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Jeszcze mu poradź by przerobił go na Diesla 8)

A co do wazeliny...to owszem, ale bezkwasowa...poza tym zimą się kruszy i staje sie bardzo twarda.
Ja odkąd miałem CTI stosowałem smar silikonowy. Z tubki na palec, palcem po uszczelkach...i szczerze odradzam preparaty w spreju...usprejujesz sobie wszystko w koło przy okazji konserwacji uszczelek...a i tak te preparaty w aerozolu są do dupy...
ODPOWIEDZ