Szarpanie i przerywanie

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
sienki5
Junior
Posty: 182
Rejestracja: 06 paź ndz, 2013 2:15 pm
Posiadany PUG: Color Line
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bolesławiec Dolnyślask

Szarpanie i przerywanie

Post autor: sienki5 »

Witam ponownie mam problem taki ze ciagle mi szarpie podczas ruszania lub redukcji ale nie zawsze.Muli go też.Dzieje sie to na zimnym i na cieplym.Silnik 1.1 na monowtrysku 91r.Rzeczy ktore wymieniłem to;
-czujnik temp. silnika
-czujnik temp cieczy chłodzącej
-świece
-filtr paliwa i powietrza
-przedowy od swiec
-monowtrysk cały z krokowcem i tpsem(bład wyskakiwał tpsu)
-uszczelka pod głowica
-uszczelniacze zaworow i docieranie ich
-rozdzielacz z palcem
-moduł zapłonowy
-cewke
-uszczelki kolektra ssacego i monowtrysku
-sonda lambda
-sprzęgło z linka
i chyba to wszystko prosze o pomoc bo to jest juz strasznie wkurzajace :(
Awatar użytkownika
pyzio_dawca
Junior
Posty: 328
Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Skawina/Krk

Re: Szarpanie i przerywanie

Post autor: pyzio_dawca »

Sprawdz pompe paliwa
sienki5
Junior
Posty: 182
Rejestracja: 06 paź ndz, 2013 2:15 pm
Posiadany PUG: Color Line
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bolesławiec Dolnyślask

Re: Szarpanie i przerywanie

Post autor: sienki5 »

Jak ją sprawdzic pojechac zeby mi cisnienie sprawdzili czy ją podlaczyc do akumulatora i sprawdzic czy rowno paliwo podaje bez przerw
Awatar użytkownika
pyzio_dawca
Junior
Posty: 328
Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Skawina/Krk

Re: Szarpanie i przerywanie

Post autor: pyzio_dawca »

Najskuteczniej bylo by podmienic na chwile na inna, ale rownie dobrze mozesz podlaczyc do aku i bedziesz widzial mniej wiecej czy daje rade, ja kialem podobny problem tylko w wiekszym stopniu juz, samochod w ogole nie chcial odpalac. Zalozylem mechaniczna pompke i gra. Wiec mysle, ze u ciebie moze byc to samo;)

Aa no i skoro to wtrysk, to moze regulator cisnienia paliwa?
sienki5
Junior
Posty: 182
Rejestracja: 06 paź ndz, 2013 2:15 pm
Posiadany PUG: Color Line
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bolesławiec Dolnyślask

Re: Szarpanie i przerywanie

Post autor: sienki5 »

A gdzie jest ten regulator cisnienia paliwa
sienki5
Junior
Posty: 182
Rejestracja: 06 paź ndz, 2013 2:15 pm
Posiadany PUG: Color Line
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bolesławiec Dolnyślask

Re: Szarpanie i przerywanie

Post autor: sienki5 »

Sprawdzilem pompe i paliwo leci rowno
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: Szarpanie i przerywanie

Post autor: woocash »

Kable masowe do kompa, przekaźnik pompy sprawdzić

Swoją drogą, zamiast znaleźć źrodło usterki wymieniłeś pół silnika... Prawie jak w ASO :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 23 lis ndz, 2014 9:53 pm przez woocash, łącznie zmieniany 1 raz.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
sienki5
Junior
Posty: 182
Rejestracja: 06 paź ndz, 2013 2:15 pm
Posiadany PUG: Color Line
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bolesławiec Dolnyślask

Re: Szarpanie i przerywanie

Post autor: sienki5 »

przekazniki dzialaja bo pstrykaja wiec raczej sa dobre :) a gdzie jest ten regulator cisnienia paliwa
Awatar użytkownika
pyzio_dawca
Junior
Posty: 328
Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Skawina/Krk

Re: Szarpanie i przerywanie

Post autor: pyzio_dawca »

Wiesz co, akurat tego nie powiem bo nie wiem. Nie miałem stycznosci z jedno punktami w Peugeotach :D Musisz poczekac na wypowiedzi ekspertów :D Jednego masz dwa posty wyzej, on wie wszystko/zawsze
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: Szarpanie i przerywanie

Post autor: woocash »

Że pstrykają to niewiele znaczy, napisałem o sprawdzeniu dwóch rzeczy, no chyba że chcesz nadal wymieniać.

Wiesz o czym piszę z tą masą?
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
sienki5
Junior
Posty: 182
Rejestracja: 06 paź ndz, 2013 2:15 pm
Posiadany PUG: Color Line
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bolesławiec Dolnyślask

Re: Szarpanie i przerywanie

Post autor: sienki5 »

Mniej wiecej tak :P ale mozesz to dokladniej opisac jak mozesz :) i jak mozesz to powiedz mi gdzie jest ten regulator cisnienia paliwa
sienki5
Junior
Posty: 182
Rejestracja: 06 paź ndz, 2013 2:15 pm
Posiadany PUG: Color Line
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bolesławiec Dolnyślask

Re: Szarpanie i przerywanie

Post autor: sienki5 »

Ma ktos jeszcze jakies pomysły ??
Awatar użytkownika
pyzio_dawca
Junior
Posty: 328
Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Skawina/Krk

Re: Szarpanie i przerywanie

Post autor: pyzio_dawca »

A doszedłeś, z tym regulatorem? Na sam poczatek, wykrec swiece, i zobacz jaki ma kolor. Jezeli bedzie biala, tzn ze jest ubogo. Podjedz jeszcze, do jakiegos mechesa zeby sprawdzil ci zaplon z lampą, tu tez moze byc problem, albo spróbuj troche przyspieszyc zaplon. Jak sie nie poprawi to opóźnić.
Awatar użytkownika
krzyska
Peugeot 205 Master
Posty: 2097
Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: okolice Kruszwicy

Re: Szarpanie i przerywanie

Post autor: krzyska »

Regulator ciśnienia paliwa masz w monowtrysku, jak zdemontujesz dolot powietrza od filtra to będzie widoczna pokrywka z otworem i przykręcona na cztery śrubki( przynajmniej w nowszych na MM tak jest, w Boschu pewnie podobnie).
GTI_Efekt Masy Obrazek
sienki5
Junior
Posty: 182
Rejestracja: 06 paź ndz, 2013 2:15 pm
Posiadany PUG: Color Line
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bolesławiec Dolnyślask

Re: Szarpanie i przerywanie

Post autor: sienki5 »

I jak go sprawdzic ze jest uszkodzony albo ze działa ?
ODPOWIEDZ