i jeszcze kilka innych. W związku z deską mam pytanie czy uszkodzenia po wywierceniu otworów na telefon i małego ubytku miękkiego materiału deski da się w jakiś sposób zamaskować/naprawić? Miałem pomysł wyciąć z niewidocznego miejsca i przykleić w miejsce ubytku.
W ostatnim czasie skompletowałem wnętrze do XS,a (Jarema tego jak to określasz "z miśkami"). Tym razem dawcą był Garros, oddał do przeszczepu sporo plastików i świetną skórzaną kierownicę, która niebawem otrzyma na środek logo "lwa". Ponieważ w pakiecie było taniej wyrwałem jeszcze kilka dodatkowych elementów i w ten sposób stałem się posiadaczem 2 desek rozdzielczych.
Łukasz, szalejesz
Pamiętaj, że XS nie miał skórzanej kiery, zdecydowanie lepiej wygląda ona w XR-ku
Fotele masz te ładniejsze, z niecierpliwością czekam, aż to wszystko zmontujesz
Mały update. Powoli montuje nowe elementy wnętrza, szare się sprzedają, a że wnętrze zaczęło odstraszać założyłem czarny daszek, kierownicę i panel środkowy. Kiedy się ociepli przyjedzie kolej na gruntowne zmiany. Dodatkowe pytanie jakie kupić opony na felgi 14 do silnika 1.4? Mam 185/55 ale wydaje mi się, że trochę go trzymają. W książce serwisowej jest opcja 185/60/14, a reszta to opony 13'?
co do różnic w odcieniach itd. Zawsze można zakupić farbe do plastików strukturalną(drobną) na akrylu. Wali się podkład(2 warstwy) a potem maluje także 2 warstwy efekt super )
- ważne żeby dobrać do tego odpowiedni utwardzacz i rozpuszczalnik - w porządnej mieszalni lakierów dobiorą idealnie. Koszt nie większy niż 60 zł (2 setki farby, setka rozpuszczalnika i podkład) - malowałem już parę desek to wiem- A ważne żeby dobrac odpowiednią dysze do malowania pistoletem. )
Nie poleca produktów BOLL lub APP - nadają się tylko na zewnątrz - mam na myśli gotowe mieszanki.
no jest troche zabawy wiem po sobie. teraz mi przyjdzie skręcać samemu! ale ostatnia prosta z moim. juz u elektryka! a potem składanie:P Więc... jak sam będziesz rozkręcał to rób zdjęcia
Panele boczne i plastiki z tyłu już siedzą w aucie. Nie miałem pojęcia, że różniaca na plus będzie aż taka. Do wymiana została tylko deska, ale to temat na dłuższe posiedzenie w ciepły kwietniowy dzień. Pug zmienia się pomału, ale sukcesywnie.
Weekend wolny w 1/2 ale trochę podłubałem przy Pugu, wpadły mi w ręce zegary od BX GTI, zrobiłem mały mix z zegarami od zwykłego BX i wyszło mi takie coś. Nie wiem dlaczego, ale zielone podświetlenie lepiej mi się podoba niż ory w zegarach GTI. Co do licznika to podłączenie nie jest P&P. Potrzebne są małe zmiany w podłączeniu kabelków w kostkach ponieważ zamiast kontrolki autodiagnozy zapala się kontrolka okładzin hamulcowych i osobne są kontrolki dla poziomu płynu hamulcowego i ręcznego. Ogarnąłem w teorii jak powinno to być podpięte, żeby wszystko grało w wolnej chwili wrzucę schematy z opisem.