Hej!
Najwidoczniej masz chlodnice nowego typu... tam tego walca nie bylo, bo byl inny czujnik temperatury - w chlodnicy.
kontrolka cisnienia oleju -gti
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No to masz nowy typ chlodnicy... ja teraz mam taki i musi mi elektryk przerobic wtyk wentylatorow, bo wlasnie moje wentylatory mialy inny czujnik ktory byl sprzezony z tym walcem ktory jest do chlodnicy przyczepiony.
Jak walec odlaczalem, to wentylator gasl.
Moglem tez zostawic walec podlaczony, ale wentylator odlaczyc.
Jak walec odlaczalem, to wentylator gasl.
Moglem tez zostawic walec podlaczony, ale wentylator odlaczyc.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
wlacznik temperaturowy... cos jak termometr... jak sie nagrzeje to wentylator sie powinien wlaczyc.
Wez szuszarke, i zwyczajnie to zagrzej... wentylator powinien sie wlaczyc! Ale musisz to nagrzac tak do 70-80 stopni... wiec szuszarka moze byc za slaba - moze Opalarka sprawdz.
Wez szuszarke, i zwyczajnie to zagrzej... wentylator powinien sie wlaczyc! Ale musisz to nagrzac tak do 70-80 stopni... wiec szuszarka moze byc za slaba - moze Opalarka sprawdz.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- przemo
- Junior
- Posty: 365
- Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
no kaktus.... tylko nie opalarka :] to maja byc badania nieniszczaceKaktus pisze: moze Opalarka sprawdz.
sprobuj z wrzatkiem, tak pisza w ksiazce, a jesli i to nie pomoze to sprawdz sobie ten czujnik na mierniku elektrycznym,mierzac opor.czujniki te maja ujemny wskaznik temperaturowy-co oznacza ze ze wzrostem temperatury maleje jego opor. pozdro i powodzenia!
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
opalarka to taka mocniejsza suszarka... tam nie ma zadnego ognia itp.. tylko bardzo gorace powietrze!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora