Jak już powszechnie wiadomo, w rodzinie pojawił się kolejny pug 
 
Tym razem jest to Green z 1991 roku, czyli pełne ph2 z czarnym wnętrzem. Wyposażony w silnik TU3M. Przebieg, który wygląda na realny wynosi niecałe 168000km 
 
Stan zdecydowanie  najlepszy ze wszystkich 205, które miałem. Buda bdb-, lakier chyba cała oryginalny, są wszystkie atrybuty Greena czyli naklejki, znaczki,  białe zderzaki i listwy. Rdzy tyle co nic 

 Wyłazi kropka na tylnym prawym nadkolu i delikatnie wcina na łączeniu błotnika z progiem. Sam próg jest wgnieciony, więc na wiosnę oczyszczę i pomaluję próg i dół błotnika. 
Poza tymi wadami połamany jest przedni zderzak i prawa listwa szyberdachu 
 
Od spodu rewelacja 

 Lekkie ogniska przy zbiorniku, ale do ogarnięcia na wiosnę, sama podłoga i progi idealne. Nawet przewody paliwowe i hamulcowe są bdb stanie, czego jeszcze w 205 nie widziałem 
 
Wnętrze również w bdb stanie z drobnymi minusami. Nie działa lampka czytania map, lewa kratka nawiewu połamana, boczki drzwi trochę od wilgoci się pofalowały. Chciałbym, żeby RG miał tylko takie braki 
 
Z mechaniką jest nieco gorzej 

 Prawa półoś do wymiany, cieknie też jej uszczelniacz. Coś tam z przodu postukuje, ale prowadzi się pewnie.
Poprzedni właściciel oddał magiel do regeneracji do Cytryna i Gumiaka 

 Założyli odwrotnie krzyżak na magiel (tak, da się to zrobić na kwadracie, ale trzeba się postarać 

 ) Kierownica była obrócona o 180 stopni i idealnie zasłaniała prędkościomierz. Debile nawet po tym nie zorientowali się, że coś spieprzyli. Najciekawsze jest jednak to, że skręt w lewo to max 1 i 1/8 obrotu, a w prawo normalne 2 i 1/8 obrotu 

 Mamie udało się nie zmieścić na rondzie 

 Także na dniach czeka mnie wymiana magla.
Poza tymi wadami na razie wszystko wygląda ok 

 Silnik zdrowy, pali rewelacyjnie, pracuje nawet przyzwoicie jak na TU 

 Skrzynia ok. Belkę chyba dla spokoju ogarnę w przyszłym roku 
 
Plany jak na razie to poprawienie drobnych wad i utrzymanie puga w jak najlepszym stanie.
Pojawią się też mody 

 Nie umiem jeździć samochodem bez obrotomierza(nawet transhit ma 

 ) więc do puga wpadną zegary z 309 SX (jak w GTi tylko bez dodatkowych wskaźników). Na dniach wleci też centralny zamek na pilota. Spowalniacze bendixa zwane hamulcami ustąpią miejsca zestawowi girlinga z GTI. Poza tym zostaje oryginał 
 
Zdjęcia robione bażantem, który akurat przyszedł podziwiać puga