Xtra Ryszard Diesel - woocash
- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
coś w tym jest, ta robota to jak zmiana wysoce obsranej pieluchy... takiej przelanej jeśli wiecie o co chodzi 
			
			
									
						
							Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- nowak68
 - Maniak
 - Posty: 1892
 - Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
 - Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Świętygród
 
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
Bo ojcem się jest całe życie a nie tylko raz lub kilka razy 
 Wookasz przewijaj ile wlezie aż wyrośnie na zucha że aż miło 
 Dbaj o Ryszarda jak o ..... no jak ojciec  
			
			
									
						
							Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
			
						- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
dzisiaj podziałalim...
im dalej w las tym więcej rdzy - tak to szło?
 
ale do rzeczy... tak naprawdę to im więcej części demontuje z budy tym bardziej się dziwie, jak to się wszystko trzyma kupy /nawet w zdrowej budzie/. kuzyn - zawodowy spawacz szaf elektroinformatycznych czy coś - nie może się nadziwić że blacha z której zrobili 205-tkę jest aż tak cienka.. no cóż.. no tak zrobili i już.
zadziwiającym "ficzerem" jest to, że nieszczelne uszczelki szyb uchylnych potrafią doprowadzić do zgubienia belki tylnej
 otóż... jesli rozwinie się rdza pod kanapą w miejscu standardowym - tam gdzie ociera drut z kanapy o podłogę /a ociera wszędzie z tego co widziałem.../ i powstanie dziura, to korozja zaczyna zjadać podłużnicę tylną... ta której trzyma się belka... piękna funkcja, ciut niedopracowana bo nie zjada samochodu w dwa dni po gwarancji, ale zawsze 
 
dla miłośników pięknych zdjęć kilka dzieł artysty fotografika.
			
							im dalej w las tym więcej rdzy - tak to szło?
ale do rzeczy... tak naprawdę to im więcej części demontuje z budy tym bardziej się dziwie, jak to się wszystko trzyma kupy /nawet w zdrowej budzie/. kuzyn - zawodowy spawacz szaf elektroinformatycznych czy coś - nie może się nadziwić że blacha z której zrobili 205-tkę jest aż tak cienka.. no cóż.. no tak zrobili i już.
zadziwiającym "ficzerem" jest to, że nieszczelne uszczelki szyb uchylnych potrafią doprowadzić do zgubienia belki tylnej
dla miłośników pięknych zdjęć kilka dzieł artysty fotografika.
- Załączniki
 
Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Alimantado
 - Uzalezniony
 - Posty: 616
 - Rejestracja: 04 cze pn, 2012 9:51 am
 - Posiadany PUG: 205 XS 1,4 leżak
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Wieliczka
 
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
Widzę, że prowadzisz akcje społeczną - "Spójrz pod bak, rdza nie śpi" I bardzo dobrze Ci to idzie bo przekonałeś mnie żeby to zrobić. 
Powodzenie w pracach.
			
			
									
						
							Powodzenie w pracach.
"Bądź zmianą, jaką chciałbyś widzieć na świecie"
			
						- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
moderacja się włączyła - alleluja 
 
polecam tam spojrzeć, w sumie to wystarczy dobrze się przyjrzeć temu co widać z zamontowanym bakiem nawet - czyli "parapetowi" na jego końcach.
tak w ogóle, to ja mam wrażenie, spawacz także, że ta buda nie jest ocynkowana, no i chyba nie jest...
sprawdzałem podłogę w nogach kierowcy w gentry, i tam jest inaczej to wykończone, jest polakierowane fabrycznie, ale pod tym jest chyba inne zabezpieczenie jakieś jeszcze, no i ocynk, i może on ratuje późniejsze pugi.
			
			
									
						
							polecam tam spojrzeć, w sumie to wystarczy dobrze się przyjrzeć temu co widać z zamontowanym bakiem nawet - czyli "parapetowi" na jego końcach.
tak w ogóle, to ja mam wrażenie, spawacz także, że ta buda nie jest ocynkowana, no i chyba nie jest...
sprawdzałem podłogę w nogach kierowcy w gentry, i tam jest inaczej to wykończone, jest polakierowane fabrycznie, ale pod tym jest chyba inne zabezpieczenie jakieś jeszcze, no i ocynk, i może on ratuje późniejsze pugi.
Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Manwe
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2013
 - Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
 - Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
 - Numer Gadu-gadu: 7424729
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
w pewnych miejscach nie ratuje nawet ocynk, a parapet to niezbyt dobrze odizolowane miejsce łączenia dwóch blach podłogi także to musi zardzewieć  
, pod bakiem praktycznie zupełnie nie ma lakieru ani żadnego zabezpieczenia no i te blaszki po obu stronach baku są "ekstra grube" wiec tez się proszą, belka się chyba akurat trzyma na poprzecznicy a korozja otwiera podłożnicę kończącą się odbojem wahacza, bez ściągnięcia belki tego nie widać często 
			
			
									
						
							
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
wczoraj start , dzisiaj udało się zdjąc błotnik w końcu... cholera okazała się być fabrycznym błotnikiem 
  się troszkę pofalowała przy zdejmowaniu, ale cóż... wiedza kosztuje.
			
							- Załączniki
 
Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- pyzio_dawca
 - Junior
 - Posty: 328
 - Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
 - Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Skawina/Krk
 
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
mialem ten sam problem z zawiasem, przyspawalem tam nakretke i poszlo bez problemu
			
			
									
						
										
						- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
Przyspawałeś gdzie konkretnie? W tym samym miejscu? Od zewnątrz?
			
			
									
						
							Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- KrakerSx
 - Uzalezniony
 - Posty: 624
 - Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
 - Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
			
						Roland Garros 92'
- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
szit, tobie poszła ta jeszcze bliżej szyby 
niestety nie mam takiej kątowej przystawki...
no ale.. napiszcie mi - wiercicie dziurę i co potem?
ja myślę, wywiercić otwór od środka da się włożyć śrubę przez rynnę do której mam teraz dostęp po zdjęciu błotnika - smarknąć ją spawarką do blachy co by nie wypadła i nie kręciła się? na nią nałożę zawias i dam dwie nakrętki zakontrowane.
czy jakoś inaczej? /ten smark spawarką musiałby być już inwertorową... bo innej w swoim garażu nie mam..
			
			
									
						
							niestety nie mam takiej kątowej przystawki...
no ale.. napiszcie mi - wiercicie dziurę i co potem?
ja myślę, wywiercić otwór od środka da się włożyć śrubę przez rynnę do której mam teraz dostęp po zdjęciu błotnika - smarknąć ją spawarką do blachy co by nie wypadła i nie kręciła się? na nią nałożę zawias i dam dwie nakrętki zakontrowane.
czy jakoś inaczej? /ten smark spawarką musiałby być już inwertorową... bo innej w swoim garażu nie mam..
Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- 
				grzesiek309
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 5502
 - Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
 - Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Białystok
 - Kontakt:
 
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
Zrobiłem jak na zdjęciu powyżej i działa, choć śruba wyszła lekko pod kątem 
 W drugim pugu przyspawałem odwrotną stroną śrubę i też się trzyma 
			
			
									
						
							Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
 https://www.facebook.com/205renovation/
			
						Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
jak myślicie wirtuozi spawania, warto kupić coś takiego?
http://allegro.pl/polautomat-migomat-mi ... 97515.html
/migomat na drut samoosłonowy/
butlowy 2 razy droższy, użyję tego może kilka razy na rok /jak dobrze pójdzie
/
ktoś może ma doświadczenie w spawaniu tego typu spawarką?
			
			
									
						
							http://allegro.pl/polautomat-migomat-mi ... 97515.html
/migomat na drut samoosłonowy/
butlowy 2 razy droższy, użyję tego może kilka razy na rok /jak dobrze pójdzie
ktoś może ma doświadczenie w spawaniu tego typu spawarką?
Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- 
				grzesiek309
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 5502
 - Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
 - Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Białystok
 - Kontakt:
 
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
Osobiście nigdy takim nie spawałem, ale z relacji osób mających porównanie do klasycznego drutu + osłona CO2, słyszałem, że samoosłonówką spawa się gorzej. Sprawdź w wypożyczalniach elektronarzędzi w okolicy czy nie mają miga do wypożyczenia. W Białym 200A kosztuje coś 35-45zł za dobę 
			
			
									
						
							Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
 https://www.facebook.com/205renovation/
			
						Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
W Białym 200A kosztuje coś 35-45zł za dobę
plus milion kaucji, a z moim szczęsciem się na pewno zepsuje
wiem że gorzej od miga z butlą... pytanie tylko o ile gorzej
Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
