czujnik rezerwy - kontrolka, bak itd.

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

czujnik rezerwy - kontrolka, bak itd.

Post autor: Pieraś »

yo people ;P

wiem ze temat podobny byl ale chodzi o co innego - to tak w ramach wstepu hehe

nie swieci mi sie kontrolka rezerwy, a chcialbym oczywiscie sprawdzic czy walniety mam czujnik ktory siedzi w baku czy zarowke. wiec pomyslalem ze zewre 2 kabelki czujnika i jak sie zarowka na desce zapali tzn ze to czujnik do wymiany a jak nie to ze zarowka ale ...... po zdjeciu tej gumowej zaslepki pod fotelem okazalo sie ze kostka na czujniku ma 3 kabelki :D bialy, niebieski i zielono-niebieski czy jakos tak ( teraz juz nie kojarze). Wiecie ktory to plus, a ktory minus ?? Zakladam ze jak wiekszosc czujnikow ten wlasnie zamyka obwod przez zlaczenie + i -
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Do lampki jest ten dodatkowy przewód. Jak zewrzesz wszystkie 3 to powinno być max na wskaźniku i zapalona kontrolka rezerwy.
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

tak najlepiej to odkręć licznik i sprawdź poprostu zarówke ;)
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

jjjjasne rozbierac polowe kokpitu by sie dobrac do niej ... wole zworke na czujniku zrobic
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

Zawsze oprócz żarówki to może być inny problem w liczniku choć to raczej mało prawdopodobne poza tym jak sie spaliła żaróweczka i tak bedziesz musiał to rozebrać hehehe No napewno zajmuje to wiecej czasiu ale jak sie do tego szybko zabrać to dobrać sie do żarówki da sie w 5 minut z zegarkiem w ręku to tylko 11 śrubek :)
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
Awatar użytkownika
cheatoss
Maniak
Posty: 1656
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cheatoss »

ja mam juz 3 zarowy do wymiany i nie ruszam poki co :P

p.s.
kupie daszek nad licznik od gti :D :D :D :D
ObrazekObrazekObrazek

sprzedany :(
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

Oj chłopaki jak wy się boicie tego zdejmowania daszka conajmniej jakby gryzł naprawde on nie gryzie a jego zdjecie i założenie to naprawde pikuś największa trudność to przy zwykłej kierze wyciągnąć go po odkręceniou śrubek. Ale naprawde idzie sobie z tym poradzić A jak sie boicie że sobie połamiecie te daszki to teżsie nie martwcie mam do sprzedania jescze 2 takie :P:P:P
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

cwany "mam do sprzedania" ....... latwo sie cos robi jak sie juz robilo. u mnie po zwarciu na kostce zarowa sie nie zapalila a nie wiem gdzie sa zaciski na plastikach po prawej stronie deski rozdz. ( nawiewy i przyciski ).
przy kierownicy i z lewej strony srubki sa jak na talerzu a co z reszta ?? daszek od licznika idzie w prawo az do pokretel nawiewu
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

no idzie ale już kilka razy pisałem jak się do tego zabrać ja kiedyś też robiłem to [pierwszy raz i sie odziwo udało ;) Wyciągasz pokrętła od nawiewu tam są 2 śrubki zdejmujesz plastik od nawiewu masz kolejne 2 śrubki zdejmujesz trujkąt u góry podważając go śrubokrętem od dołu masz kolejne 2 śrubki następnie z lewej strony jest jedna śrubka oraz 2 są od dołu kierownicy w tych najgłębszych dziurach. to już 9 i ostanie 2 są jak na tależu po zdjęciu daszka którymi jest przykręcony licznik wtedy już tylko zostaje odczepić kostki nie da sie ich pomylić każda ma innąilośc pinów no i odczepić linke od prędkościomierza używajac płaskiego śrubokręta uważając by tego nie połamać Jakby co to pytaj :D:D:D
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

jak sie okazalo - banalne, Ci co maja oryg. kierownice wystarczy ja obrocic tak by gora kierownicy byla na dole i jest git. calosc jak sie okazalo to pikus - p.s. ksiegowy juz swieci hehe ... zarowka zamiast byc wlozona tam gdzie ksiegowy byla wlozona w miejsce od kontrolki ssania ktora oczywiscie przy wersji ssania automatycznego sie nie swieci wiec przelozylem. tylko nie wiem jak u Was ale u mnie ksiegowy zapalil sie dopiero przy wskazniku ciut ponizej zera
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

No cieszee się że się udało tak się zastanawiam czy nie uruchomić telefonu zaufania dla osób rozbierajacych licznik :D:D:D :mrgreen:
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
ODPOWIEDZ