przygotowanie 205 do wrak race
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
przygotowanie 205 do wrak race
ktoś przygotowywał może już 205 do wrak race? kto wogóle jechał 205-tką w takiej imprezie? widziałem kilka 205 na necie we wrak race - radziły sobie całkiem całkiem, ale wiadomo - przód jest mega delikatny...
rozważam oczywiście przygotowanie ryszarda - po grubszych przemyśleniach raczej nie chcę już w niego inwestować, to chociaż trochę rozrywki z niego będę miał
więc jak z chłodzeniem? myślałem o jakiejś zasłonie przed chłodnicą w pewnej odległości tak by błoto/syf nie zatkało chłodnicy, po wyjęciu reflektorów wentylatory będą miały skąd brać powietrze do chłodzenia.
może jakieś wzmocnienie przodu a'la dzikson ?
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- pyzio_dawca
- Junior
- Posty: 328
- Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
- Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Skawina/Krk
Re: przygotowanie 205 do wrak race
chłodnica nad maske raczej, a na przod wstawic jakiegos profila 40x40, jak by ci sie chcialo to mozna nawet sie pokusic o jakas kratownice z przodu, spawana do podluznic, zeby przod byl sztywny, tak to wybebeszyc wszystko co nie potrzebne zeby jechalo do przodu, aku jakos mocniej przykrecic i tyla
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: przygotowanie 205 do wrak race
Chłodnicę można i na dach założyć Mówię serio
Z przodu na pewno przydałoby się mega wzmocnienie zamiast ory zderzaczka.
Z przodu na pewno przydałoby się mega wzmocnienie zamiast ory zderzaczka.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: przygotowanie 205 do wrak race
aku - może zrobię patent jak we wczesnych ph1 - pręt gwintowany z obu stron aku a na górę kawałek płaskownika przykręcony.
z chłodnicą... myślę, ale koncepcji nie mam jak to podłaczyć, coś mi chodzą po głowie rury kanalizacyjne ale... muszę pomyśleć.
z chłodnicą... myślę, ale koncepcji nie mam jak to podłaczyć, coś mi chodzą po głowie rury kanalizacyjne ale... muszę pomyśleć.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: przygotowanie 205 do wrak race
Rura z PVC się nie nadaje Za wysoka temperatura panuje w układzie chłodzenia.
Najprościej byłoby wykorzystać metalowe rury i tylko łączenie gumowymi Można i gumowe na metry kupić o odpowiedniej średnicy, ale to już niezłe koszty lecą.
Aku możesz przyciąć małym pasem transportowym. Powinien wytrzymać.
Najprościej byłoby wykorzystać metalowe rury i tylko łączenie gumowymi Można i gumowe na metry kupić o odpowiedniej średnicy, ale to już niezłe koszty lecą.
Aku możesz przyciąć małym pasem transportowym. Powinien wytrzymać.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: przygotowanie 205 do wrak race
hmm... a gdyby całe chłodzenie puścić tak jak idzie woda do nagrzewnicy? podłączyć tam rury mniejszej średnicy, ale do chłodnicy zamontowanej gdzieś w środku samochodu, obieg cały czas by szedł, wentylatory także... w końcu to diesel, nie grzeje się tak jak benzyna.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Draxter
- Junior
- Posty: 331
- Rejestracja: 11 cze pt, 2010 6:36 pm
- Posiadany PUG: był 205 GTI jest 106 Rallye ph1
- Numer Gadu-gadu: 27279
- Lokalizacja: polska centralna
Re: przygotowanie 205 do wrak race
Jak dasz male srednice to lipa.
Do wrak race wywalasz szyby wiec rurami takiej srednicy jak orginal i chlodnice w srodku dajesz.
Uklad zwiekszysie na tyle duzo ze wiatrak moze nie byc potrzebny.
Do wrak race wywalasz szyby wiec rurami takiej srednicy jak orginal i chlodnice w srodku dajesz.
Uklad zwiekszysie na tyle duzo ze wiatrak moze nie byc potrzebny.
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: przygotowanie 205 do wrak race
Do wrak race wywalasz szyby wiec rurami takiej srednicy jak orginal i chlodnice w srodku dajesz.
powoli powoli bo nie nadążam
którędy, skąd.
ok, muszę się przyjrzeć jak to tam leci...
ktoś startował 205-tką?
___________________________________________________
przewody paliwowe i hamulcowe zabezpieczyć jakoś?
najprościej chyba będzie po prostu dać je do środka z paliwowymi to pikuś, z hamulcowymi mniejszy trochę.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Draxter
- Junior
- Posty: 331
- Rejestracja: 11 cze pt, 2010 6:36 pm
- Posiadany PUG: był 205 GTI jest 106 Rallye ph1
- Numer Gadu-gadu: 27279
- Lokalizacja: polska centralna
Re: przygotowanie 205 do wrak race
Tzn tak : ja w kwestii mojego wlasnego bezpieczenstwa bym wywalil szyby.
Zobacz czy sa jakies zapisy w regulaminie o ile taki nest iwtedy sie martw.
Zobacz czy sa jakies zapisy w regulaminie o ile taki nest iwtedy sie martw.
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: przygotowanie 205 do wrak race
w regulaminach jest, że przednia /na starcie / ma być.
w tego typu zawodach "na zachodzie" szyb nie może być tylko siatka.
jak będzie kask z szybą to może jakoś to będzie.... w razie W.
to to fajne jest http://olx.pl/oferta/porsche-924-2-0-14 ... fe423b8c88
w tego typu zawodach "na zachodzie" szyb nie może być tylko siatka.
jak będzie kask z szybą to może jakoś to będzie.... w razie W.
to to fajne jest http://olx.pl/oferta/porsche-924-2-0-14 ... fe423b8c88
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Draxter
- Junior
- Posty: 331
- Rejestracja: 11 cze pt, 2010 6:36 pm
- Posiadany PUG: był 205 GTI jest 106 Rallye ph1
- Numer Gadu-gadu: 27279
- Lokalizacja: polska centralna
Re: przygotowanie 205 do wrak race
Tak w/g mnie jak chceszzrobic bezpiecznie auto to wywal boczne szyby (jesli przednia musi byc) a w boczne daj siatke stalowa : wspawaj.
Wtedy bedzie wiecej powietrza dla chlodnika
Wtedy bedzie wiecej powietrza dla chlodnika
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: przygotowanie 205 do wrak race
draxter - masz jakieś wspomnienia związane z tymi szybami? nie neguję pomysłu oczywiście, ale zbieram informacje i doświadczenia.
z chłodzeniem, to planuję to ogarnąć poprzez wywalenie termostatu i poprowadzenie rur z castoramy do CO - skręcane raczej - o największym przekroju - bez termostatu powinien tam się zrobić i tak niezły przeciąg w chłodnicy. a chłodnica na tylnej kanapie raczej.
z chłodzeniem, to planuję to ogarnąć poprzez wywalenie termostatu i poprowadzenie rur z castoramy do CO - skręcane raczej - o największym przekroju - bez termostatu powinien tam się zrobić i tak niezły przeciąg w chłodnicy. a chłodnica na tylnej kanapie raczej.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Draxter
- Junior
- Posty: 331
- Rejestracja: 11 cze pt, 2010 6:36 pm
- Posiadany PUG: był 205 GTI jest 106 Rallye ph1
- Numer Gadu-gadu: 27279
- Lokalizacja: polska centralna
Re: przygotowanie 205 do wrak race
Rozbijana boczna szyba mimo wszystko potrafi pociac skore
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: przygotowanie 205 do wrak race
draxter - jest jeszcze inny problem mam szyber panoramę ale... po prostu chyba wyjmę przed startem, albo zawczasu - czyli teraz w trakcie przygotowań usunę szyber, listwy i mocowania i zasłonię dziurę....eee... czymś.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Pluto
- Maniak
- Posty: 1615
- Rejestracja: 17 cze śr, 2009 10:33 pm
- Posiadany PUG: Audi A4 Quattro Avant
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: przygotowanie 205 do wrak race
Pod zderzaki rurki wypełnione piachem lub betonem daj, co do chłodnicy to ściągnij lampy i atrapę.
A szyberdach nie jest klejony jak przednia szyba?
A szyberdach nie jest klejony jak przednia szyba?