Peugeot 309 GTi 5d
- zmac
- Uzalezniony
- Posty: 529
- Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
- Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin
Re: Peugeot 309 GTi 5d
Możesz zastosować gumy z 106 21mm, trzeba je przerobić ale pasuja do uchwytów z gti
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 309 GTi 5d
O, to może być niegłupia opcja
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- Artur309GTI
- Nowicjusz
- Posty: 67
- Rejestracja: 14 wrz pt, 2012 10:43 pm
- Posiadany PUG: 309 GTI
- Numer Gadu-gadu: 5021106
- Lokalizacja: Jelenia Góra / Zielona Góra
Re: Peugeot 309 GTi 5d
O super Kupię we wtorek A co dokładnie trzeba przerobić? Aha, stabilizator ma takie zgrubienie po okręgu na jednej gumie wnioskuje że po to aby nie pracował na boki, czyli będę musiał w jednej gumie zrobić jakieś wyżłobienie?
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 309 GTi 5d
Wydaje mi się, że mają za dużo materiału na dole i trzeba je lekko podciąć Może lepiej niech zmac się wypowie
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- zmac
- Uzalezniony
- Posty: 529
- Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
- Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin
Re: Peugeot 309 GTi 5d
grzesiek309 pisze:Wydaje mi się, że mają za dużo materiału na dole i trzeba je lekko podciąć Może lepiej niech zmac się wypowie
Lepiej tego nie można ująć.
- Artur309GTI
- Nowicjusz
- Posty: 67
- Rejestracja: 14 wrz pt, 2012 10:43 pm
- Posiadany PUG: 309 GTI
- Numer Gadu-gadu: 5021106
- Lokalizacja: Jelenia Góra / Zielona Góra
Re: Peugeot 309 GTi 5d
Rok temu robiłem remont silnika. Cała głowica zrobiona, nowe panewki korbowodowe, wszystkie uszczelniacze wiadomo. Pierścienie zostawiłem te co były, ponieważ facet który robił mi głowicę, mierzył wał i badał tuleje cylindryczne stwierdził że to są oryginalne pierścienie które przejadą jeszcze raz tyle i żebym je zakładał. Tak też zrobiłem. Po jakimś czasie zauważyłem że silnik zaczyna brać olej, dużo oleju. Dzisiaj rozebrałem silnik na nowo i okazało się że pierścienie olejowe są dość mocno wytarte. Jak montowałem pierścienie były naprawdę w dobrym stanie, a teraz te dwie krawędzie wystające są prawie zrównane z resztą pierścienia. Podejrzewam, że to ja coś zrobiłem nie tak i chciałbym żebyście mi powiedzieli czemu tak się stało. Teraz mam już nowe pierścienie i nie chcę popełnić znowu jakiegoś błędu. Macie jakieś sugestie? Z góry dzięki.
- Artur309GTI
- Nowicjusz
- Posty: 67
- Rejestracja: 14 wrz pt, 2012 10:43 pm
- Posiadany PUG: 309 GTI
- Numer Gadu-gadu: 5021106
- Lokalizacja: Jelenia Góra / Zielona Góra
Re: Peugeot 309 GTi 5d
Tłoki były pozamieniane pomiędzy tulejami, dodatkowo tuleje były powsadzane od 1.6 a tam jest mniejszy skok czyli pierścienie musiały przecierać szlaki w dolnej części tulei. Oprócz tego tuleje nie zostały poddane honowaniu. Wszystko to przez stało się przez doradztwo ze strony faceta co mi robił obróbkę głowicy, a że nie jestem jeszcze na tyle doświadczony to jego wskazówki uznałem za słuszne bo widać że zajmuję się tym na co dzień... Prosiłem go 3 razy żeby te tuleje mi honował to uparcie twierdził że nie trzeba i w konsekwencji oddał mi takie jakie mu dałem.
Czyli jak teraz tuleje będą po honowaniu i pierścienie nowe to mogę bez strachu składać?
Czyli jak teraz tuleje będą po honowaniu i pierścienie nowe to mogę bez strachu składać?
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Peugeot 309 GTi 5d
Bardziej chodzilo mi o to ze iak juz wyjmujesz tloki to montuje sie je w te same tuleje zeby nie bylo ponownego układania . Po prostu stare pierscienie dotarly sie do starych nowych tuleji i klops. Nie miales wczesniej mozliwosci porownania starych pierscieni z nowymi a zobaczyl bys roznice. Sprawdz jeszcze czy na dole tuleju nie ma wyczuwalnego rantu od pierscienia olejowego, skoro to sa tuleje z 1.6 a Ty montujesz je do 1.9. Teraz nowe pierscienie, ew. honowanie, nie skladac na sucho.
Albo zaszalec i za cztery stowy nabyc new tuleje
Albo zaszalec i za cztery stowy nabyc new tuleje
GTI_Efekt Masy
- BzyQ
- Uzalezniony
- Posty: 568
- Rejestracja: 01 maja ndz, 2011 1:00 am
- Posiadany PUG: chyba Ty
- Numer Gadu-gadu: 4534544
- Lokalizacja: Kraków
Re: Peugeot 309 GTi 5d
Żeby było prawilnie , to napiszę też tutaj ...
Że GTI wczoraj powitało Kraków czy to już jest choroba
Że GTI wczoraj powitało Kraków czy to już jest choroba
2.9 V6 ot co !
- Alimantado
- Uzalezniony
- Posty: 616
- Rejestracja: 04 cze pn, 2012 9:51 am
- Posiadany PUG: 205 XS 1,4 leżak
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka
- BzyQ
- Uzalezniony
- Posty: 568
- Rejestracja: 01 maja ndz, 2011 1:00 am
- Posiadany PUG: chyba Ty
- Numer Gadu-gadu: 4534544
- Lokalizacja: Kraków
Re: Peugeot 309 GTi 5d
Nic się nie dzieje , stoimy tu sobie
A tak na poważnie to :
- zmienione wahacze na vintage oryginały
- zmieniona kierownica na taką samą ale stan miodny
- wywalony basowiec tłumik , wstawiony oryginał po modach
- wyregulowana linka sprzęgła
- wyregulowane obroty na pb i lpg
A tak na poważnie to :
- zmienione wahacze na vintage oryginały
- zmieniona kierownica na taką samą ale stan miodny
- wywalony basowiec tłumik , wstawiony oryginał po modach
- wyregulowana linka sprzęgła
- wyregulowane obroty na pb i lpg
2.9 V6 ot co !
- BzyQ
- Uzalezniony
- Posty: 568
- Rejestracja: 01 maja ndz, 2011 1:00 am
- Posiadany PUG: chyba Ty
- Numer Gadu-gadu: 4534544
- Lokalizacja: Kraków
Re: Peugeot 309 GTi 5d
Zmieniłem dziś regulator napięcia bo mruganie było irytujące , jak się spodziewałem ostatnie tchnienie
Kontrolka ładowania na wolnych obrotach dalej się żarzy , podczas jazdy nie . W drodze jest reduktor AT90 i mam nadzieję w następnym miesiącu blos
Kontrolka ładowania na wolnych obrotach dalej się żarzy , podczas jazdy nie . W drodze jest reduktor AT90 i mam nadzieję w następnym miesiącu blos
2.9 V6 ot co !
- BzyQ
- Uzalezniony
- Posty: 568
- Rejestracja: 01 maja ndz, 2011 1:00 am
- Posiadany PUG: chyba Ty
- Numer Gadu-gadu: 4534544
- Lokalizacja: Kraków
Re: Peugeot 309 GTi 5d
Do 140kW bo zasłyszałem że powinien być zapas lekki a to 30zł więcej tylko
2.9 V6 ot co !